خانهاخبار
نسخه ارزان‌قیمت Surface Loptop و Surface Book 2 مایکروسافت معرفی شد

نسخه ارزان‌قیمت Surface Loptop و Surface Book 2 مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت به تازگی، نسخه جدیدی از سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس بوک 2 را معرفی کرده است که با قیمت کم‌تر قابل خریداری خواهند بود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

تجربه‌ی آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز یعنی ویندوز 10 روی محصولات مایکروسافت، هیجان‌انگیز خواهد بود؛ با این‌حال، محصولاتی که توسط مایکروسافت عرضه می‌شود، قیمت بالایی دارند و بسیاری از کاربران شاید نتوانند آن‌ها را خریداری نمایند. به‌تازگی، این شرکت نسخه جدید «سرفیس لپ‌تاپ» و سرفیس بوک 2 را معرفی کرده است که با قیمت کم‌تر، می‌توانید آن‌‌ها را خریداری کنید.

مدل پایه «سرفیس لپ‌تاپ» به پردازنده Core m3 اینتل مجهز شده است و از گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 615 بهره می‌گیرد. این نسخه با چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، تنها 799 دلار قیمت دارد. پیش‌تر، قیمت مدل پایه «سرفیس لپ‌تاپ» با پردازنده قدرت‌مندتر Core i5 اینتل، 999 دلار بود؛ حافظه رم در این مدل، چهار گیگابایت است و البته همچنان می‌توانید آن‌را با 128 گیگابایت حافظه انتخاب کنید. مدل مجهز به پردازنده Core i5 با کانفیگ هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه نیز قابل خرید است. باید اشاره کرد که قدرت‌مندترین نسخه از «سرفیس لپ‌تاپ» به پردازنده Core i7 اینتل مجهز شده است؛ یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و با 16 گیگابایت رم، قابل خریداری خواهد بود. مدل مجهز به پردازنده Core i7 اینتل با قیمت 2699 دلار به فروش می‌رسد. مدل دیگر این نسخه با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه، 1599 دلار قیمت دارد.

image

به‌طور مشابه، قیمت مدل پایه سرفیس بوک 2 کاهش پیدا کرده است؛ مدل 13.5 اینچی با پردازنده Core i5 اینتل، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 1199 دلار قابل خریداری است. پیش‌تر، ارزان‌قیمت‌ترین نسخه این لپ‌تاپ، 1499 دلار قیمت داشت و به 256 گیگابایت حافظه مجهز شده بود. نسخه دیگر از مدل 13.5 اینپی سرفیس بوک 2، پردازنده Core i7 اینتل دارد و به 256 گیگابایت حافظه مجهز شده است. اگر تمایل دارید تا مدل 15.6 اینچی را خریداری نمایید، انتخاب شما محدودتر خواهد بود زیرا خبری از نسخه مجهز به پردازنده Core i5 نیست؛ این مدل تنها با پردازنده Core i7 اینتل و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه عرضه می‌شود و برای انتخاب بهترین نسخه آن، باید 3299 دلار هزینه کنید.

با اینکه لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با قیمت مناسب قابل خریداری هستند اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها، ضعیف‌تر شده است. به همین جهت، اگر به این موضوع چندان اهمیت نمی‌دهید؛ لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

شما جی‌اس‌امی‌ها کدام‌را ترجیح می‌دهید؛ انتخاب لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با مشخصات‌فنی ضعیف‌تر یا محصولات سازندگان دیگر با مشخصات‌ قدرت‌مند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)