خانهاخبار
تصویر زنده پرچم‌دار Xperia XZ2 Compact سونی فاش شد

تصویر زنده پرچم‌دار Xperia XZ2 Compact سونی فاش شد

سونی قرار است سه پرچم‌دار تازه را در نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند. یکی از این پرچم‌دارها گوشی Xperia XZ2 Compact است که چند روز پیش از FCC مجوز دریافت کرد و حالا تصویر زنده‌اش فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

گوشی‌های Xperia XZ Pro و Xperia XZ2 پرچم‌داران تازه کمپانی سونی هستند که انتظار می‌رود در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون در ماه فوریه معرفی شوند. شایعه شده است که سونی احتمالا یک گوشی پرچم‌دار کوچک را هم به نام Xperia XZ2 compact در کنار این پرچم‌دارها معرفی می‌کند. این گوشی مرموز همچنین چند روز پیش از کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) مجوز دریافت کرد و حالا شاهد فاش شدن تصاویر زنده تازه‌ای هستیم که پروتوتایپ آن را در حال آزمایش نشان می‌دهد.

image

در این تصویر شاهد گوشی Xperia XZ2 Compact هستیم که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌اش کاملا ضخیم هستند. البته این ضخامت همچنان از ضخامت حاشیه‌های موجود در طراحی گوشی‌های قدیمی‌تر سونی کمتر است. همچنین هنوز مشخص نیست آیا این نسخه کوچک هم از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ در حالی که شایعه شده است گوشی‌های Xperia XZ Pro و Xperia XZ2 حتما از این نسبت نمایش مدرن پشتیبانی خواهند کرد. با توجه به طراحی نوین این دو پرچم‌دار، ممکن است سونی در طراحی نسخه کامپکت هم بازبینی کند و نسبت نمایش قدیمی 16:9 را در آن به کار نبرد.

همان‌طور که گفتیم، FCC چند روز پیش مجوز ساخت Xperia XZ2 Compact را صادر و اسناد مربوط به آن را هم منتشر کرد. در این اسناد به طول و عرض 135 در 65 میلی متر اشاره شده و از صفحه نمایش 5 اینچی یاد شده است. پیش بینی می‌شود که این گوشی مشخصات سطح بالایی داشته باشد و از پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد. همچنین ممکن است 4 گیگابایت رم داشته باشد و حافظه داخلی نسخه پایه‌اش 64 گیگابایت باشد. ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت تخمین زده شده و دوربین تکی اصلی و همچنین حسگر سلفی‌اش هم به ترتیب 19 و 8 مگا پیکسلی گزارش شده است.

انتظار می‌رود که تا پیش از برگزاری رویداد اختصاصی سونی در 26 فوریه (7 اسفند) شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این گوشی‌های پرچم‌دار تازه باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
سونی در حد هنگ تی سی هست ولی از اپل و سامسونگ چند سال عقب تره خخخخخخخخخخ

محمد هستم خخخخ

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
سونی هرچی باشه از هنگ تی سی و سامهنگ بهتر و با کیفیت تره

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
XZ1کامپکت سه ماه پیش معرفی شد نسل بعدش سال بعد شهریور ماه نمایشگاه ایفا معرفی میشه این احتمالٱ Xz1 s باشه یا یک گوشی دیگه