خانهاخبار
اندروید نوقا به صدر رسید، سهم اوریو از 1 درصد گذشت

اندروید نوقا به صدر رسید، سهم اوریو از 1 درصد گذشت

گوگل در گزارش ماه فوریه خود اعلام کرد سهم اندروید اوریو از 1 درصد گذشته است و اندروید نوقا هم توانسته با کنار گذاشتن مارشمالو عنوان بزرگ‌ترین نسخه اندروید از نظر حجم استفاده را از آن خود کند
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

در جدیدترین گزارش گوگل از سهم نسخه‌های مختلف اندروید، سرانجام سهم اندروید اوریو به بیش از 1 درصد رسید. در حالی که نزدیک به 5 ماه از انتشار نسخه نهایی اندوروید اوریو می‌گذرد، این نسخه توانسته است سهم خود را به 1.1 درصد افزایش دهد؛ که دقیقا مشابه وضعیت اندروید نوقا در مدت مشابه سال قبل است.

تغییر دیگری که در گزارش ماه فوریه گوگل دیده می‎شود مروبط به اندروید نوقا است که با به دست آوردن 28.6 درصد از سهم کل بازار توانسته خود را به مقام اول پراستفاده‌ترین نسخه اندروید برساند.

image

با صدرنشینی نوقا اکنون اندروید مارشمالو با 28.1 درصد دوم است و پس از آن اندروید لالی‌پاپ با 24.6 درصد در رده سوم قرار گرفته است.

در این گزارش سهم اندروید کیت‌کت همچنان 12 درصد باقی مانده و پس از آن نسخه‌های جلی‌بین، آیس کریم و جینجربرد در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است این گزارش بر اساس دستگاه‌هایی که در 7 روز منتهی به 5 فوریه به گوگل پلی سر زنده‌اند تولید شده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

dr.moheb9

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
با اومدن آپدیت اندروید اوریو برای گوشی های میان رده نوکیا یعنی نوکیا ۵و۶ سهم اندریود اوریو بالای ۱درصد شد عشق است نوکیا.شعار نوکیا ارتباط مردی