خانهاخبار
تصویر قطعات داخلی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

تصویر قطعات داخلی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

در تازه‌ترین شایعه‌ها درباره دوگانه Galaxy S9 سامسونگ شاهد انتشار تصاویر زنده منسوب به قطعات ماژول دوربین و حسگر اثرانگشت مدل کوچک‌تر این گوشی‌ها هستیم. مشخصات این قطعات هم اغلب گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

روز گذشته دو تصویر زنده از قطعات ماژول دوربین و حسگر اثرانگشت منسوب به پرچم‌دار Galaxy S9 در فضای وب منتشر شد. این تصاویر ابتدا در وب‌سایت یک فروشگاه اسپانیایی به نام SpainSeller دیده شدند و طبق ادعای این فروشگاه آنلاین، قطعات جایگزین هستند. مشخصات قطعات در تصاویر مذکور با آنچه در شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر درباره Galaxy S9 دیدیم، در یک راستا قرار می‌گیرند. این تصاویر هم نشان می‌دهند که ماژول دوربین مدل S9 مانند نسل قبلی خود همچنان یک لنز دارد؛ البته هنوز شایعه دیافراگم متغیر در این دوربین تأیید نشده است. شکل کلی قطعه حسگر اثرانگشت هم مانند همان حسگری است که روی پرچم‌داران سال 2017 تعبیه شده بود اما این بار به صورت عمودی طراحی شده است. موقعیت کابل ارتباطی آن هم در تأیید خبرهای قبلی نشان می‌دهد که این حسگر زیر دوربین اصلی قرار می‌گیرد.

image

واحد جایگزین ماژول دوربین در وب‌سایت SpainSeller به قیمت 33.14 دلار به فروش می‌رسد در حالی که قطعه جایگزین حسگر اثرانگشت 27.12 دلار قیمت دارد. در حال حاضر مشخص نیست که این قطعات به صورت رسمی معرفی می‌شوند یا خیر؛ هرچند درج قیمت مشخص برای آن‌ها نشان دهنده وقوع این احتمال است. از طرفی این محصولات درست زمانی در یک فروشگاه آنلاین دیده شدند که کمی پیش از آن شاهد باتری‌های جایگزین پرچم‌داران S9 و S9 Plus در فضای وب بودیم. به نظر می‌رسد که شرکت‌های خدمات ارائه دهنده جانبی به تکاپو افتاده‌اند و قطعات جایگزین را برای پرچم‌داران بعدی سامسونگ تولید کرده‌اند. این اتفاق همچنین با جدول زمانی معرفی و عرضه این گوشی‌ها تقریبا هم‌زمان شده است. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد دوگانه S9 را چند هفته دیگر در 25 فوریه ( 6ام اسفند) در خلال رویداد آنپکد و یک روز پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا معرفی کند. این گوشی‌ها احتمالا از نیمه ماه مارس روانه بازار خواهند شد.

به طور خلاصه درباره این گوشی‌ها باید بگوییم که بر اساس گزارش‌های متعدد، Galaxy S9 و S9 Plus نسبت به نسل گذشته تغییرات چشم‌گیری نخواهند داشت. البته در طراحی ظاهری شاهد کاهش حاشیه‌های صفحه خواهیم بود اما انتظار می‌رود که کمترین تغییر در S9 اتفاق بیفتد. هر دو مدل تازه از پردازنده پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند اما S9 همچنان به 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی با یک لنز مجهز می‌شود. از طرفی گفته شده که دیافراگم این دوربین از 1.5 تا 2.4 متغیر است و کاربر را قادر می‌سازد بدون نیاز به لنز دوگانه، در نور کم هم تصاویر با کیفیت ثبت کند و از افکت بوکه بهره ببرد. از طرف دیگر مدل S9 Plus به دوربین دوگانه با چینش عمودی مجهز می‌‌شود و احتمالا 6 گیگابایت رم خواهد داشت. انتظار می‌رود نسخه سطح بالای این فبلت 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و نسبت به نسل قبلی خود هم گران‌تر قیمت‌گذاری شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
تاب‌دلمون رفت?
s9 کجایی