خانهاخبار
احتمال معرفی مدل 2018 نوکیا 8 تا ماه آینده

احتمال معرفی مدل 2018 نوکیا 8 تا ماه آینده

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2018 شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره دستگاه‌هایی هستیم که انتظار می‌رود در خلال آن معرفی شود. اسناد مربوط به مجوز FCC از یک گوشی تازه نوکیا منتشر شده است که احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۱

شایعه‌ تازه‌ای درباره یک گوشی مرموز از نوکیا در فضای وب منتشر شده است. این شایعه ابتدا در وب‌سایت Slashleaks منتشر شد و اسناد مجوز FCC را برای گوشی TA-1016 نوکیا فاش کرد. در فهرست منتشرشده توسط پایگاه کمیسیون ارتباطات آمریکا شاهد هستیم که این گوشی تازه از باتری بزرگی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت قدرت می‌گیرد. البته در این فهرست منتشر شده مشخصات دیگری هم ازجمله لوازم جانبی منسوب به این گوشی دیده می‌شود. انتظار می‌رود که TA-1016 نسخه یک سیم‌کارت مدل 2018 گوشی نوکیا 6 باشد اما این موضوع هنوز رسما تأیید نشده است. پیش بینی می‌شود که این گوشی تازه در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در ماه آینده رسما معرفی شود. کمپانی HMD Global همچنین قرار است اولین پرچم‌دار امسالش را هم تحت عنوان نوکیا 9 در همین نمایشگاه رونمایی کند.

کمپانی HMD سال گذشته با معرفی گوشی نوکیا 6 در ژانویه دوباره برند نوکیا را احیا کرد و به همین خاطر امسال را هم با همین روند آغاز کرد و از مدل 2018 این گوشی در خلال نمایشگاه CES 2018 در آمریکا پرده برداشت.

از طرف دیگر برخی خبرگزاری‌ها گزارش کردند که HMD ممکن است امسال یک نسخه تازه را از پرچم‌دار نوکیا 8 معرفی کند و شناسه TA-1016 را هم به همین مدل نسبت دادند. بدین ترتیب شایعه شد که این سازنده فنلاندی احتمالا دوگوشی نوکیا 9 و نوکیا 8 مدل 2018 را در خلال نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا رسما معرفی می‌کند.

با توجه به انتشار شایعه‌ها و خبرهای مختلف منسوب به پرچم‌دار سطح بالای نوکیا 10 با طراحی ظاهری بی نظیر و همچنین احتمال رونمایی از آن در نیمه دوم سال 2018، احتمال معرفی مدل تازه از نوکیا 8 در کنار پرچم‌دار نوکیا 9 ضعیف به نظر می‌رسد.

در حال حاضر دو احتمال اصلی برای نوکیا TA-1016 وجود دارد که به اختصار هر دو را شرح دادیم. این گوشی ممکن است نسخه یک سیم‌کارت از مدل 2018 میان رده نوکیا 6 یا نسخه تازه از پرچم‌دار نوکیا 8 باشد. در هر صورت باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم نهایی HMD Global در این باره چه خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sasan

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
چشمم خیلی نوکیا8روگرفته بودولی توسایت dxomarkامتیازدوربین بهش 68داده ولی ازلحاظآپدیت نرم افزارعالیه فقط دوربین باباتری ضعیفه موندم چکارکنم منتظربمونم مدل 2018بیادیاهووآوی میت10بگیرم