خانهاخبار
احتمال معرفی ZenFone 5 Max ایسوس تا یک ماه آینده

احتمال معرفی ZenFone 5 Max ایسوس تا یک ماه آینده

کمپانی ایسوس قرار است امسال طبق روال قبلی نسل تازه گوشی‌های ZenFone را معرفی کند. تازه‌ترین گزارش‌ها به دریافت مجوز Wi-Fi برای ZenFone 5 Max اشاره می‌کنند و ظاهرا قرار است حداکثر تا دو ماه آینده شاهد رونمایی از این سری تازه باشیم.
۱۳۹۶/۱۱/۱۱

یک گوشی مرموز ایسوس با شناسه ASUS_X00QD روز گذشته از Wi-Fi Alliance مجوز ساخت دریافت کرد. پیش بینی شده است که این گوشی تحت عنوان ZenFone 5 Max وارد بازار شود.

مجوز صادرشده از سوی Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که گوشی ASUS_X00QD به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید اوریو مجهز شده است و از Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می‌کند. همچنین پیش بینی می‌شود که ZenFone 5 Max یک میان رده سطح بالا از سری گوشی‌های ZenFone 5 باشد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات چندانی از این گوشی در دسترس نیست.

image

کمپانی ایسوس اخیرا گوشی ZenFone Max Plus (M1) را با طراحی بدون حاشیه رسما معرفی کرد. در اوایل ماه جاری هم شاهد بودیم که یک گوشی دیگر از این سازنده به نام ZenFone 5 Lite در روسیه مجوز دریافت کرد. در اسناد منتشرشده منسوب به این گوشی هم به یک پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون و همچنین صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 اشاره شده است. بدین ترتیب گوشی ASUS_X00QD که انتظار می‌رود با مشخصات فنی سطح بالاتری معرفی شود هم احتمالا از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد.

گوشی ZenFone 3S Max ژانویه سال گذشته با شناسه مشابه X00GD در وب دیده شد. شناسه گوشی ZenFone 4 Max که در ژوئیه سال گذشته معرفی شد هم X00ID بود. با توجه به شواهد موجود پیش بینی می‌شود که X00QD تحت عنوان ZenFone 5 Max و احتمالا در ماه ژوئیه معرفی شود.

جری شن، مدیر عامل ایسوس، سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که سری گوشی‌های ZenFone 5 این سازنده تا مارس سال 2018 معرفی خواهند شد. این کمپانی تایوانی همچنین قرار است ماه آینده در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا هم حضور داشته باشد اما هنوز معلوم نیست که آیا قصد دارد گوشی هوشمندی را در خلال برگزاری آن معرفی کند یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
آیا کسی هست که به ایسوس تعصب داشته باشه؟
نه نیست
آها باشه ممنون