خانهاخبار
پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

براساس یک گزارش جدید، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus با قیمت بیشتر از 1000 دلار در برخی از بازارها عرضه خواهند شد؛ قیمت Galaxy S9 نسبت به نسل قبل، نزدیک به 140 دلار افزایش یافته است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

وب‌سایت TechRadar به نقل از یک منبع مطلع در صنعت موبایل در انگلستان، اعلام کرده است که پرچم‌دار جدید سامسونگ در برخی از بازارها اروپا با اختلاف قیمتی 140 دلاری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد. آن‌طور که پیداست، علاقه‌مندان به پرچم‌دار جدید سامسونگ در بریتانیا، باید 789 پوند (1114 دلار) برای خریداری مدل Galaxy S9 هزینه کنند که 100 پوند بیشتر از قیمت Galaxy S8 است. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون قیمت احتمالی مدل Plus ارائه نشده است؛ با این‌حال، انتظار داریم این مدل نیز با اختلاف قیمتی مشابه نسبت به Galaxy S8 Plus عرضه شود و به همین جهت، عرضه فبلت 6.2 اینچی سامسونگ با قیمت 889 پوند (1255 دلار) چندان دور از انتظار نیست.

اطلاعات به‌دست آمده با گمانه‎زنی‎های پیشین پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی پرچم‎داران سامسونگ و اینکه این محصولات گران‎قیمت‎ترین پرچم‎داران از سری Galaxy S تاکنون خواهند بود، هم‌خوانی دارد. در سطح جهانی، شاهد افزایش قیمت پرچم‌داران 2018 سامسونگ نسبت به نسل قبل خواهیم بود؛ آن‌طور که پیداست، Galaxy S9 با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با قیمتی در حدود 850 دلار در ایالات متحده عرضه می‎شود و مدل 6.2 اینچی نیز بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

image

سامسونگ در حالی قیمت پرچم‌داران جدیدش را افزایش داده است که کهکشانی‌های 2018 این شرکت، شباهت بسیاری نسبت به نسل قبل دارند؛ تنها پردازنده مورد استفاده در Galaxy S9 ارتقا پیدا کرده است و دوربین قدرت‌مندتری برای آن‌ها درنظر گرفته خواهد شد. با این‌حال، ممکن است کُره‌ای‌ها در صورت عدم دریافت پاسخ مثبت از سوی کاربران در بازه زمانی که پرچم‌داران جدید خود را پیش‌فروش می‌کنند؛ قیمت آن‌ها را کاهش دهند. با توجه به افزایش قیمت Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نسبت به نسل قبل، بسیاری به دنبال مقایسه میزان فروش احتمالی آن‌ها نسبت به پرچم‌داران 2017 سامسونگ از سری Galaxy S بوده و آن‌ها را با یک‌دیگر مقایسه خواهند کرد.

در میان پرچم‌داران جدید شرکت سامسونگ، مدل Plus حافظه رم بیشتری خواهد داشت؛ این مدل با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه در دسترس قرار می‎گیرد؛ برخلاف مدل 5.8 اینچی، جانشین Galaxy S8 Plus به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که دوربین‌ها چینش عمودی دارد. در همین حال، مدل Galaxy S9 با دوربین تکی 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. نسخه پایه پرچم‏‌دار 5.8 اینچی سامسونگ با 64 گیگابایت حافظه همراه خواهد شد.

طبق گمانه‌زنی‌ها، هر دو مدل از پرچم‌داران جدید سامسونگ از یک دوربین مجهز به لنز F1.5 بهره خواهند برد؛ به‌نظر می‌رسد تغییر اندازه دهانه دیافراگم لنز دوربین در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تا F2.4 امکان‌پذیر باشد. البته در مدل پلاس، یکی از سنسورهای به لنز F1.5 مجهز شده است که امکان تغییر اندازه دهانه دیافراگم ندارد؛ سنسور دیگر به کاربر اجازه می‌دهد بسته به شرایط نوری مختلف، اندازه دهانه لنزی را تغییر دهد.

سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رونمایی خواهد کرد و آن‌ها را در نیمه مارس به بازار عرضه می‎کند. هر دو مدل با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو گوگل همراه شده‌اند و قابلیت‌های نرم‌افزاری اختصاصی ارائه می‌دهند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

علی gsm

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
ما که آماتور ترین افراد و تعصبی ترین نظرات رو در بین طرفداران اچ تی سی میبینیم. ضرر کردن هم که بیشتر در برند های کوچک دیده میشه.سامسونگ که رکورد سوددهی خودش رو در سال 2017 شکیت .نمیفهمم منظورت از ضرر چیه.حتی اون سال با وجود مشکل نوت7 بدلیل فروش عالی اس7 و اس7 اج کلی سود نصیبش شد

Sina

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
٤٧٠٠٠٠٠ تومان كه به ايران ميرسه چند صد تومنم واسطه ها گرونش ميكنن حدود ٥ تومن ميدن

نیما

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
5 میلیون برای این گوشی با تغییرات اندک خیلی زیاده.متاسفانه بجز اپل بقیه برندهای موبایل در ایران برای فروش دوباره بشدت افت قیمت میکنن

ashkam

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
برو یه X بگیر و ببین زندگی چه زیباس

farfar1993

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
4میلیون و 700؟
پایه حقوق ما 1200ه