خانهاخبار
تصاویر رندرشده تازه از احتمال معرفی Moto G6 Play خبر می‌دهند

تصاویر رندرشده تازه از احتمال معرفی Moto G6 Play خبر می‌دهند

تصاویر رندر شده متعددی منسوب به یک میان رده تازه موتورولا به نام Moto G6 Play در فضای وب منتشر شده‌اند و از احتمال احیای سری Play در سال 2018 خبر داده‌اند. این گوشی یک میان رده معمولی خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۱/۹

کمپانی موتورولا سال گذشته استراتژی موبایلی خود را کمی تغییر داد و با حذف سری Play و افزودن یک مجموعه تازه S به سری‌های قبلی مانند G5 و G5 Plus، روند دیگری را در پیش گرفت. حالا به نظر می‌رسد که سری Play دوباره قرار است که وارد بازار شوند و تصاویر رندر شده منسوب به Moto G6 Play هم در همین راستا روز گذشته منتشر شدند. منبع انتشار این تصاویر چند روز پیش هم تصاویری منسوب به Moto E5 منتشر کرده بود و به همین خاطر باید بگوییم میزان صحت ادعاها درباره این دو گوشی در حال حاضر یکسان است.

image

در این تصاویر شاهد هستیم که موتورولا با تصمیم برای توقف توسعه مدل‌های Play در سال گذشته توانسته است فرصت بیشتری برای توسعه آن‌ها صرف کند و با دست پر به میدان بازگردد. نمای روبروی گوشی Moto G6 Play مشخصا نسبت تصویر 18:9 را نشان می‌دهد اما جالب است که حاشیه‌های آن چندان هم نسبت به سایر گوشی‌های بدون حاشیه و میان رده بازار، باریک نشده‌اند.

دکمه فیزیکی خانه که در برخی مدل‌ها به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند، از طراحی پنل جلوی این گوشی حذف شده است. جالب است که نام موتورولا در حاشیه پایین نقش بسته است و باعث می‌شود بپرسیم چرا این سازنده نتوانسته است حاشیه پایین پنل نمایش را باریک‌تر طراحی کند. از طرف دیگر حاشیه بالای صفحه باریک‌تر و مرسوم‌تر طراحی شده و حسگر LED نوتیفیکیشن، دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه را در خود جای داده است. همچنین یک حسگر مخصوص فلش LED هم در گوشه سمت راست حاشیه بالا دیده می‌شود.

پنل پشتی گوشی Moto G6 Play هم به خوبی طراحی شده است. هر دو طرف کناره این پنل خمیده طراحی شده‌اند تا کاربر بتواند آن را راحت‌تر در دست بگیرد. کاربری با نام OnLeaks که خبرهای معتبری فاش می‌کند در این باره گفته است که Moto G6 Play از جنس شیشه طراحی می‌شود اما با توجه به تصاویر رندر شده آن معتقدیم بدنه‌اش از جنس فلز براق ساخته می‌شود. موتورولا تا به حال از شیشه در طراحی گوشی‌های پایین رده و میان رده‌اش بهره نبرده است و به نظر می‌رسد که فعلا همین روند را ادامه دهد.

در پنل پشتی Moto G6 Play شاهد هستیم که موتورولا همچنان به طرح ماژول مدوّر وفادار است اما این بار ظاهرا قصد دارد ماژول دوربین گوشی Moto X4 را تکرار کند. حسگر اصلی و فلش LED در این ماژول به صورت عمودی چینش شده‌اند و خطوط عمودی هم محیط دایره دربردارنده آن‌ها را احاطه کرده است. لوگوی محبوب موتورولا که شبیه بال خفاش به نظر می‌رسد زیر این دوربین نقش بسته و شایعه شده است که به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند. البته که این شایعه بسیار جالب به نظر می‌رسد اما به نظر ما از صحت چندانی برخوردار نیست. ممکن است موتورولا این گوشی را اصلا به حسگر اثرانگشت مجهز نکند.

سایر موارد در طراحی گوشی Moto G6 Play معمولی هستند. دکمه‌های فیزکی تنظیم صدا و پاور در کناره سمت راست قرار گرفته‌اند و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه بالای بدنه تعبیه شده است. پورت ارتباطی micro USB هم در لبه پایین این گوشی دیده می‌شود.

پیش بینی می‌شود که گوشی Moto G6 Play موتورولا صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 720 داشته باشد و از پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 430 قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در دو نسخه با کانفیگ متفاوت معرفی خواهد شد. این نسخه‌ها 2 و 3 گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی‌شان هم به ترتیب 16 و 32 گیگابایت است. ابعاد این گوشی 155.4 × 72.2 × 8.94 ( 9.34 میلی متر با احتساب برجستگی ماژول دوربین) تخمین زده شده است و انتظار می‌رود به باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعتی هم مجهز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۱۱/۹
موتورلا زیاد ندیدم دست کسی باشه، ولی اونایی هم که دستشون بود از نظر فهم تکنولوژی و سواد اطلاعات عمومی در جایگاه بالایی بودن