خانهاخبار
تماشا کنید: دو ترفند کاربردی از گلکسی نوت 8

تماشا کنید: دو ترفند کاربردی از گلکسی نوت 8

اگر به دنبال راه‌هایی برای بهینه کردن عمر باتری گوشی گلکسی نوت ۸ خود باشید این مطلب را از دست ندهید، هم‌چنین چگونگی فعال کردن اشتراک‌گذاری اینترنت همراه نیز در همین مطلب در اختیارتان گذاشته خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۷

به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه دارد در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ در ماه آینده به معرفی گلکسی S9 و S9+ بپردازد، اما سری گلگسی نوت سامسونگ تا نیمه سال به روز نخواهد شد؛ این با توجه به ۴ ماهه بودن نوت ۸ کاملا منطقی است که نیاز به جانشین نداشته باشد.

با دانستن این موضوع، از اینکه سامسونگ ویدیوهایی از نحوه استفاده نوت ۸ ارائه دهد چندان متعجب نخواهیم شد.

ویدیوی اول نشان می‌دهد که چطور مصرف باتری دستگاه را به وسیله‌ی تصویر پس‌زمینه‌ی تیره، غیر فعال کردن جلوه‌های ویژه انیمیشنی و شخصی سازی حالت ذخیره باتری بهینه کنید.

 

ویدیوی کوتاه‌تر دوم شامل نحوه‌ی راه‌اندازی اشتراک‌گذاری اینترنت در نوت ۸ است.

 

البته قطعا اکثر دارندگان گوشی‌های همراه نوت با نحوه‌ی استفاده از این قابلیت‌ها آشنا هستند، اما برای خریداران تازه‌ی این مدل اطلاعات جالبی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سالار

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
من تمام این کارها رو قبلا انجام دادم
واقعا فرق زیادی نمی کنه گوشی رو از شارژ در بباری به شدت باتری خالی می کنه
حتی من تمامی برنامه ها رو بدون استثنا در حالت خواب دائم قرار دادم بازم همینه

مصطفی

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
سلام...جالب بود.در جریان باشین الان نوت 8،تو کل ایران فقط یه جا ارزون شده اونم سایت وسنا هست.به نظرم هرکسی خواست بخره بره از وسنا خرید کنه که قیمتهاش خیلی مناسبه

وحید

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
با سلام
من نوت۸ رو خریدم.
در یک کلام بگم، محشره
بخرید حالشو ببرید.
دوربین و سایر امکانات، فوقالعاده هست.

samuel1987

۱۳۹۶/۱۱/۸
گلکسی note8 مطمئنن پرکاربردترین فبلت هست به خصوص به علت بهرمندیش از قلم کارآمد sPen و نرم افزار های وابسته، در این شکی نیست که اگه note8 از امثال NPU که Huawei در mate10 استفاده کرد استفاده میکرد بهتر هم میشد که البته بااین حال بازهم سرعتی و قدرتمند هست، تنها عیب اذیت کننده و خیلی قدرتمند note8 ظرفیت نچندان زیاد و کم باطریش هست و بهتر بود سنسور اثر انگشتش به لنز دوربین اینقدر نزدیک نبود

ali

۱۳۹۶/۱۱/۸
هنوز تو نوت 8 امکان تعیین محدودیت براری تعداد افراد وصل شده وجود نداره؟