خانهاخبار
تصاویر جدید از مدل خاکستری و نقره‌ای رنگ Galaxy S9 Plus سامسونگ

تصاویر جدید از مدل خاکستری و نقره‌ای رنگ Galaxy S9 Plus سامسونگ

تصاویر جدیدی از پرچم‎دار Galaxy S9 Plus سامسونگ به‌دست آمده است که این گوشی رده‌بالا را با حاشیه‌های باریک و دوربین دوگانه فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در طی چند ماه اخیر، سوژه‌ی بسیاری از شایعات و گمانه‌زنی‌ها بوده است. شرکت مذکور تا کم‌تر از یک ماه آینده و در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) از گوشی پرچم‌دار جدیدش از سری Galaxy S رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، نیز تصاویر جدیدی از جانشین Galaxy S8 Plus به‌دست آمده است که این مدل را با دوربین دوگانه در دو رنگ خاکستری ارکیده (Orchid Gray) و نقره‌ای فاش می‌کند.

image

مدل 6.2 اینچی از پرچم‌داران 2018 سامسونگ در کیس‌های شرکت Poetic به نمایش گذاشته شده است؛ در پنل جلوی گوشی، تفاوت چشمگیری میان Galaxy S9 Plus و نسل قبل یعنی Galaxy S8 Plus وجود ندارد. با این‌حال در پنل پشتی، تفاوت‌ها ملموس است؛ سامسونگ، دو سنسور 12 مگاپیکسلی را برای مدل «پلاس» پرچم‌دار Galaxy S9 درنظر گرفته که به صورت عمودی چیده شده‌اند. در کنار دوربین اصلی، فلاش LED و حسگر ضربان‌سنج جای گرفته است و سنسور اثرانگشت نیز در زیر دوربین اصلی قرار دارد. انتقال حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی، کمک خواهد کرد تا استفاده از این سنسور برای احراز هویت کاربران، ساده‌تر شود؛ در هر دو مدل، ماژول دوربین و حسگر اثرانگشت با رنگ مشکی از بدنه متمایز شده است.

برخلاف Galaxy S9 Plus که با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد، شایعاتی مبنی بر عرضه Galaxy S9 با یک دوربین وجود دارد. در هر دو مدل، امکان تغییر اندازه دهانه دیافراگم لنز دوربین از F1.5 به F2.4 وجود دارد؛ بدین شکل، می‌توانید عکس‌های متفاوتی در شرایط نوری مختلف به ثبت برسانید. البته سامسونگ در عرضه‌ی محصولات مجهز به دوربین دوگانه، چندان بی‌تجربه نیست؛ این شرکت کُره‌ای، فبلت Galaxy Note 8 را در تابستان سال گذشته معرفی کرد که دوربین دوگانه افقی دارد و همچنین یک گوشی میان‌رده از سری Galaxy J با دوربین دوگانه عرضه شده است.

همان‌طور که گفته شد، تشخیص Galaxy S9 Plus از نسل قبل چندان ساده نیست اما به‌نظر می‌رسد که ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش یافته است. گفته می‌شود پرچم‌داران جدید سامسونگ با ارائه‌ی قابلیت «اسکن هوشمند» از نظر نرم‌افزاری، نسبت به نسل قبل متمایز شده‌اند؛ ضمن اینکه هر دو مدل از رابط‌کاربری اختصاصی استفاده می‌کنند که مشابه آن‌را در گوشی‌های پیشین سامسونگ ندیده‌ایم. انتظار می‌رود جانشین Galaxy S8، در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود؛ مدل مجهز به اسنپدراگون 845 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

ایوان بلس، مدتی پیش اعلام کرد که پیش‌فروش پرچم‌داران جدید سامسونگ از تاریخ 1 مارس آغاز خواهد شد و هر دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در تاریخ 25 مارس، وارد بازار خواهد شد. آخرین شایعاتی که پیرامون قیمت‌‌گذاری احتمالی پرچم‌داران جدید سامسونگ به‌دست آمده است، نشان می‌دهد هر دو مدل با برچسب قیمتی بیشتری نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به فروش خواهند رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
الان اینهمه تغییر کرده فقط تغییر مکان دوربین رو دیدی؟ درست گفتن هنگ تی سی فن ها عقلشون به چشمشون هست.واسه همین هنگ تی سی به راحتی شما ها رو گول میزنه با یک بدنه براق :دی

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دوربین f1.5 رو نگفتی؟ قابلیت انیموجی توسط دوربین رو نگفتی؟ فیلمبرداری سوپر اسلوموشن چی؟ تشخیص چهره قدرتمند چطور؟ کمه یا بازم بگم؟

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
چه تغییراتی ....!!!!!
.
چرخوندن دوربین نوت۸ به سمت پایین .

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
s۹نقره‌ای و اسب‌سفید?(کیا اُپتیما)
پیش به سوی خوشبختی
زندگی سلام??