خانهاخبار
نمونه تصاویر به ثبت رسیده با پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ منتشر شد

نمونه تصاویر به ثبت رسیده با پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ منتشر شد

به‌تازگی، تعدادی تصویر منتشر شده است که گمان می‌رود با پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ به ثبت رسیده باشد. در این تصاویر، عملکرد خارق‌العاده دوربین کهکشانی جدید این شرکت قابل مشاهده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

مجموعه‌ای از تصاویر رسمی به ثبت رسیده توسط پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ، به‌تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. به‌طور دقیق مشخص نشده است که این تصاویر توسط پرچم‌دار Galaxy S9 یا Galaxy S9 Plus به ثبت رسیده باشد؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد چنین تصاویری توسط مدل «پلاس» به ثبت رسیده باشد زیرا براساس شایعات، این گوشی دوربین قدرت‌مندتری نسبت به مدل 5.8 اینچی خواهد داشت.

با اینکه کیفیت و اندازه تصاویر منتشر شده، کاهش پیدا کرده است؛ اما این تصاویر نشان می‌دهد که پرچم‌داران جدید سامسونگ، سرعت شاتر بالاتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت. یکی از این تصاویر نیز به دامنه‌ی داینامیکی بالا دوربین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus اشاره دارد. تصویری که گربه را نشان می‌دهد، به عملکرد خارق‌العاده دوربین Galaxy S9 در ثبت تصاویر با افکت بوکه اشاره دارد؛ در این تصاویر، دوربین روی سوژه متمرکز شده و پس‌زمینه تار می‌شود. به همین جهت، انتظار داریم پرچم‌داران 2018 سامسونگ، عملکرد خارق‌العاده‌ای در ثبت تصاویر پرتره داشته باشند.

با وجود اینکه تصاویر به ثبت رسیده جذاب به‌نظر می‌رسند اما نشانه‌ای مبنی بر عملکرد واقعی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نیست. به همین جهت، باید منتظر ماند و دید که جانشین پرچم‌داران Galaxy S8 سامسونگ، چه عملکردی در دنیای واقعی و در استفاده روزمره خواهند داشت.

در رابطه با مشخصات‌فنی دوربین هر یک‌ از پرچم‌داران 2018 سامسونگ، باید گفت که مدل Galaxy S9 تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ اندازه دهانه لنزی، F1.5 است و بسته به تنظیمات کاربر، دهانه دیافراگم تا F2.4 تغییر پیدا خواهد کرد. سامسونگ از چنین دوربینی روی W2018 به عنوان یک گوشی تاشو استفاده کرده است. در حالی‌که پرچم‌دار 5.8 اینچی سامسونگ تنها به یک دوربین مجهز خواهد شد، شرکت کُره‌ای مدل Plus را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد؛ البته، Galaxy S9 Plus تنها گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نیست. فبلت Galaxy Note 8 در نیمه دوم سال 2017 با دوربین دوتایی معرفی شد؛ همچنین یک مدل میان‌رده از سری Galaxy J مجهز به دوربین دوگانه رونمایی شد. لازم به‌ذکر است که در پرچم‌دار Galaxy S9 Plus، دوربین ثانویه دهانه لنزی ثابت دارد؛ تنها یک شاتر 12 مگاپیکسلی از دهانه لنزی متغیر F1.5 برخوردار است.

image

علاوه‌براین، گمان می‌رود اعضای جدید پرچم‌داران Galaxy S سامسونگ، قابلیت فیلم‌برداری صحنه‌آهسته با نرخ 480fps و رزولوشن 1080p Full HD ارائه دهند. سنسورهای مورد استفاده در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، طراحی سه‌لایه (3-Stack FRS) دارند. همچنین در وب‌سایت رسمی سامسونگ، اشاره شده است که سنسورهای دوربین مورد استفاده در پرچم‌داران آتی این شرکت، فوکوس خودکار سریع‌تری خواهند داشت؛ این شرکت موفق شده است تا عملکرد فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز را در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus ارتقا دهد.

با توجه به اعلام رسمی، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به صورت رسمی در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهد شد. مطابق با نسل گذشته، انتظار داریم از دو پردازنده مختلف در Galaxy S9 استفاده شود؛ اگزینوس 9810 سامسونگ به مدل‌هایی قدرت‌ می‌دهد که در اروپا یا آسیا عرضه خواهند شد. در ایالات متحده نیز، شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 با هشت هسته پردازشی خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد رضا

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
Yh عکسا رو 4kگرفته ک۶ هنگیت نمیتونه بگیره و نشون بده در ضمن شما میای میگیs8دارم تو بخش htcu11میگی دارمش نوت ۸ هم میگی دارم بسه تعصب شرکت ورشکسته داغون htcبه یه گوشیs3سامسونگم نمی ارزه در ضمن سامسونگ گفته این s9قراره بالا ترین نمره یعنی 108بگیره شما یه گوشی چینی ۳۰۰ هزار داری نمیتونی این عکسای4kرو ببینی چون پشتیبانی نمیکنه برو مواظب باش گوشیت نترکه

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
عزیزم اس8 هنوز با روش جدید تست نشده که اگه بشه بالای 90 میاره همین که اس7 اج در حد پرچمدار امسال هنگ تی سیه واسه شما ها کافیه در مورد اس9 هم همینطوره نمره ای که بیاره در حد پرچمدار 2 سال بعد هنگ تی سیه :))))))))))))))))))

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
در مورد دوربین هم حتما به گوشی Samsung i600 که سال 2006 تولید شد یه نگاه بنداز تا ببینی همون هنگی hd2 سال 2009 از کدوم گوشی کپی زد.به نظرم بحث با شما هنگ تی سی فن ها آب در هاون کوبیدن ه

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
ژیان جا ن چرا ناراحت میشی خخخخخخخخخ حقیقت رو میگم جوش میاری؟
سوپر آمولد یعنی مشکی مطلق یعنی عمر طولانی یعنی کم مصرف بودن یعنی مضر نبودن برای چشم ها یعنی کیفیت و کنتراست بی نهایت یعنی تکنولوژی روز ال سی دی یعنی عقب ماندگی یعنی مصرف بالا یعنی مضر بودن برای چشم ها یعنی عدم کارایی در زیر نور خورشید بازم بگم؟
دیافراگم 1.5 از نظر تو آماتور یک عدد هست ولی همینم هنگ تی سی نمیتونه بزنه حتی 2.2 رو هم نمیتونه و باید از سونی و بقیه بخره بذاره رو گوشی های هنگیش
تغییر دیافراگم هم برای اولین بازه نه نوکیا ماقبل تاریخ مشخص نیست با خودت چند چندی
دو دوربین هم زمان هم واسه افکت بوکه هست که پیکسل عمرا بتونه همچین عکس هایی با دوربین تکی بزنه هر چند اونم دوربین گوگل ه و ربطی به هنگ تی سی نداره و بنجول ساز قط قطعات پیکسل رو اسمبل کرد اگه غیر این بود باید اسمی از هنگ تی سی میاورد که نبود :)))))))))))))
دکمه هوم به این شکل رو سامسونگ در f700 استفاده کرد و هنگی wallaby دکمه کج و کوله دایره ای داشت چه ربطی به دکمه هوم سامسونگ داره که هنگ تی سی کپی زد؟
نمایشگر دوم هم دقیقا به همون اندازه و رزولیشن رو از سری v ال جی کپی زد اصلا گیریم که از yota زد بازم اسمش کپی هست یا نه؟ تو بگو هنگ تی سی چی از خودش تولید کرده؟ اصلا توان تولید داره؟ هیچ سایتی هنگ تی سی رو جزو 10 برند نمیدونن و حتی در بین other جزو آخرین هاست چون یک برند کوچیکخ که در آمد یک سالش (البته اگه در آمدی باشه چون فقط ضرره) اندازه یک روز سامسونگ نیست.بدنه هانر هر چی باشه کیفیتش ده برابر هنگی u11 هست که در تست جری ضعیف ترین گوشی سال انتخاب شد
چاقو که هیچ با دست به دو قسمت تقسیم شد در حالی که اس8 جزو بهترین ها بود خودت بور تست ها رو ببین اگه میفهمی
دوربین هم که اگه dxomark بری نوت 8 شد 94 و اس7 هم شده 89 که پرچمدار دو سال پیش سامسونگه و هنگی u11 شد 90..اس8 و هنگی u11+ هم هنوز تست نشدن
هرچند اس9 که تست بشه میاد صدر دکسو مارک. نمایشگر هم که نیازی به نظر تو آماتور نیست دیسپلی میت صفحات سامسونگ رو بهترین میدونه و صفحات ال سی دی از رده خارج هنگ تی سی رو اصلا لایق بررسی نمیدونه چون مشخصه چقدر داغونه :))))))))))) کافیه یا بازم توضیح بدم آماتور جان؟

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
محمد @
سوپر امولد یعنی تاچ ادغام شده با نمایشگر که به هنگام خرابی بجای یه تاچ معمولی مجبوری کل نمایشگر رو عوض کنی ، چیز مسخره ای که تا حالا کسی دنبالش نرفته!!!
دیافراگم 1.5 که فقط پایین آوردن یه عدده ، آخه چه ربطی به نوآوری داره .
این تغییر دیافراگم هم مربوط به ۹ سال قبله و از رو Nokia N86 کش رفته !!!!
دو دوربین همزمان با ois و فوکوس اتوماتیک منظورت نوت۸ که در مقابل اولترا فوکوس تک دوربین Pixel 2 به طرز فجیعی شکست خورد!!!!!!!
.
.
.
و اما دکمه هومی که سامهنگی سالها از htc wallaby سال 2001 کپی کرد ،
شکل دوربین و فلاشی که سامهنگی از htc HD2 سال 2009 کپی کرد
و نمایشگر دومی که LG که از yota phone2 سال 2013 کپی کرد .
کل دنیا خوب می دونن که این طرح‌ها ربطی به دو کپی کار کره ای ندارن !!!
.
بدنه آنر در مقابل U11 یه شیشه بازیافتیه که یه لایه صیقل بهش اضافه کردن و به آماتورا فروختن ! البته باز از هنگی S8 بسیار قوی تره چون هیچ وقت محصول هواوی تو تست چاقو با یه ضربه کوچک سوراخ نشده !!!
.
دوربین هم که جای بحث نداره و همه مقایسه های یوتیوب برتری قاطع U11 بر s8 و +U11 بر نوت۸ رو به همه دنیا نشون دادن .
.
نمایشگاههای htc هم تا حالا نه اشباع رنگی داشتن ، نه هاله قرمز و سبز ، نه سایه ، نه پیکسل سوزی ، نه خط عمودی و نه burn in شدن!!