خانهاخبار
رندرهای فاش شده Galaxy S9 و S9 Plus از وب‌سایت Dbrand

رندرهای فاش شده Galaxy S9 و S9 Plus از وب‌سایت Dbrand

یکی از سازندگان لوازم جانبی موبایل اقدام به انتشار تصاویر رندر شده باکیفیت از دوگانه Galaxy S9 سامسونگ کرده است. البته این تصاویر اصلا تازه نیستند و همه مشخصات فاش شده قبلی را تأیید می‌کنند.
۱۳۹۶/۱۱/۹

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد ماه آینده دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 را رسما معرفی کند اما هنوز تصاویر رسمی آن را منتشر نکرده است. یک تولید کننده لوازم جانبی موبایل به نام Dbrand روز گذشته در اقدامی زودهنگام چند تصویر رندرشده باکیفیت را از این گوشی‌ها در فضای وب منتشر کرده و طراحی آن‌ها را تأیید کرده است. این کمپانی درواقع قرار است انواع قاب‌های محافظ مخصوص دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus را با قابلیت شخصی سازی توسط کاربران ارائه کند. خریداران این قاب‌ها قادر خواهند بود رنگ 4 بخش مختلف را از این قاب‌های محافظ در هنگام ثبت سفارش انتخاب کنند.

image

این تصاویر رندر شده باکیفیت بدون به تصویر کشیدن قاب محافظ طراحی شده‌اند و در وب‌سایت اصلی Dbrand به نمایش درآمده‌اند. مشخصات ظاهری گوشی‌های Galaxy S9 و S9 در این تصاویر تازه با شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی درباره آن‌ها کاملا یکسان است. در این تصاویر هم شاهد هستیم که اصلی‌ترین تفاوت مشهود میان S9 و S9 Plus طراحی دوربین اصلی آن‌ها ست. Galaxy S9 همچنان مانند نسل قبلی به دوربین اصلی با لنز تکی مجهز می‌شود در حالی که S9 Plus از دوربین اصلی با لنر دوگانه و چینش عمودی بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت هم زیر این لنزها قرار می‌گیرد. حسگر اثرانگشت در S8 و S8 Plus سال گذشته سمت راست دوربین قرار گرفته بود و ظاهرا این موقعیت در نسل تازه به فلش LED دوگانه و حسگر پایش ضربان قلب اختصاص یافته است. این تصاویر هر دو گوشی S9 و S9 Plus  را در رنگ مشکی با نمای مات به نمایش می‌گذارد اما انتظار می‌رود که سامسونگ نسخه مشکی این گوشی‌ها را طبق روال معمول طراحی گوشی‌هایش با نمای کاملا براق روانه بازار کند. همچنین گفته می‌شود که پنل پشتی این گوشی‌ها هم مانند نسل قبلی از جنس شیشه طراحی می‌شود تا از امکان شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

image

انتظار می‌رود که این دو نسخه از نظر کانفیگ داخلی هم متفاوت باشند. Galaxy S9 صفحه نمایش 5.8 خواهد داشت و مانند نسل قبلی به 4 گیگابایت رم با حافظه داخلی پایه 64 گیگابایت مجهز می‌شود. از طرف دیگر، S9 Plus با صفحه نمایش 6.2 اینچی به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و حافظه داخلی نسخه سطح بالای آن احتمالا 512 گیگابایت خواهد بود. سامسونگ دعوتنامه‌های مخصوص رویداد معرفی آنپکد را که قرار است 25 فوریه (6 اسفند) برگزار شود، هفته گذشته ارسال و رونمایی از این گوشی‌ها را تأیید کرد. این گوشی‌ها احتمالا از ماه مارس (فروردین) روانه بازار می‌شوند و با توجه به گزارش‌های تازه انتظار می‌رود که S9 Plus نسبت به نسل قبلی گران‌تر قیمت گذاری شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
یا خدا این دیگه چه غولیه فقط سامسونگ میتونه غیر ممکنو ممکن کنه اخه لامصب دیافراگم ۱.۵؟

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۹
انگار کسی خبر نداشت !!!

امین

۱۳۹۶/۱۱/۹
بسیار زیباست واسه اومدنش لحظه شماری میکنم