خانهاخبار
پرچم‌دار Huawei P20 با دوربین سه‌تایی درون کیس‌های جدید فاش شد

پرچم‌دار Huawei P20 با دوربین سه‌تایی درون کیس‌های جدید فاش شد

به‌تازگی، تصاویر رندر جدیدی از گوشی Huawei P20 به‌دست آمده است که این مدل را با دوربین سه‌تایی، حاشیه‌های باریک و دکمه‎ی فیزیکی Home به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

یک سازنده کیس، تصاویر رندر شده‌ جدیدی را منتشر کرده است که گوشی پرچم‌دار Huawei P20 یا Huawei P11 را به نمایش می‌گذارد. لازم به‌ذکر است که جانشین Huawei P10 درون کیس قرار دارد، به همین جهت، تمام بدنه این مدل قابل مشاهده نیست؛ هرچند، تصاویر رندر شده حاوی نکات مهمی پیرامون پرچم‌داران جدید هوآوی است.

آنچه بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند، تجهیز پرچم‌داران سری پی 20 به دوربین سه‌گانه است؛ در زیر دوربین اصلی، فلاش LED به همراه فوکوس خودکار لیزری مشاهده می‌شود. چندین روز پیش نیز، تعدادی کیس مشابه منتشر شد که چینش عمودی دوربین اصلی را به نمایش می‌گذارد.

image

در جلوی گوشی Huawei P20، خبری از حذف حاشیه‌های اضافی نیست؛ به‌نظر می‌رسد نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 2 به 1 است. در بالای گوشی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است؛ ظاهراً هوآوی فعلاً تصمیمی برای حذف جک صدا از گوشی‌های رده‌بالای خود ندارد. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند؛ به دنبال این تصمیم، پرچم‌داران 2017 اپل نیز جک هدفون ندارند. در پایین گوشی نیز پورت شارژ به همراه دو حفره برای بلندگو مشاهده می‌شود.

دکمه‌ی فیزیکی Home که در P10 و P10 Plus مورد استفاده قرار گرفته بود، از نسل جدید پرچم‌داران هوآوی حذف نشده است؛ با این‌حال، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش بسیار باریک است

image

در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی، باید گفت Huawei P20 به دوربین سه‌گانه با لنزهای ساخت Leica مجهز شده است. به همراه گوشی‌های Huawei P20، Huawei P20 Plus و Huawei P20 Lite، یک مدل دیگر با پسوند Pro معفی خواهد شد. هوآوی هیچ‌گاه گوشی از سری P با پسوند Pro عرضه نکرده است؛ تنها سری میت، شامل چنین مدلی می‌شود. به عنوان مثال، Mate 10 Pro هوآوی برخلاف نسخه استاندارد، به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است و از آخرین تِرِندهای رایج در بازار پیروی می‌کند. انتظار داریم Huawei P20 Pro با طراحی بدون لبه و بریدگی در بالای نمایشگر مانند iPhone X عرضه شود. تمامی گوشی‌های رده‌بالا از سری P20 به تراشه Kirin 970 مجهز خواهند شد؛ این پردازنده از واحد پردازش عصبی (NPU) استفاده می‌کند و به همین جهت، پرچم‌داران جدید هوآوی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهند داد و انتظار می‌رود Huawei p20 تمرکز خود را بر بخش عکاسی معطوف نماید.

گوشی‌های پرچم‌دار Huawei در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهند شد؛ این شرکت چینی، تصمیم دارد تا جانشین P10 و P10 Plus را در یک مراسم اختصاصی در 7 فروردین در فرانسه ارائه دهد. البته هوآوی تنها سازنده‌ای نیست که نمایشگاه MWC 2018 را از دست خواهد داد؛ گفته می‌شود جانشین LG G6 نیز در یک مراسم خبری جداگانه پس از کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. در همین حال، کُره‌ای‌ها با ارائه‌ی نسخه ارتقا یافته پرچم‌دار V30 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با سازندگان دیگر رقابت خواهند کرد. البته شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه آینده رونمایی خواهد کرد؛ S9 Plus به اولین گوشی سامسونگ از سری Galaxy S تبدیل خواهد شد که با دوربین دوگانه وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)