خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای تبلت MediaPad M5 هوآوی

صدور مجوز FCC برای تبلت MediaPad M5 هوآوی

آخرین تبلت هوآوی از سری MediaPad سال 2016 روانه بازار شد و حالا به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد نسل تازه آن را به نام MediaPad M5 به زودی معرفی کند. مجوز FCC برای این تبلت صادر شده و عرضه آن را در آمریکا تأیید کرده است.
۱۳۹۶/۱۱/۸

انتظار می‌رود که کمپانی هوآوی در آینده نزدیک MediaPad M5 را معرفی کند و سری تبلت‌های خود را افزایش دهد. MediaPad M5 درواقع جایگزین تبلت MediaPad M3 است که در سال 2016 معرفی شد. این تبلت تازه روز گذشته از کمیسیون ارتباطات امریکا (FCC) مجوز دریافت کرد و همین موضوع نشان می‌دهد که هوآوی قصد دارد آن را در کشورهای آمریکایی هم عرضه کند.

image

اسناد پایگاه FCC معمولا تنها بخشی از مشخصات فنی و داخلی دستگاه‌ها را فاش می‌کند و در این مورد هم شاهد هستیم که به باتری با ظرفیت 4980 میلی آمپر ساعت اشاره شده است. همچنین تصویر شماتیک تبلت MediaPad M5 هم در این اسناد به نمایش درآمده و از بدنه فلزی خبر داده است. تصویر شماتیک منسوب به این تبلت وجود باندهای آنتن به شکل U را تأیید کرده است و در نمای کناری آن هم شاهد تعبیه درگاه سیم کارت و دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست دستگاه هستیم. در این نما که پنل پشتی MediaPad M5 را کمی مایل به نمایش گذاشته است، همچنین موقعیت دوربین تکی اصلی در گوشه بالا سمت چپ مشاهده می‌شود که فاصله آن از  لبه فریم در تبلت MediaPad M3 کمتر شده است. خوشبختانه مشخصات فنی این تبلت چندی پیش فاش شد و می‌توانیم همچنان به آن‌ها استناد کنیم و برخی را هم با اسناد FCC مطابقت دهیم.

image

تبلت MediaPad M5 صفحه نمایش 8.4 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1600 مشابه نسل قبلی دارد. این تبلت قرار است به پردازنده پرچم‌دار سال گذشته هوآوی یعنی Kirin 960 مجهز شود و دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین پنل نمایش آن هم به عنوان حسگر اثرانگشت عمل کند. MediaPad M5 مودم 4G LTE و بلندگوهای استریو دارد و پورت ارتباطی‌اش USB Type-C است. انتظار می‌رود که سیستم عامل پیش فرض آن اندروید اوریو باشد و هوآوی هم رابط کاربری اختصاصی EMUI 6.0 را رویش نصب کند. با توجه به صدور مجوز FCC پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از نسل تازه تبلت‌های MediaPad هوآوی باشیم اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. با توجه به نزدیک شدن نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا ممکن است هوآوی قصد داشته باشد MediaPad M5 را هم در کنار برخی محصولات هوشمند دیگر در بارسلون اسپانیا معرفی کند. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم هوآوی چه زمانی قرار است دعوتنامه مراسم معرفی را ارسال کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)