خانهاخبار
ویدیوی فاش شده از کیس‌های رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

ویدیوی فاش شده از کیس‌های رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

کیس‌های Clear View که برای گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus طراحی شده است، ابعاد احتمالی پرچم‌داران جدید سامسونگ را فاش می‎کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

وب‌سایت Mobile Fun به عنوان یکی از محبوب‌ترین توزیع‌کنندگان وسیله جانبی برای گوشی‌های هوشمند، موفق شده است تا کیس‌های رسمی Clear View مربوط به گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به‌دست آورد و به‌نظر می‌رسد اطلاعات جالبی در این کیس‌ها، نهفته است! این خرده‌فروش، ویدیویی را منتشر کرده است که پیرامون کیس‌ها توضیح می‌دهد و اطلاعات ارائه شده، حاکی از آن است که Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus (پرچم‌داران 2017 سامسونگ) به خوبی درون کیس‌های طراحی شده برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus جای می‌گیرد. به همین جهت، انتظار داریم ابعاد کهکشانی‌های جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل، چندان متفاوت نباشد.

تصاویر رندر پیش‌تر منتشر شده، به این موضوع اشاره دارد که انحنای لبه‌های نمایشگر کم‌تر از نسل قبل خواهد بود؛ به همین جهت، هنگامی‌که گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus درون کیس‌های طراحی شده برای پرچم‌داران Galaxy S9 قرار می‌گیرد، فضای خالی در اطراف لبه‌های آن وجود دارد.

image

با فاش شدن کیس‌های Clear View گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، مجدداً به این موضوع تأکید می‌شود که پرچم‌داران جدید سامسونگ به حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی مجهز خواهند بود. در نسل قبل، حسگر اثرانگشت در کنار دوربین قرار داشت و با توجه به اینکه Galaxy S8 از نمایشگری با نسبت ابعاد 18.5 به 9 استفاده می‌کند، دسترسی به سنسور اثرانگشت چندان ساده نیست! ضمن اینکه، ویدیوی فاش شده تأیید می‌کند فلاش LED به سمت راست دوربین اصلی انتقال خواهد یافت.

با اینکه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus تنها در اندازه صفحه‌نمایش با یک‌دیگر تفاوت داشتند، پرچم‌داران جدید سامسونگ از سری Galaxy S در زمینه عکاسی عملکرد متفاوتی را به نمایش خواهند گذاشت. کیس‌های فاش شده، به این موضوع اشاره دارد که مدل 5.8 به دوربین تکی مجهز خواهد بود؛ این در حالی است که مدل 6.2 اینچی با دوربین دوگانه عرضه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ، یک مدل از کیس‌های Clear View را به رنگ بنفش عرضه خواهد کرد؛ وب‌سایت SamMobile به نقل از منابع مطلع خود، پیش‌تر اعلام کرده بود رنگ بنفش پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus عرضه خواهد شد.

سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرده است که کهکشانی‌های جدید خود را در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهد کرد. در اوایل هفته جاری، باتری‌های اضافی برای Galaxy S9 سامسونگ لیست شد و به‌نظر می‌رسد ظرفیت باتری افزایش پیدا نخواهد کرد؛ پرچم‌دار 5 اینچی سامسونگ به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود و مدل 6 اینچی با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت در دسترس قرار خواهد گرفت.

وب‌سایت Mobile Fun در رابطه با کیس‌های Clear View پرچم‌داران 2018 سامسونگ، اعلام می‌کند که کیفیتی مانند نسل قبل ارائه می‌دهند؛ ضمن اینکه قیمت این کیس‌ها کاهش پیدا کرده است. این خرده‌فروش، دیگر کیس‌های رسمی Galaxy S9 را نیز لیست کرده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به کیس Alcantara، Hyperknit، LED Flip Wallet و کیس‌های سیلیکونی اشاره کرد.

براساس شایعات، پرچم‌داران جدید سامسونگ در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) وارد بازار خواهند شد؛ انتظار می‌رود قیمت Galaxy S9 نسبت به نسل قبل، افزایش پیدا کند. پیش‌فروش پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از تاریخ 1 مارس آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
خبر پرفروش ترین برند که سامسونگه در سه ماهه آخر سال 2017 و همچنین پرفروش ترین برند در سال 2017 رو هنوز نگفتن.سونی که جزو other حساب میشه

آريا

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
گلگسي اس ٩ جزو ٣ گوشي برتر ٢٠١٨ ميشه . براي همه برند هاي گوشي ارزوي موفقيت ميكنم . من خودم طرفدار سامسونگم . اما منكر اين نميشم كه سامسونگ هم بعضي جاها اشتباه ميكنه يا كوتاهي ميكنه . اميدوارم كه گلگسي اس ٩ بدون مشكل و ايراد خاصي باشه . به محض ورود به ايران بدون شك اين گوشي رو ميخرم اگر هم پيش خريد اين گوشي براي ايران باز باشه پيش خريدش ميكنم

ایدین

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
جالبه خبر گزارش مالی سونی که امسال پرسود ترین سال در تاریخ این شرکت بوده رو نگفتین . اون وقت خبر های در پیت سامسونگ رو در جا میگین . واقعا متاسفم برای کارکنان این سایت