خانهاخبار
افتتاح خط تولید عظیم یخچال‌های ال‌جی توسط گلدیران

افتتاح خط تولید عظیم یخچال‌های ال‌جی توسط گلدیران

شرکت صنایع گلدیران خط توليد انواع يخچال فريزر، ساید بای ساید و Door in door ال‌جی را توسط جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری وزير محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح كرد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
image

شرکت صنایع گلدیران در ادامه برنامه های خود اقدام به تاسیس و راه اندازی خط تولیدی عظیم در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان کرده که با همکاری شرکت ال‌جی میسر شده است. هدف از ساخت و راه اندازی این خط، تولید بیش از 10 مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و Door in door ال‌جی است که با ظرفیت سالانه 150 هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال‌جی به راه افتاده است.

با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه، در آستانه دهه مبارک فجر و همزمان با سفر رييس جمهور  محترم جناب آقای دكتر روحانی به استان كرمان، شركت گلديران خط توليد انواع يخچال فريزر، ساید بای ساید و Door in door ال‌جی را توسط جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری وزير محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح كرد.

image

این طرح که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است بدین ترتیب که با راه اندازی این خط تولید برای 520 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای 5000 نفر نیز اشتغال‌زایی غیرمستقیم صورت خواهد گرفت.

این پروژه عظیم حاصل همکاری یک ساله شرکت صنایع گلدیران و شرکت ال‌جی بوده است که در منطقه اقتصادی سیرجان در زمینی به مساحت 11 هکتار و سالن‌هایی به مساحت 60 هزار مترمربع بنا نهاده شده است.

image

سرمایه گذاری انجام شده برای این پروژه به دو صورت ارزی و ریالی انجام گرفته است بدین ترتیب که 30 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی بوده است که توسط شرکت ال‌جی فاینانس شده است و 700 میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری شرکت گلدیران مربوط به این پروژه بوده است.

شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته است. که باتوجه به برنامه ریزی های موجود امکان پذیر خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
حالا خارج از داستان شیک بودن و ... ما تو خونه یدونه دور این دور داریم همه چیزش خوبه ولی یخ سازش چند بار به مشکل خورده و هنوزم کامل بر طرف نشده و یه مدت که استفاده نمیکنیم از یخ ساز کلا یخ میزنه توش و دیگه یخ بیرون نمیده ، این خبر تولید داخل، هم خوشحال کنندست هم یک مقدار نگران کننده چون مردم هنوز به کیفیت تولید داخل مطمعن نیستن و نگرانی هاشون هم بی دلیل نیست، انشالله که خیر است.

saeed

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
خدا به خیر کنه محصولات خانگی ال جی هم به فنا رفت. خدا کنه حداقل قیمتاش با قیمت های نمونه وارداتی فرق داشته باشه مثل ماشین نباشه که تو داخل تولید میشه اما قیمتش هم رده وارداتیش هس

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
یخچال‌های LG و SAMSUNG
خیلی شیک‌اند
سایدبای‌ساید زده یعنی "نباشد"
چند وقت پیش رفتم منزل یکی از دوستان، یخچالو تازه خریده بود، میگفت هر کی میاد می‌بینه چاکِ دَهن‌اش باز می‌مانه?
راس می‌گُف
من خودم ۲تا عکس با یخچاله گرفتم