خانهاخبار
تصاویر جدید از کیس‌ و شارژر بی‌سیم سریع Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

تصاویر جدید از کیس‌ و شارژر بی‌سیم سریع Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

تصویر تازه منتشر شده، کیس‌های Alcantra و Clear View پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ را به همراه داک شارژ بی‌سیم به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار 2018 سامسونگ، بسیار نزدیک است و در حالی‌که بسیاری برای معرفی رسمی آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنیم؛ کیس‌های رسمی طراحی شده برای هر دو مدل به همراه داک شارژ بی‌سیم سریع Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus فاش شده است. این تصویر به دنبال افشای ویدیویی از کیس Clear View پرچم‌داران جدید سامسونگ، به‌دست آمده است.

اگر به تصویر تازه منتشر شده از کیس‌های مخصوص Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نگاه کنید، دو نوع کیس مختلف جلب‌توجه خواهد کرد؛ تنها یک کیس، برای مدل 5.8 اینچی طراحی شده است و با توجه به بزرگی حفره‌های پنل پشتی، سایر کیس‌ها به فبلت 6.2 اینچی سامسونگ اختصاص خواهد داشت. تصویر ارائه شده، کیس Clear View را به نمایش می‌گذارد که پیش‌تر توسط Mobile Fun به نمایش گذاشته شده بود؛ این کیس به رنگ‌های طلایی، مشکی، آبی و بنفش قابل مشاهده است.

image

در کیس‌های ارائه شده، تشخیص این موضوع که Galaxy S9 Plus به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ چندان دشوار به‌نظر نمی‌رسد. پرچم‌دار جدید سامسونگ به جای یک دوربین مانند Galaxy S8 Plus، با دو دوربین در پنل پشتی همراه شده است و حسگر اثرانگشت نیز در پایین دوربین اصلی قرار دارد. کیس طلایی رنگ که برای Galaxy S9 سامسونگ طراحی شده است، صحت این ادعا را که پرچم‌دار 5.8 اینچی کُره‌ای‌ها فاقد دوربین دوگانه است؛ تأیید می‌کند.

کیس‌های آلکانترا نیز به رنگ آبی روشن، قرمز، مشکی و آبی به نمایش گذاشته شده است؛ تمامی این کیس‌ها برای فبلت Galaxy S9 Plus طراحی شده‌اند. به همراه کیس‌ها، داک شارژ بی‌سیم سریع پرچم‌داران 2018 سامسونگ نیز فاش شده است که از نظر طراحی، مانند نسل قبل خواهد بود؛ دوربین به نمایش گذاشته در تصویر، نکته‌ی خاصی را ارائه نمی‌دهد و به جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus اشاره ندارد زیرا تمرکز این تصویر روی کیس‌ها و پد شارژ بی‌سیم است.

براساس شایعات، کهکشانی‌های جدید سامسونگ در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در رویداد Unpacked به نمایش گذاشته خواهند شد؛ انتظار می‌رود هر دو مدل در ماه مارس وارد بازار شود. در بازارهای اروپایی، قیمت Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus بیشتر از 1000 دلار خواهد بود؛ در حالی‌که در ایالات متحده، مدل 5.8 اینچی نزدیک به 850 دلار قیمت خواهد داشت.

image

طرح سه‌بعدی فاش شده از Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه عمودی؛ مدل 5.8 اینچی فاقد دوربین دوتایی است.

جزئیات ثبت شده در وب‌سایت رسمی سامسونگ، به عرضه اعضای جدید سری Galaxy S با قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ 480fps و رزولوشن 1080p اشاره دارد. ضمن اینکه قابلیت دیگری تحت عنوان فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع مبتنی بر تشخیص فاز برای پرچم‌داران 2018 این شرکت درنظر گرفته شده است. شنیده‌ها، حاکی از ان است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با دوربین مجهز به لنز F1.5 عرضه خواهند شد؛ اندازه دهانه لنزی در شرایط مختلف، قابل تغییر است و حس استفاده از یک دوربین DSLR را تداعی خواهد کرد.

تفاوت میان جانشین Galaxy S8 و Galaxy S9 Plus تنها به اندازه نمایشگر یا دوربین محدود نخواهد شد؛ مدل 6.2 اینچی، حافظه رم بیشتری خواهد داشت و مدل پایه آن، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد. گمان می‌رود مدل پایه Galaxy S9 به چهار گیگابایت رم مجهز شده باشد؛ این در حالی است که نسخه 6.2 اینچی، شش گیگابایت رم دارد و با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در حال‌حاضر، صحت شایعات پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ به صورت رسمی مشخص نشده است؛ با این‌حال، گمان می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و بنفش ارائه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
معرفی نکردن اینا تصاویری هستن که افراد پخش کردن این یه چیز عادی برای هم پرچمداران اتفاق می افته

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
مشکی رنگ سلطنتیه به قول رضا‌صادقی?️‍♂️
آدم‌های مهّم، در به در دنبال رنگِ مشکی‌ این گوشی اند.
مث رنگِ چشای مهربوُنت?

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
به غیر از خود گوشی از کیس و شارژ بی سیمش هم رونمایی کردین !
تو MWC حتما می خوان از کارتُنش رونمایی کنن !!!