خانهاخبار
باتری پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 plus سامسونگ فاش شد

باتری پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 plus سامسونگ فاش شد

تصاویری از باتری مورد استفاده در پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ به‌دست آمده است که تجهیز این دو مدل را به باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

ظرفیت باتری گوشی‌های پرچم‌دار 2018 سامسونگ با انتشار تصاویری از باتری اضافی برای آن‌ها، فاش شده است. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به باتری با ظرفیت بالاتر نسبت به نسل قبل مجهز نخواهند شد و ظرفیت باتری، بدون تغییر باقی مانده است؛ به همین جهت، پرچم‌دار 5.8 اینچی سامسونگ به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و مدل 6.2 اینچی، از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. با توجه به فرم طراحی پرچم‌داران سامسونگ، دسترسی به باتری برای کاربران مقدور نخواهد بود.

گفته می‌شود سامسونگ، پرچم‌داران جدیدش را از سری Galaxy S با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام و فناوری «شارژ سریع انطباق‌پذیر یا Adaptive Fast Charge» ارائه خواهد داد. شعبه‌ی ویتنام Samsung SDI، تولیدکننده باتری‌های مورد استفاده در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خواهد بود؛ در حالی‌که اجزای داخلی آن توسط واحد چین این شرکت به تولید رسیده است.

image

ولتاژ معمولی برای باتری‌های مورد استفاده در جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، تنها 3.85 ولت اعلام شده است؛ در حالت شارژ، ولتاژ باتری به 4.4 ولت خواهد رسید. این مشخصات، تقریباً مشابه با باتری‌هایی است که سامسونگ برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus تولید کرده بود.

طراحی مستطیلی‌شکل این باتری‌ها، حاکی از آن است که نمونه‌های فاش شده در مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به کار گرفته خواهد شد زیرا اعلام شده بود که مدل‌های مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ، بردهای متفاوتی خواهند داشت و همین موضوع باعث شده است تا گمان می‌کنیم که طراحی باتری مورد استفاده در مدل‌های مجهز به اگزینوس 9810، متفاوت خواهد بود.

با اینکه ظرفیت باتری بدون تغییر باقی مانده است، انتظار می‌رود جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus شارژدهی بالاتری نسبت به نسل قبل داشته باشند. تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ بر مبنای نسل دوم فرآیند پردازش 10 نانومتری FinFET توسعه یافته است و مصرف انرژی کم‌تری نسبت به نسل قبل دارد؛ همچنین کوالکام برای توسعه‌ی پردازنده اسنپدراگون 845 که در اواخر ماه دسامبر معرفی کرده بود، از فرآیند پردازشی 10 نانومتری استفاده نموده است و مصرف انرژی این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 835 کم‌تر خواهد بود.

image

براساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت؛ با این‌حال، از نظر طراحی تفاوت چشمگیری نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ندارند. مدل «Plus» پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود تا پرچم‌دار 6.2 اینچی کُره‌ای‌ها، اولین گوشی این شرکت از سری Galaxy S با دوربین دوتایی باشد. در همین حال، نسخه 5.8 اینچی فاقد دوربین دوگانه است و به یک دوربین برای عکاسی اکتفا خواهد کرد.

سامسونگ اعضای جدید سری Galaxy S را در تاریخ 25 فوریه در بارسلون معرفی خواهد کرد؛ عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دو هفته پس از پیش‌فروش رسمی آن‌ها، در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) آغاز خواهد شد. در ایالات متحده و چین، مدل‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام به فروش خواهد رسید و نسخه‌های مجهز به اگزینوس 9810 در سایر کشورها عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اولا هنگی u11+ شش ماه بعد هنگی u11 اومد ثانیه غیر اینکه صفحه نمایش و باتری بزرگتر شده من تغییری نمیبینم ولی اس9 غیر باتری و صفحه به کل تغییر کرده حسگر تشخیص چهره جدید دوربین جدید و بسیار پیشرفته چیپست جدید رم بیشتر .هوش مصنوعی و....

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
لامصب شرکت‌ها همه چیو یکباره ارائه نمیدن.. گوشی‌ای که سال بعد میخواد بزنه را مثلاً همین امسال هم می‌تونسته بزنه، منتها عمداً میندازن سال‌های بعد که هِی مشتری را به دنبال خود بکشن و جیب‌ها را تخلیه کنن..
نه سامسونگ که کلِ سازندگان گوشی، این شِگِرد‌شونه

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
باتریش ضعیف

samuel1987

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
باعث تاسف هست، انتظار داشتم با این همه تبلیغ باطری با ظرفیت بیشتری داشت S9 سامسونگ که در استفاده سنگین حرفه ای کم نیاره و...

مجتبی محمودپور

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
چرا به همون اس هشت نمیگید اس 9؟؟ . اچ تی سی تن رو بزارید کنار اچ تی سی یو یازده پلاس تا معنای تغییر و پیشرفت را به وضوح دریابید. آون هم در عرض یک سال. با تشکر از سایت خوبتون