خانهاخبار
Galaxy S9 با تراشه اگزینوس 9810 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت وارد ایران خواهد شد

Galaxy S9 با تراشه اگزینوس 9810 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت وارد ایران خواهد شد

براساس اطلاعات بدست آمده از وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت سامسونگ درنظر دارد تا گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با تراشه اگزینوس 9810 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت در بازار کشورمان عرضه نماید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

کهکشانی‌های 2018 سامسونگ تا چند هفته آینده رونمایی خواهند شد؛ این شرکت برای عرضه پرچم‌داران جدیدش در بازارهای مختلف، باید تأییدیه‌های لازم را به‌دست آورد و براساس پیگیری‌های جی‌اس‌ام، نمونه‌هایی از Galaxy S9 به منظور ارزیابی اولیه وارد ایران شده است.

image

براساس مشاهدات جی‌اس‌ام در بخش «دستگاه‌های بررسی شده» وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دو گوشی با شماره مدل SM-G960F/DS و SM-G965F/DS موفق شده است گواهی موقت را برای ورود به بازار ایران در تاریخ 15 بهمن 96 به‌دست آورد. پیگیری‌های جی‌اس‌ام از روابط عمومی این سازمان، به این موضوع اشاره دارد که گواهی مذکور با ارزیابی نمونه واقعی پرچم‌داران Galaxy S9 به‌دست آمده است؛ با این‌حال، گواهی دائم برای فروش پرچم‌داران سامسونگ در بازار ایران، در مراحل بعدی و پس از معرفی رسمی صادر خواهد شد.

با اینکه معمولاً اسم‌ گوشی‌ها در هنگام دریافت تأییدیه رگولاتوری فاش نمی‌شود، وب‌سایت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اشاره کرده است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. از شماره مدل فاش شده، نکات زیادی پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ برداشت می‌شود؛ حرف F به عرضه نسخه جهانی Galaxy S9 در بازار ایران اشاره دارد. نسخه جهانی به پردازنده اگزینوس 9810 با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد شد؛ مدل‌هایی که در ایالات متحده و چین به فروش می‌رسند، از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهند کرد.

image

ضمن اینکه DS در انتهای شماره مدل گوشی‌های جدید سامسونگ، حاکی از پشتیبانی پرچم‌داران این شرکت از دو سیم‌کارت است. مدل‌های عرضه شده در بازار کشورمان، از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.

شایعات پیشین پیرامون اعضای جدید سری Galaxy S، حاکی از افزایش قیمت نسبی پرچم‌داران 2018 سامسونگ است؛ ضمن اینکه مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
ال جی هم شد گوشی واقعا حیف پول به این برند بدی تا وقتی سامسونگ حرف اول رو میزنه نیازی به بزند متفرقه مثل ال جی نیست

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
اپل یک چیزی ولی ال جی اصلا بدرد نمیخوره و مشکل برد و بوت لوپ داره دوربین و باتری هاش هم جالب نیستن

بهرام

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
داغونه.حیف پول که بدی سامسونگ بخری.تا اپل و ال جی مونده کی میاد ی گوش بخره که وقتی تو جیبت باشه امنیت جانی نداری و ممکن شهید بشی

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
قبلیه اینا رو نداشت که خبرش کردین؟!!!!

الهام

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
ملت دارن با 4 تا گوشی اینور اونور میرن این تازه میگه دوسیمکارت خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!