خانهاخبار
قرارداد خرید بخش طراحی HTC توسط گوگل نهایی شد

قرارداد خرید بخش طراحی HTC توسط گوگل نهایی شد

سرانجام پس از چند ماه قرارداد خرید بخش طراحی اچ‌تی‌سی توسط شرکت گوگل به ارزش 1.1 میلیارد دلار نهایی شد و مهندسان شرکت تایوانی به گوگل ملحق شدند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰
image

چند ماه پیش خبر خرید بخش طراحی گوشی‌های هوشمند HTC توسط شرکت گوگل منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند این خرید را به فال نیک گرفتند ولی عده‌ای از طرفداران اچ‌تی‌سی نسبت به ضعیف‌تر شدن این برند تایوانی اظهار نگرانی کردند.

اکنون قرارداد 1.1 میلیارد دلاری این خرید نهایی شده است و بیش از 2 هزار مهندس HTC به شرکت گوگل نقل مکان خواهند کرد. اگرچه این قرارداد بخش تولید و VR اچ‌تی‌سی را شامل نمی‏شود، بخش تحقیق و توسعه گوشی‌های هوشمند به عنوان زیرمجموعه اصلی تیم طراحی به گوگل ملحق خواهد شد.

شرکت گوگل از دو سال پیش با معرفی گوشی‌های Pixel وارد رقابت مستقیم با سازندگانی بزرگی مثل اپل و سامسونگ شده است. اضافه شدن تیم طراحی با تجربه HTC سبب می‌شود تا روح تازه‌ای به طراحی گوشی‌های پیکسل دمیده شود و آغازی باشد برای تغییرات بزرگ و رقابت بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند.

شما در مورد خرید تیم طراحی HTC توسط گوگل چه نظر دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اون که مخفف هنگ تو هنگه.دو تا شرکتی که گوشی هاشون فروش نمیره چه شودخخخخخخخخخخخ گوگل با تلاش خودش و فروش خارق العاده سامسونگ به اینجا رسید وگرنه هنگ تی سی که فروشش داغون بود و همیشه آبر ریزی میکرد از این پیش بینی ها نکن چون سامسونگ تا وقتی ماها هستیم با قدرت در صدر قرار داره و پرفروش ترین باقی میمونه و هنگ تی سی هم که مثل موتورولا ورشکست شد و گوگل ازش به عنوان کارگر استفاده میکنه ولا غیر.در واقع اگه سامسونگ گوشی آندرویدی نمیزدهمون اول شکست میخورد و گوگل این پیشرفت رو مدیون سامسونگه که آندروید رو محبوب کرد نه هنگ تی سی

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
هنگ تی سی و گوگل پیکسل سوخت

علی کریمی

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اولا پیکسل اچ تی سی مشکل نداشته و میگن پیکسل ال جی بوده ثانیا من ۵/۵ میلیون پیکسل الجی رو خریدم هیچ مشکلی نداره

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
u11 و نسخه پلاسش کیفیت استاندارد رو ندارن و از بقیه پرچمدار ها ضعیف ترن در این بخش

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
تیم طراحیو خوب اومدی فعلا که اچ تی سی به درو دیوار میزنه ببخشید شما از کدوم اصالت حرف میزنی طراحیش هرسال یه جوره مگه یو اولترا گلکسی نبود که فقط اسم اچ تی سی روش زد اگه از اصالت بخای بگی فقط سامسونگ اپل سونی از ابتدا تا به امروز زبان طراحی خودشونو حفظ کردن که از یک کیلومتری میشه تشخیص داد چه برندیه .. حتی هواوی و ال جی از لحاظ طراحی زیبا هستن ولی اصالت ندارن عزیزم اچ تی سی اگه طراحیش خوب بود که این وضعش نبود که حتی از برندهای گمنامی مثل لنوو هم کمتر بفروشه اونم چی در کشور خودش اگه گوشیه خوبیه چرا هیچ کی سراغش نمیره حتما میگی تمام دنیا هیچی حالیشون نیست فقط اون عده قلیلی که اچ تی سی میخرن همه چی میفهمن تو لطفا واقعیتا رو ببین