خانهاخبار
تصاویر رندرشده گوشی Zenfone 5 X00PD ایسوس فاش شد

تصاویر رندرشده گوشی Zenfone 5 X00PD ایسوس فاش شد

ایسوس هم قصد دارد در کنار بزرگان عرصه موبایل به نمایشگاه MWC 2018 بیاید و احتمالا محصولات تازه‌ای معرفی کند. پیش بینی می‌شود گوشی Zenfone 5 این سازنده با مشخصات میان رده در این نمایشگاه رونمایی شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۵

کمپانی ایسوس گوشی Zenfone 5 را در سال 2014 رسما معرفی کرد. این گوشی از پردازنده داخلی اینتل قدرت می‌گرفت و پردازنده گرافیکی‌اش هم PowerVR بود. با توجه به روال نامتعارف این سازنده در نام گذاری گوشی‌هایش، امسال هم شاهد معرفی سری گوشی‌های Zenfone 5 خواهیم بود.

سری تازه گوشی‌های Zenfone 5 ایسوس احتمالا اواخر ماه جاری و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رسما معرفی می‌شوند. این شایعه‌ها در حالی منتشر شده است که سازنده مذکور سال گذشته گوشی‌های سری Zenfone 4 خود را در سه ماهه سوم رونمایی کرد.

image

حالا در شرایطی که تنها چند هفته به برگزاری MWC 2018 در بارسلون اسپانیا باقی مانده، تصاویر رندر شده و برخی مشخصات یکی از این گوشی‌ها در فضای وب منتشر شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Winfuture.de که منبع اصلی انتشار این خبر است، تصویر و اطلاعات پیش رو درواقع راهنمای غیررسمی منسوب به یکی از گوشی‌های تازه ایسوس است و آن را با شناسه ASUS X00PD نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که گوشی ASUS Zenfone 5 X00PD صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد و حاشیه‌هایش صفحه‌اش هم باریک طراحی شده‌اند. حسگر اثرانگشت / دکمه فیزیکی خانه هم به خاطر کاهش ضخامت حاشیه‌ها از طراحی پنل جلو حذف شده و به پنل پشتی منتقل شده است. حاشیه بالای پنل نمایش هم همچنان حسگرهای LED نوتیفیکیشن، دوربین و بلندگوی مکالمه را در خود جای داده است.

البته انتقال حسگر اثرانگشت به پنل پشتی بزرگ‌ترین تغییر در این گوشی تازه به شمار نمی‌رود. ایسوس طراحی ظاهری و چینش دوربین دوگانه اصلی را هم در Zenfone 5 تغییر داده است.

برخلا چینش افقی لنزها در نسل قبلی که همچنین در گوشه بالا سمت چپ پنل تعبیه شده بودند، دوربین دوگانه حالا به صورت عمودی چینش شده است و ما را به یاد آیفون 10 اپل می‌اندازد. البته فلش LED زیر دوربین دیده می‌شود و درون ماژول قرار نگرفته است.

کمپانی ایسوس همچنین از طراحی U شکل در خطوط آنتن این گوشی بهره گرفته است که در لبه بالا و پایین بدنه آن به خوبی دیده می‌شوند. دکمه فیزیکی پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و درگاه سیمکارت و همچنین بلندگوی دوم در کناره سمت چپ آن دیده می‌شوند.

گوشی ASUS Zenfone 5 X00PD به پورت micro USB در لبه پایینی مجهز شده است و بریدگی‌های بلندگوی اصلی هم دو طرف آن طراحی شده‌اند. جک هدفون 3.5 میلی متری هم در لبه بالای گوشی دیده می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی تازه ایسوس از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 430 قدرت می‌گیرد و 3 گیگابایت حافظه رم دارد. سایر جزئیات درباره مشخصات فنی و طراحی میان رده تازه ایسوس هنوز مشخص نیست اما در خلال هفته‌های آینده احتمالا شاهد انتشار خبرهای بیشتری خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)