خانهاخبار
تصویر فاش شده جدید از طراحی پرچم‌دار نوکیا 10 با دوربین متفاوت

تصویر فاش شده جدید از طراحی پرچم‌دار نوکیا 10 با دوربین متفاوت

نوکیا 10 پرچم‌دار سطح بالای نوکیاست که احتمالا در نیمه دوم 2018 معرفی می‌شود. تصویر طراحی منسوب به این گوشی در حالی منتشر شده است که آن را در کنار نوکیا 9 نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۸

در پی انتشار تصاویر و خبرهای متعدد درباره پرچم‌دار نوکیا 9، امروز تصویر طراحی منسوب به پنل پشتی این گوشی در کنار گوشی سطح بالای نوکیا 10 که احتمالا در نیمه دوم سال 2018 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، منتشر شد. منبع اصلی انتشار این تصویر متاسفانه ناشناس است و لوگوی واترمارک روی آن هم به Baidu تعلق دارد. به همین خاطر پیش از اینکه به تشریح تصویر بپردازیم باید بار دیگر تأکید کنیم که اغلب شایعه‌ها مخصوصا درباره نوکیا 10 در حال حاضر چندان موثق نیستند و همچنان باید برای تأیید اعتبار آن‌ها صبر کنیم. این تصویر و همچنین سایر تصاویر رندر شده که طی روزهای اخیر فاش شدند، هیچکدام رسما توسط نوکیا مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. به همین خاطر فعلا باید با اطمینان کمتری به آن‌ها نگاه کنیم.

image

همان‌طور که اشاره کردیم و همچنین بر اساس تصویر پیش رو، شاهد دو طراحی متفاوت احتمالی از گوشی نوکیا 10 هستیم. این تصویر ظاهرا براساس تازه‌ترین شایعه‌ها مبنی بر احتمال مجهز شدن پرچم‌دار مذکور به دوربین اصلی چندگانه و همچنین طرح ثبت شده تازه زایس که انتظار می‌رود به نوکیا 10 مربوط باشد، طراحی شده است. از طرف دیگر در تصویر سمت راست شاهد طراحی رایج‌تری هستیم که پیش بینی می‌شود برای نوکیا 9 در نظر گرفته شود. دوربین اصلی این گوشی دوگانه با چینش عمدی طراحی شده و در عرض پنل قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت هم احتمالا به خاطر کاهش حاشیه‌های صفحه به این پنل منتقل شده و زیر دوربین قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این تصویر صرفا برای مقایسه اجمالی میان اندازه، نسبت و تفاوت‌های ظاهری این دو پرچم‌دار طراحی و منتشر شده است؛ البته هیچکدام هنوز رسما معرفی نشده‌اند. از طرف دیگر، دوربین گوشی سمت چپ منسوب به نوکیا 10 اصلا شبیه دوربین‌های مرسوم به نظر نمی‌رسد. منبع این تصاویر درباره دوربین این پرچم‌دار گفته است که دوربین وسط درواقع اصلی‌ترین حسگر این ماژول خواهد بود و فلش LED هم سمت چپ قرار می‌گیرد. همچنین کاربر قادر خواهد بود فاصله کانونی را برای هر تصویر به راحتی با چرخاندن ماژول مدور دوربین تغییر دهد و تنظیم کند. امکان تغییر فاصله کانونی با توجه به دو حسگر متفاوتی میسر می‌شود که مانند دو لنز در کنار دوربین اصلی در تصویر این ماژول دیده می‌شوند.

باز هم تأکید می‌کنیم که این تصویر در کنار سایر تصاویر قبلی فعلا در حد شایعه هستند و فعلا باید صبر کنیم تا نوکیا سرانجام تصمیمش را برای تولید پرچم‌داران نوکیا 9 و نوکیا 10 رسما اعلام کند. از طرفی منبع انتشار این تصویر تازه همچنین برخی مشخصات احتمالی نوکیا 10 را هم منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات این منبع، هر دو پنل جلو و پشت پرچم‌دار مذکور از جنس شیشه طراحی می‌شوند و نسبت تصویرش هم 18:9 خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از اسنپ‌دراگون 845 بهره ببرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۱۱/۸
با همین فرمون پیش بریم چن سال دیگه باید بگیم یه دوربین خریدیم که موبایل بهش وصله

dr.moheb9

۱۳۹۶/۱۱/۸
کمپانی برموداه نوکیه مایکروسافت . مایکروسافت نوکیا.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۸
پس از سقوطِ امپراطوری نوکیا؛ سامسونگ رَدایِ خلافت را پوشید! و تا به امروز هم بطور شایسته‌ای فرمانروایی می‌کند