خانهاخبار
قیمت احتمالی پرچم‌دار Mi 7 فاش شد؛ گران‌ترین گوشی شیائومی از سری Mi

قیمت احتمالی پرچم‌دار Mi 7 فاش شد؛ گران‌ترین گوشی شیائومی از سری Mi

انتظار می‌رود شیائومی پرچم‌دار تازه خود را ماه آینده و در خلال نمایشگاه MWC 2018 در دو نسخه به نام‌های Mi 7 و Mi 7 Plus رسما معرفی کند. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که گوشی‌های مذکور بسیار گران‌تر از نسل قبلی خواهند بود.
۱۳۹۶/۱۱/۷

گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی از سری Mi همیشه تا سال 2017 میلادی با قیمتی کم‌تر از 1999 یوان معادل 316 وارد بازار می‌شدند. گوشی Mi 6 سال گذشته به عنوان اولین دستگاه مجهز به دوربین اصلی از این سری با لنز دوگانه و قیمت 2499 یوان معادل 395 دلار معرفی و نسخه سطح بالای سرامیکی‌اش هم 2999 یوان معادل 475 دلار قیمت گذاری شد. تازه‌ترین شایعه‌ها درباره پرچم‌دار تازه شیائومی ادعا کرده‌اند که Mi 7 ممکن است از نسل قبلی هم گران‌تر باشد.

اطلاعات تازه در این باره حاکی از آن است که Mi 7 احتمالا گران‌ترین گوشی شیائومی از سری Mi خواهد بود و نسخه پایه آن حدودا 3000 یوان معادل 475 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. پیش بینی می‌شود که این افزایش قیمت به خاطر مشخصات فنی فوق العاده در این پرچم‌دار تازه باشد.

شایعه شده است که شیائومی احتمالا پرچم‌دار تازه‌اش را در دو نسخه به نام‌های Mi 7 و Mi 7 Plus معرفی می‌کند. انتظار می‌رود که Mi 7 صفحه نمایش 5.65 اینچی با نسبت تصویر 18:9 داشته باشد و Mi 7 Plus هم از صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی OLED سامسونگ با همان نسبت تصویر مشابه بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی به ویژگی تشخیص چهره و همچنین پردازش هوش مصنوعی در دوربین دوگانه اصلی مجهز می‌شوند. شایعه دیگری هم در این باره منتشر شده است که ادعا می‌کند دوگانه Mi 7 شیائومی اولین گوشی از سری Mi این سازنده خواهند بود که از ویژگی شارژ بی سیم هم بهره می‌برند.

image

درباره پردازنده داخلی هم باید بگوییم که استفاده از کوالکام اسنپ‌دراگون 845 برای دوگانه Mi 7 تقریبا تأیید شده است. نسخه پایه گوشی Mi 6 سال گذشته با 6 گیگابایت رم معرفی شد. نسخه سطح بالاتری با 8 گیگابایت از آن روانه بازار نشد اما یک نسخه 4 گیگابایتی آن به قیمت 2299 یوان در ماه نوامبر عرضه شد. با توجه به امکان ارتقای همه مشخصات داخلی و فنی، انتظار می‌رود که این نسل تازه به 8 گیگابایت رم مجهز شوند.

انتظار می‌رود Mi 7 به قیمت 3000 یوان معادل 475 دلار یا بیش از این مقدار معرفی شود. تازه‌ترین اخبار فاش شده درباره این پرچم‌دار تازه مدعی شده است که کمپانی شیائومی قصد دارد از Mi 7 و Mi 7 Plus در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 در اسپانیا رونمایی و توجه بیشتری را به آن‌ها جلب کند. همان‌طور که گفتیم، این گوشی‌ها احتمالا گران‌تر از نسل‌های قبلی قیمت گذاری می‌شوند اما با این حال همچنان گوشی‌های گرانی به شمار نمی‌آیند چراکه به مشخصات فنی سطح بالا مجهز می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)