خانهاخبار
صفحه پشتیبانی Galaxy S9 Plus در وب‌سایت سامسونگ

صفحه پشتیبانی Galaxy S9 Plus در وب‌سایت سامسونگ

وب‌سایت سامسونگ فنلاند، صفحه پشتیبانی برای گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 ایجاد کرده است؛ این گوشی با شماره مدل SM-G965F/DS در وب‌سایت سامسونگ لیست شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه، تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار جدید Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به صورت رسمی در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهد کرد. با این‌حال، این شرکت کُره‌ای آماده می‌شود تا شرایط لازم را برای رونمایی از گوشی‎های پرچم‌دار جدیدش فراهم کند؛ به همین جهت، صفحه پشتیبانی برای مدل Plus در وب‌سایت سامسونگ فنلاند ایجاد شده است.

مدتی پیش در وب‌سایت سامسونگ آلمان، صفحه پشتیبانی برای گوشی Galaxy S9 ایجاد شده بود؛ پرچم‏دار این شرکت با شماره مدل SM-G960F/DS در وب‌سایت سامسونگ لیست شده است. حرف F به عرضه‌ی این گوشی به صورت جهانی اشاره دارد و کلمه‌ی DS نیز حاکی از پشتیبانی گوشی جدید سامسونگ از دو سیم‎کارت است.


image

  در وب‌سایت رسمی سامسونگ فنلاند، گوشی جدید این شرکت با شماره مدل SM-G965F/DS لیست شده است؛ این مدل در واقع پرچم‌دار 6.2 اینچی سامسونگ یعنی Galaxy S9 Plus خواهد بود که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. به همین جهت، انتظار می‌رود مدل‌هایی که از پرچم‏دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در فنلاند به فروش می‎رسد، با پشتیبانی از دو سیم‎کارت عرضه شوند؛ اسلات سیم‌کارت، هیبریدی خواهد بود و می‌تواند دو سیم‎کارت نانو یا یک سیم‌کارت نانو و کارت حافظه میکرو SD درون آن قرار دهید.

گمان می‌رود ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر در پرچم‎داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus کاهش پیدا کند؛ این در حالی است که اندازه صفحه‌نمایش کهکشانی‌های جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل، ثابت باقی خواهد ماند.

پرچم‌داران 2018 سامسونگ از سری Galaxy S در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد؛ مدل‌های مجهز به پردازنده اگزینوس 9180 در اروپا و آسیا به فروش خواهند رسید و نسخه‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845، در ایالات متحده و چین قابل خریداری هستند.

براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی مجهز خواهند شد؛ ضمن اینکه مدل Plus از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. آن‌طور که پیداست، مدل 5.8 اینچی با یک دوربین همراه شده است؛ هر دو مدل، می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن 480fps با رزولوشن 1080p Full HD به ثبت برسانند. ضمن اینکه سامسونگ موفق شده است تا سیستم احراز هویت جدیدی را با نام IntelligentScan توسعه دهد؛ این سیستم با ترکیب سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه چشم عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
آماده میشیم برای معرفی بهترین پرچمدار سال 2018

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
عجب هیولاییه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
آماده برپاییِ یک جشنِ تمام عیار هستیم????✨??
شب معرفی‌اش آتش‌بازی راه میندازیم✌