خانهاخبار
افشای تصاویر کارخانه‌ای Galaxy S9 Plus سامسونگ؛ حاشیه‌های بیشتر در لبه‌های نمایشگر!

افشای تصاویر کارخانه‌ای Galaxy S9 Plus سامسونگ؛ حاشیه‌های بیشتر در لبه‌های نمایشگر!

آن‌طور که پیداست، حاشیه‌های لبه‌های نمایشگر در پرچم‌دار جدید سامسونگ بیشتر از نسل گذشته خواهد بود؛ با این‌حال، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه نسل قبل حفظ خواهد شد!
۱۳۹۶/۱۱/۱۱

ایوان بلس، افشاگر معروف توئیتر به‌تازگی تصاویر رندر رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ را فاش کرد؛ این شایعه‌پرداز در زمینه‌ی افشای اطلاعات مربوط به پرچم‌داران جدید، از اعتبار بالایی برخوردار است اما افزایش حاشیه‌ی لبه‌های نمایشگر، باعث شده بود تا نسبت به صحت این تصاویر شک و تردید داشته باشیم.

گوشی‌های جدید سامسونگ، شباهت زیادی به اعضای جدید سری Galaxy A دارند؛ به جای آنکه کاملاً شبیه به نسل قبل به‌نظر برسد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ به‌گونه‌ای نمایشگر پرچم‌داران جدیدش از سری Galaxy S9 را طراحی کرده است که انحنای صفحه‌نمایش آن کم‌تر از نسل گذشته به‌نظر برسد. به‌تازگی نیز، یک افشاگر معروف دیگر که در توئیتر با نام کاربری @OnLeakes شناخته می‌شود، فایل‌های CAD مربوط به گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را منتشر کرده است که تفاوت‌های این مدل را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد.

image

آن‌طور که پیداست، شیب موجود در لبه‌های نمایشگر کاهش یافته و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنید که ضخامت لبه‌های صفحه‌نمایش بیشتر از نسل گذشته خواهد بود. این موضوع باعث خواهد شد تا Galaxy S9 سامسونگ، طراحی جذابی مانند Galaxy S8 نداشته باشد اما از طرفی کمک خواهد کرد تا جای‌گیری آن در دست بهتر از نسل گذشته باشد؛ ضمن اینکه احتمال لمس ناخواسته‌ی لبه‌های صفحه‌نمایش، کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌براین، سازندگان وسیله جانبی خواهند توانست محافظ‌هایی سازگار با نمایشگر Galaxy S9 تولید کنند؛ بدون آنکه حساسیت لمس لبه‌های صفحه‌نمایش کاهش پیدا کند یا مشکلات دیگری که خریداران در انتخاب محافظ برای نمایشگر Galaxy S8 و Galaxy S7 Edge تجربه کرده‌ بودند، مجدداً تکرار شود.

در نگاه کلی، باید گفت که اگر فایل‌های CAD به‌دست آمده صحت داشته باشد؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، همچنان نسبت نمایشگر به بدنه بالایی خواهند داشت؛ با اینکه حاشیه‌های لبه‌های نمایشگر کمی بیشتر شده اما از ضخامت حاشیه‌های موجود در بالا و پایین نمایشگر کاسته می‌شود. همچنین در هنگام استفاده از پرچم‌داران جدید سامسونگ، انحنای لبه‌های نمایشگر کم‌تر احساس خواهد شد.

image

پرچم‌دار Galaxy S9 Plus اولین گوشی خواهد بود که از سری Galaxy S با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؛ این در حالی است که جانشین Galaxy S8 با یک دوربین راهی بازار خواهد شد. علاوه‌براین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه Galaxy S9 با حافظه‌ی رم کم‌تر نسبت به مدل Plus وجود دارد؛ در نسل قبل، هر دو مدل به چهار گیگابایت رم مجهز شده بودند اما امسال، مدل Galaxy S9 Plus از شش گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. این در حالی است که مدل 5.8 اینچی با چهار گیگابایت رم عرضه می‌شود. علاوه‌براین، گمانه‌زنی‌ها حاکی از این موضوع است که تنوع نسخه‌های Galaxy S9 کم‌تر از مدل Plus خواهد بود؛ مدل 6.2 اینچی با حداکثر حافظه 256 گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت اما سامسونگ، جانشین Galaxy S8 را با حداکثر 128 گیگابایت حافظه ارائه خواهد داد.

لازم به‌ذکر است که پرچم‌داران جدید سامسونگ در دو مدل با تراشه اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه خواهد شد؛ مدل مجهز به پردازنده پرچم‌دار 2018 کوالکام در ایالات متحده و چین به فروش خواهد رسید. در سایر بازارها، خریداران نسخه‌های مجهز به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 را خریداری خواهند کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
چون مودم سامسونگ قویتره و cat16 هست

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اون نیم میلیمتر اصلا دیده نمیشه هر چند 10 میلیمتر هم میشد بازم به هنگی u11 داغون نمیرسید همه اطراف پرچمدار هنگ تی سی حاشیه اس

علی

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
سلام خدمت اساتید
کسی میدونه چرا در تمامی ویدیو های تست سرعت اینترنت در یوتیوب بین نوت ۸ و آیفون ایکس یا آیفون ۸ انقدر سرعت تست اسپید دانلود در سامسونگ بالاتر هستش؟

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
وا اسفا........ بدتر هم شد که:))))))))

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
یه جورایی ناامید کننده‌س?
خدا کنه ایوان‌بلس اشتباه کرده باشه