خانهاخبار
گوشی پرچم‌دار Meizu 15 در تصوی جدیدی به نمایش گذشته شد

گوشی پرچم‌دار Meizu 15 در تصوی جدیدی به نمایش گذشته شد

تصویر تازه منتشر شده، گوشی جدید Meizu 15 را با دکمه‌ی Home مدور و دوربین دوگانه عمودی فاش می‌کند؛ این مدل به همراه Meizu 15 Plus معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

در اوایل هفته جاری، تعدادی تصویر رندر شده از گوشی Meizu 15 Plus منتشر شد که پنل جلو و پشت این فبلت را به نمایش گذاشته بود. پرچم‌دار جدید میزو، حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و به نمایشگری با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز شده است؛ در پنل پشتی این فبلت، دوربین دوگانه به صورت عمودی قرار دارد. ضمن اینکه مانند Meizu Pro 6 Plus در پایین دوربین اصلی، 10 فلاش LED به صورت مدور جای گرفته است و امکان دارد دوربین اصلی، به فوکوس خودکار لیزری مجهز شده باشد.

گفته می‌شود شرکت میزو، پرچم‌دار جدید Meizu 15 Plus را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ به بازار عرضه خواهد کرد. به همراه مدل پلاس، یک نسخه دیگر نیز با نمایشگر کوچک‌تر عرضه خواهد شد؛ این مدل با نام تجاری Meizu 15 در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌تازگی، تصویری منتشر شده است که گوشی جدید میزو را به نمایش می‌گذارد؛ تصویر فاش شده از نسخه مشکی پرچم‌دار 2018 میزو به‌دست آمده است.

image

پنل پشتی گوشی Meizu 15 مانند نسخه «پلاس» است؛ دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی جای خواهد گرفت و فلاش LED ده‌تایی با آن همراه شده است. در پنل جلوی گوشی، شاهد استفاده از یک نمایشگر با لبه‌های منحنی هستیم و در پایین صفحه‌نمایش، یک دکمه‌ی مدور دیده می‌شود؛ این دکمه برای بازگشت به منوی Home یا احراز هویت کاربران کاربرد خواهد داشت.

انتظار می‌رود هر دو گوشی Meizu 15 و Meizu 15 Plus به صورت رسمی در ماه فوریه معرفی شود؛ همان زمانی‌که شرکت میزو، پانزدهمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت میزو در سال 2003، آغاز به‌کار گرفته است و نام‌گذاری متفاوت پرچم‌داران جدید این شرکت، بدین خاطر است تا پانزدهمین سالگرد تأسیس میزو را تداعی نماید؛ آخرین گوشی‌های پرچم‌داری که توسط میزو وارد بازار شده، Meizu Pro 7 و Meizu Pro 7 Plus است. پرچم‌داران 2017 میزو برخلاف Meizu 15، حاشیه‌های باریکی ندارد اما به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی خود مجهز شده‌اند که باعث تمایز آن‌ها از دیگر گوشی‌های رده‌بالا در سال 2017 می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)