خانهاخبار
نظرسنجی: از کدام تاکسی اینترنتی بیشتر استفاده می‌کنید؟

نظرسنجی: از کدام تاکسی اینترنتی بیشتر استفاده می‌کنید؟

همه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات درخواست خودرور اینترنتی معتقدند بهترین سرویس را به کاربران خود می‌دهند. در این نظرسنجی از شما پرسیده‌ایم که به عنوان یک کاربر از کدام تاکسی اینترنتی برای سفرهای درون شهر خود استفاده می‌کنید.
۱۳۹۶/۱۱/۹
image

استفاده از تاکسی‌های اینترنتی دیگر مختص تهرانی‌ها نیست. اکنون شهروندان اکثر شهرهای بزرگ کشور امکان استفاده از سرویس‌های تاکسی اینترنتی را دارند که برخی از آنها بومی هستند و برخی به صورت سراسری در کشور فعالیت می‌کنند.

داغی بازار رقابت میان این شرکت‌ها سبب شده است تا هر یک به نحوی سعی کنند کاربران خود را راضی نگه دارند و سهم بیشتری از سفرهای روزانه را به خود اختصاص دهند. افزایش کیفیت خدمات، پیشنهاد قیمت ارزان‌تر، تخفیف‌های ویژه، ماشین‌های جدیدتر، گستردگی خدمات و جوایز گوناگون از جمله روش‌هایی است که تاکسی‌های اینترنتی برای حفظ و افزایش کاربران به کار می‌گیرند. با این وجود ارائه این پیشنهادات تضمینی برای استفاده بیشتر کاربران از یک سرویس نیست.

در این نظرسنجی از شما پرسیده‌ایم برای سفرهای درون شهری از کدام تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنید و ترجیح می‌دهید از خدمات کدام شرکت برای رفت و آمدن درون شهری استفاده کنید؟

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سورنا

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
فقط تاکسی خطیو عشقه

مجتبی

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
اسنپ

بنیامین

۱۳۹۶/۱۱/۹
با اختلاف بسیار زیادی اسنپ.