خانهاخبار
فیلم جدید اسپیلبرگ با آیفون فیلم‌برداری می‏‌شود

فیلم جدید اسپیلبرگ با آیفون فیلم‌برداری می‏‌شود

استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور هالیوودی، در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که ممکن است فیلم بعدی خود را اختصاصا با آیفون فیلم‌برداری کند.
۱۳۹۶/۱۱/۷
image

با پیشرفت روزافزون دوربین گوشی‌های موبایل دور از انتظار نیست که قدرت و کیفیت این دوربین‌ها به حدی برسد که بتوانند دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای را کنار بگذارند و در کارهای حرفه‌ای مثل فیلمسازی به صورت ثابت استفاده شوند.

استیون اسپیلبرگ نام بزرگی در صنعت فیلم و سینما جهان است. این کارگردان نامی همیشه سعی کرده است در ساخت فیلم‌های خود از فناوری‌های نوین و پیشرفته استفاده کند و جلوه‌های زیبا و اعجاب‌ انگیزی خلق نماید.

اسپیلبرگ در مصاحبه‌ خود با سایت IndieWire فاش کرده که ممکن است فیلم بعدی خود را اختصاصا با آیفون فیلمبرداری کند. او گفته دارد به استفاده از آیفون در فیلم‌برداری فیلم جدید خود به نام Unsane فکر می‌کند.

البته اسپیلبرگ اولین کارگرادانی نخواهد بود که فیلم‌برداری فیلم خود از آیفون استفاده می‌کند. فیلم Tangerine به کارگردانی Sean Baker در سال 2015 با استفاده از یک iPhone 5S فیلمبرداری شده بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Keyhan

۱۳۹۶/۱۱/۸
نه پس انتظار دارین با نوت 8 هنگی که نمره فیلمبرداریش 83 فیلمبرداری کنن! یه سریا گفتن مسخرس ولی اگه میگفتن با سامهنگ نظرشون عوض میشد.

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۸
مسخرست

وحید

۱۳۹۶/۱۱/۷
موبایل کجا به پایه دوربین میرسه؟ محاله. با اون سنسور قد عدسش؟؟ یا اون لنزهای قابل تعویضش

Ol

۱۳۹۶/۱۱/۷
مسخره تمرین خبری بود که تا حالا تو gsm خوندم‌. اسپیلبرگ یا ورشکسته شده یا عقلش رو از دست داده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۷
علیرضا داوودنژاد هم فیلم "روغن‌مار" را با گوشی آیفون فیلمبرداری کرد سال‌ها قبل