خانهاخبار
پرچم‌دار Mi 7 شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی‌شود

پرچم‌دار Mi 7 شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی‌شود

با نزدیک شدن نمایشگاه MWC 2018 که قرار است در فوریه امسال برگزار شود، شاهد انتشار گزارش‌های متعددی مبنی بر عدم حضور برخی پرچم‌داران در آن هستیم. پس از G7 ال جی و P11 هوآوی حالا نوبت به Mi 7 شیائومی رسیده است.
۱۳۹۶/۱۱/۹

نمایشگاه بین المللی MWC 2018 ماه آینده در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و حضور رسمی کمپانی شیائومی هم در آن تأیید شده است. حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است و ادعا می‌کند گوشی پرچم‌دار Mi 7 در خلال برگزاری این نمایشگاه معرفی نمی‌شود. یکی از کارمندان رده بالای شیائومی که نخواسته نامش فاش شود، ادعا کرده است هیچ گوشی و دستگاه مهمی در خلال برگزاری MWC 2018 معرفی نمی‌شود. اگر این شایعه صحت داشته باشد یعنی هیچ‌کدام از گوشی‌های پرچم‌دار Mi Mix 2S / 3 که منتظرشان هستیم هم در این رویداد رونمایی نمی‌شوند.

image

چند روز پیش یکی از فاش کنندگان ادعا کرد که شیائومی به جای معرفی Mi 7 از Mi Mix 2S رونمایی می‌کند و این رویداد هم تا ماه آینده و پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رخ می‌دهد. سایر منابع هم درباره تصمیم شیائومی معتقدند که این سازنده چینی ممکن است به جای معرفی پرچم‌دار Mi 7 در نمایشگاه مذکور، از اولین پردازنده‌ اختصاصی‌اش به نام Surge S2 پرده بردارد. شیائومی همچنین قصد دارد امسال یک نسخه دیگر را از Mi 6 به نام Mi 6C روانه بازار کند که احتمالا ارزان‌تر و ساده‌تر از نسخه اصلی خواهد بود. این گوشی احتمالا اولین دستگاهی خواهد بود که شیائومی آن را به پردازنده Surge S2 خودش مجهز می‌کند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، Mi 7 تنها پرچم‌دار امسال نخواهد بود که حضورش در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا لغو می‌شود. پیش از این هم گزارش‌های دیگری منتشر شده بودند که از لغو معرفی پرچم‌دار P11 هوآوی در نمایشگاه مذکور خبر می‌دادند. کمپانی ال جی هم دیگر پرچم‌دار موعود G7 را ماه آینده معرفی نمی‌کند و احتمالا یک نسخه پیشرفته‌تر از V30 با پشتیبانی از هوش مصنوعی بهبودیافته جای آن را خواهد گرفت. تنها پرچم‌داری که حضورش در MWC 2018 تأیید شده، دوگانه Galaxy S9 سامسونگ است. گوشی‌های S9 و S9 Plus  قرار است 6 اسفند و یک روز قبل از آغاز نمایشگاه معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)