خانهاخبار
احتمال معرفی iPhone SE 2 با شارژ بی‌سیم در خرداد ماه

احتمال معرفی iPhone SE 2 با شارژ بی‌سیم در خرداد ماه

شایعه شده است که اپل قصد دارد نسل تازه آیفون‌های ارزانش را به نام iPhone SE 2 در نیمه اول سال 2018 رسما معرفی کند. این آیفون برای رقابت با میان رده‌های موجود در بازار معرفی می‌شود صفحه نمایش آن احتمالا 4 اینچی است.
۱۳۹۶/۱۱/۷

گزارش شده است که اپل تولید و توسعه یک مدل آیفون ساده‌تر و ارزان‌تر را مشابه iPhone SE در دست دارد که از ویژگی شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند و احتمالا در تابستان سال جاری میلادی رسما معرفی خواهد شد.

این پیش بینی اولین بار توسط لوک لین، تحلیل گر DigiTimes Research، منتشر شد که ادعا می‌کرد جانشین تازه iPhone SE احتمالا مانند دوگانه آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون 10 به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز می‌شود اما برخلاف این پرچم‌دار تازه از ویژگی تشخیص چهره سه بعدی بهره نمی‌برد.

البته وب‌سایت تایوانی DigiTimes تا به حال بارها گزارش‌های ضد و نقیض درباره اپل منتشر کرده است. یکی از منابع خبری آن که در زنجیره تأمین مشغول است، معمولا خبرهای موثقی را فاش می‌کند اما پیش بینی‌های مربوط به تحلیل گرانش را نمی‌توان 100% معتبر دانست.

لوک لین مشخصا به ابعاد این نسل تازه iPhone SE اشاره نکرده است اما مشخصات و جزئیات آن به شایعه‌های قبلی درباره iPhone SE 2 با صفحه نمایش 4 اینچی و پنل پشتی شیشه‌ای تقریبا شبیه به نظر می‌رسد. از طرفی پیش از این گفته شده بود که گوشی مذکور احتمالا در سه ماهه اول سال 2018 معرفی می‌شود اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که تابستان باید منتظر عرضه‌اش باشیم.

image

اولین شایعه‌ها درباره مشخصات فنی و داخلی تازه‌ترین iPhone SE اپل در اوت سال گذشته منتشر شد. وب‌سایت هندی Tekz24 که درزمینه تکنولوژی روز فعالیت می‌کند، در همین راستا ادعا کرد که مدل بعدی iPhone SE اپل از پردازنده A10 Fusion قدرت می‌گیرد و در نسخه پایه با کانفیگ 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود. نسخه سطح بالای این آیفون ارزان با توجه به گزارش مذکور بع 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و ظرفیت باتری‌اش 1700 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

خبرگزاری Economic Daily چین در نوامبر سال 2017 ادعا کرد که نسل دوم iPhone SE کمپانی اپل قرار است در نیمه اول سال 2018 عرضه شود. این وب‌سایت همچنین اعلام کرد که قطعات این گوشی توسط Wistron در شهر بنگلرو هند اسمبل می‌شود. قطعات دستگاه‌های iPhone SE موجود هم عمدتا در همین محل سر هم شده بودند. مؤسسه تحقیقاتی تایوانی TrendForce هم اخیرا پیش بینی کرد که اپل قصد دارد نسل تازه iPhone SE را در سال 2018 روانه بازار کند تا در بازار میان رده با سایر سازندگان به رقابت بپردازد.

کمپانی اپل گوشی iPhone SE را از ابتدای معرفی در مارس سال 2016 به درستی ارتقا نداده اما حافظه داخلی در دسترس آن را در مارس 2017 به 64 و 128 گیگابایت افزایش داد. این کمپانی همچنین عرضه شارژر بی سیم AirPower را مخصوص اپل واچ و آیفون‌های مجهز به ویژگی شارژ بی سیم در سال 2018 تأیید کرده است و حدس می‌زنیم که زمان عرضه این شارژر با iPhone SE 2 تقریبا یکسان باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۷
طراحی‌ش جذاب است و رنگ‌سیلورش به غایت زیبا
منتهای مراتب دورهء ۴اینچی گذشته... امروزه خانوار ها از ۶اینچ دَم می‌زنند