خانهاخبار
نسخه دو سیم‌کارت Galaxy S9 در وب‌سایت سامسونگ فاش شد

نسخه دو سیم‌کارت Galaxy S9 در وب‌سایت سامسونگ فاش شد

در پی انتشار خبرهای متعدد منسوب به دوگانه تازه سامسونگ، گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند وبسایت آلمانی این سازنده در اقدامی زودهنگام صفحه پشتیبانی مربوط به نسخه دو سیم‌کارت Galaxy S9 را مدتی کوتاه در دسترس عموم قرار داده است.
۱۳۹۶/۱۱/۸

وب‌سایت سامسونگ آلمان در اقدامی زودهنگام و غیرمنتظره صفحه پشتیبانی مربوط به نسخه دوسیم‌کارت Galaxy S9 را با شناسه SM-G960F/DS در دسترس قرار داد و گزارش مربوط به آن هم ابتدا توسط بلاگ هلندی LetsGoDigital که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، منتشر شد. این وب‌سایت هیچ جزئیاتی را درباره S9 منتشر نکرده اما به امکان عرضه نسخه دو سیم‌کارت دوگانه پرچم‌دار سامسونگ در برخی کشورهای اروپایی اشاره کرده است؛ البته این غول تکنولوژی در عرضه اغلب گوشی‌های سطح بالای خود در خلال سال‌های گذشته همین روند را عملی کرده است. از طرفی این گوشی با شناسه SM-G960F/DS یک بار دیگر هم قبلا در وبسایت چینی سامسونگ دیده شده بود و به احتمال عرضه آن در آسیای شرقی قوت بخشیده بود.

image

اگر سامسونگ قصد داشته باشد نسخه دو سیم‌کارت Galaxy S9 را عرضه کند، ممکن است شاهد معرفی نسخه دو سیم‌کارت برای S9 Plus هم باشیم؛ اما هنوز درباره تصمیم نهایی این غول تکنولوژی کره‌ای در این باره مطمئن نیستیم. این مدل‌ها با پشتیبانی از دو سیم‌کارت احتمالا درگاه مجزا هم برای کارت حافظه جانبی microSD خواهند داشت و از ترند درگاه هیبریدی که مدتیست برخی سازندگان به خاطر صرفه جویی در هزینه به آن علاقه نشان می‌دهند، پیروی نمی‌کنند. همان‌طور که می‌دانید، دوگانه Galaxy S9 قرار است از نیمه دوم مارس سال جاری به عرضه عمومی برسد و انتظار می‌رود که زمان عرضه نسخه‌های دو سیم‌کارت هم با سایر نسخه‌ها یکسان باشد. کمپانی سامسونگ چندی پیش رسما تأیید کرد که دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد آنپکد و تنها یک روز پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد.

همچنان که به تاریخ رونمایی از این پرچم‌داران نزدیک می‌شویم، خبرها و تصاویر متعددی از آن‌ها منتشر می‌شود. اغلب گزارش‌ها هم متفق القول هستند که در گوشی‌های Galaxy S9 و S9 Plus شاهد تغییرات چشم‌گیر و زیادی نخواهیم بود بلکه سامسونگ قصد دارد تنها برخی انتقادهای واردشده به S8 را اصلاح و در آن‌ها اعمال کند. بخش عمده ارتقای این نسل نسبت به سال گذشته در کیفیت دوربین و پردازنده داخلی آن است. این نسل حالا به اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس بالا مجهز می‌شود که در برخی موارد نسبت به اسنپ‌دراگون 835 ارتقا یافته است. البته این نسخه تنها مخصوص بازار آمریکا و چین است و سایر کشورها نسخه اگزینوس 9810 آن را دریافت می‌کنند. طبق شایعه‌ها S9 همچنان به دوربین اصلی تکی با لنز 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود اما دیافراگم آن از 1.5 تا 2.4 متغیر است که همین ویژگی امکان ثبت تصاویر را حتی با بوکه افکت هم میسر می‌سازد. از طرف دیگر S9 Plus به دوربین دوگانه با چینش عمودی و لنزهای مشابه مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت هم در هر دو مدل زیر لنزها تعبیه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Soroosh

۱۳۹۶/۱۱/۹
رسول جان یکی از اقوام ما 6اس پلاس 64گیگ داره.40 گیگش هم پره.هیچ هنگی نداره.2 ساله دارَش
ولی سامسونگ های جدید هم هنگ ندارن جنابِ S

امین

۱۳۹۶/۱۱/۹
اگه سامسونگ ارزش خرید نداره پس هیچ برند و موبایلی ارزش خرید نداره.شاید هم چون هنوز نتونستی پرچمدار ساموسنگ بخری ناراحتی

امین

۱۳۹۶/۱۱/۹
هنگ؟اونم سامسونگ؟ عمرا؟شاید شما با گوشی طرح سامسونگ کار کردی چون در پایین رده سامسونگ هم هنگی وجود نداره
شما نمیخواد بشتابی فعلا با همون گوشی ساده ات کار کن

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۹
آره glx خوبه واسه تو.هر وقت تونستی بخری و نخریدی بعد در موردش نظر بده

رسول

۱۳۹۶/۱۱/۹
هرچی باشه از آیفون بهتره
چه تو نوآوری
چه تو قیمت
چه تو امکانات
در ضمن آیفون خیلی بیشتر از سامسونگ هنگ میکنه داداش گلم
با پرچم دارهای سامسونگ کار کن ببین چقدر خوبه
مخصوصا اگه حساب کاربری سامسونگ رو داشته باشی که دیگه عالی عالی میشه