خانهاخبار
تصویر مفهومی از Meizu 15 Plus با حاشیه‎های باریک و دوربین دوگانه عمودی

تصویر مفهومی از Meizu 15 Plus با حاشیه‎های باریک و دوربین دوگانه عمودی

تصاویر مفهومی جدید، طراحی نهایی پرچم‌دار Meizu 15 Plus را با حاشیه‌های بسیار باریک فاش می‌کند؛ این مدل به دوربین دوگانه عمودی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

شرکت میزو به مناسبت پانزدهمین سالگرد تأسیس خود، درنظر دارد در ماه آینده تا گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را با نام Meizu 15 و Meizu 15 Plus عرضه نماید. در حالی‌که از پرچم‌داران 2018 میزو، اطلاعات مختلفی در طی چند ماه اخیر فاش شده است؛ تصویر مفهومی به‌دست آمده از Meizu 15 Plus، طراحی نهایی این مدل را با حاشیه‌های بسیار باریک به نمایش می‌گذارد.

image

تصویر مفهومی، حاکی از عرضه گوشی جدید میزو با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر کشیده 18:9 است. حاشیه‌های موجود در چهار طرف نمایشگر، بسیار باریک هستند؛ با این‌حال، ضخامت حاشیه‌ی بالای نمایشگر بیشتر از حاشیه‌ی پایینی است زیرا دوربین دوگانه سلفی و بلندگوی مخاطب را درون خود جای می‌دهد. در پنل پشتی، دوربین دوگانه قابل مشاهده است که سنسورها به صورت عمودی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند؛ در پایین دوربین، فلاش LED ده‌تایی که میزو 6 پلاس نیز شاهد ارائه آن بودیم، جلب‌توجه می‌کند.

image

در تصاویر به‌دست آمده، خبری از حسگر اثرانگشت در پایین نمایشگر یا پشت گوشی نیست؛ ظاهراً طراح احتمال داده است Meizu 15 Plus از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر استفاده خواهد کرد. آخرین شایعات پیرامون پرچم‌دار جدید میزو، حاکی از عرضه آن با پنل پشتی از جنس شیشه است. در مقایسه با مدل Plus، باید گفت که Meizu 15 از یک دکمه‌ی فیزیکی Home در پایین نمایشگر استفاده می‌کند؛ دکمه‌ی Home، طراحی مدور دارد و احتمالاً حسگر اثرانگشت با این دکمه فیزیکی ادغام شده است. ضمن اینکه میزو 15 مانند مدل Plus از دوربین دوگانه عمودی و فلاش LED ده‌تایی استفاده خواهد کرد.

گمان می‌رود پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ، قدرت پردازشی پرچم‌دار جدید Meizu 15 Plus را تأمین نماید. براساس اطلاعات فاش شده پیرامون گوشی‌های جدید میزو، مدل «پلاس» با قیمت 3599 یوآن (تقریباً 562 دلار) وارد بازار خواهد شد؛ با این‌حال، ممکن است قیمت نهایی، اندکی بیشتر از قیمت اعلام شده باشد.

image

پرچم‌دار 2018 میزو در دو مدل در دسترس قرار خواهد گرفت؛ مدل پایه به شش گیگابایت رم و 128  گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه رده‌بالای آن نیز از هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاه می‌کند. همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، رئیس میزو تأیید کرده است گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت در ماه فوریه و نزدیک به فستیوال بهاره چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود Meizu 15 و Meizu 15 Plus پس از معرفی رسمی در ماه جاری میلادی، در ماه مارس به بازار عرضه شود.

در نیمه دوم سال 2017 نیز، گوشی Meizu 7 و Meizu 7 Plus به بازار عرضه شده بود؛ با وجود اینکه هیچ‌یک طراحی بدون حاشیه ندارند اما به صفحه‌نمایش ثانویه مجهز شده‌اند. نمایشگر ثانویه هر دو مدل در پنل پشتی جای گرفته است و حتی، ثبت تصاویر سلفی با استفاده از دوربین اصلی دوگانه را امکان‌پذیر می‌کند!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
چه گوشی خشگلی کاش سونی یک همچین طراحی داشت