خانهاخبار
Huawei P20 در تصویر جدید با طراحی شبیه به آیفون 10 فاش شد

Huawei P20 در تصویر جدید با طراحی شبیه به آیفون 10 فاش شد

آن‌طور که پیداست، هوآوی گوشی پرچم‌دار P20 را با حاشیه‌های بسیار باریک عرضه خواهد کرد؛ در پنل پشتی، دوربین دوگانه دیده می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

مجموعه جدیدی از تصاویر مربوط به گوشی پرچم‌دار Huawei P20 منتشر شده است که این گوشی را با طراحی مانند آیفون 10 اپل به نمایش می‌گذارد. با این‌حال، گوشی مذکور در کیس محافظ جای گرفته است و به همین جهت، برخی موارد به نمایش گذاشته نمی‌شود؛ ضمن اینکه امکان دارد تغییراتی در طراحی نهایی گوشی Huawei P20 اعمال شود. تصاویر جدید با آنچه که پیش‌تر Huawei P20 اعلام شده بود، هم‌جهت است؛ هرچند، اختلافاتی بین نمونه فاش شده و گمانه‌زنی‌های قبلی وجود دارد.

آن‌طور که پیداست، جانشین Huawei P10 به دوربین سه‌گانه مجهز نخواهد بود؛ این در حالی است که شایعات گذشته به عرضه پرچم‌داران جدید سری P با سه دوربین اشاره داشت. در پنل پشتی، تنها یک دوربین دوگانه افقی دیده می‌شود که از پنل پشتی، بیرون‌زدگی دارد؛ فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی جای گرفته است.

image

با وجود شایعات گذشته مبنی بر جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پنل پشتی در نسخه Pro به دلیل حاشیه‌های باریک، خبری از سنسور اثرانگشت نیست! به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید هوآوی به سیستم تشخیص چهره اکتفا خواهد کرد؛ البته در صورتی‌که حاشیه‌ی پایین نمایشگر حذف شده باشد زیرا در تصاویر فاش شده، این موضوع قابل تشخیص نیست. 

پنل جلوی گوشی، طراحی مانند آیفون 10 اپل را تداعی می‌کند؛ بالای صفحه‌نمایش، بریدگی وجود دارد که تعدادی سنسور درون آن جای گرفته است. به‌نظر می‌رسد برخی از سنسورها به منظور تشخیص چهره کاربر در بریدگی بالای صفحه‌نمایش، گنجانده شده است؛ در بالای نمایشگر نیز، آیکون «قفل» مانند آیفون 10 اپل دیده می‌شود. کلیدهای فیزیکی پاور و تنظیم صدا، احتمالاً در لبه‌ی سمت راست گوشی جای گرفته است؛ البته تشخیص این موضوع با توجه به کیس غول‌پیکر که گوشی را احاطه نموده، چندان ساده نیست!

image

شایعاتی مبنی بر عرضه سه مدل Huawei P20، Huawei P20 Plus و Huawei P20 Lite وجود دارد؛ شاید هر مدل، قابلیت مجزایی را ارائه دهد و به همین جهت، هنوز نسبت به عرضه پرچم‌داران جدید سری P بدون دوربین سه‌گانه نمی‌توان اطمینان داشت. همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، گمان می‌رفت اعضای 2018 سری P به دوربین سه‌تایی مجهز شده باشند؛ ایوان بلس، مدعی شده بود استفاده از سه دوربین کمک خواهد کرد تا پرچم‌داران جدید شرکت چینی، تصاویری خیره‌کننده با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت برسانند.

علاوه‌بر دوربین سه‌گانه، نام تجاری پرچم‌دار جدید هوآوی نیز مشخص نیست؛ برخی اشاره می‌کنند به دنبال عرضه P10 و P9 در سال 2017 و 2016، شرکت چینی تصمیم دارد تا گوشی P11 را برای سال جدید میلادی ارائه دهد. با این‌حال، نام تجاری Huawei P20 اخیراً به ثبت رسیده است. پرچم‌دار جدید هوآوی با اسم‌رمز Emily توسعه می‌یابد و احتمالاً به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد شد.

image

در رابطه با زمان معرفی این گوشی، شایعات و گمانه‌زنی‌ها به عدم معرفی P20 و P20 Plus در اواخر ماه فوریه اشاره دارند؛ پرچم‌داران جدید هوآوی در یک رویداد مجزا در پاریس، به نمایش گذاشته خواهند شد و شرکت چینی، مشخصات هر مدل را در اواخر ماه مارس ارائه می‌دهد.

از آنجایی‌که این تصاویر به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فرزادم

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
والا الان هرکی هر گوشی بزنه میگن کپی،

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
هر چقدر هم که به جلو بره و باز اصالت چینیشو حفظ کرده و نمایان میکنه

Mking

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
کپیه که

farhad

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
هواوی اولاد نامبارک سامسونگ و اپل!

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
چه تقلید ناشیانه ای