خانهاخبار
قابلیت‌های نرم‎افزاری، وجه‌تمایز Galaxy S9 از نسل قبل است

قابلیت‌های نرم‎افزاری، وجه‌تمایز Galaxy S9 از نسل قبل است

سامسونگ در حال توسعه رابط‌کاربری اختصاصی برای گوشی پرچم‏دار جدید خود یعنی Galaxy S9 است که تاکنون ندیده‌اید!
۱۳۹۶/۱۱/۷

سامسونگ در ماه آینده میلادی، از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد و بسیاری از طرفداران برای ارائه‎ی آن‎ها، هیجان‎زده هستند. به همین جهت، هر روز اخبار بیشتری از پرچم‏‌داران جدید سامسونگ منتشر می‎شود و در آخرین شایعه، به این موضوع اشاره شده است که جانشین Galaxy S9 با یک رابط‌کاربری انحصاری همراه خواهد بود.

گفته می‌شود سامسونگ روی توسعه قابلیت‎های نرم‎افزاری مختلف برای نسخه جدید Samsung Experience کار می‌کند و هیچ‌یک از این ویژگی‌ها در نسخه‎های پیشین رابط‌کاربری Samsung Exprience یا TouchWIZ ارائه نشده است. در صورتی‌که اطلاعی ندارید، باید گفت که سامسونگ رابط‌کاربری اختصاصی را به همراه گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد که رابط‌کاربری متفاوتی نسبت به نسخه خالص اندروید به همراه دارد.

سال گذشته و با رونمایی از پرچم‏داران Galaxy S8، سامسونگ رابط‌کاربری Samsung Experience را معرفی کرده بود و نسخه 8.5 این رابط‌کاربری روی فبلت گلکسی نوت 8 نصب شده است. به همین جهت، می‌توان انتظار داشت رابط‌کاربری Samsung Experience 9.0 روی پرچم‎داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نصب شده باشد. منبع انتشار این گزارش، به صورت مشخص به ویژگی‎های جدید نسخه 9.0 رابط‌کاربری SE اشاره نکرده است؛ تنها ادعا می‌کند که ویژگی‏‌های نرم‌افزاری این نسخه، در هیچ‌‏یک از نسخه‎های قبلی ارائه نشده است.

image

صرف‌نظر از تغییراتی که در نسخه جدید رابط‌کاربری Samsung Exprience اعمال شده است، باید به این موضوع اشاره کرد که این نسخه احتمالاً برای پرچم‌داران دیگر سامسونگ نظیر سری Galaxy S8 از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری یا به همراه نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید، منتشر خواهد شد. ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شد تغییراتی در رابط‌کاربری پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ اعمال شود. با این‌حال، بعید است پرچم‎داران قدیمی‌تر سامسونگ، نسخه جدید رابط‏کاربری Samsung Exprience را دریافت کنند.

از جمله تغییراتی که انتظار داریم در رابط‌کاربری پرچم‏داران 2018 سامسونگ اعمال شده باشد، می‌توان به بهره‌گیری از مزایای هوش مصنوعی اشاره کرد؛ با این‎حال، مشخص نیست هوش مصنوعی چه تأثیری روی استفاده از رابط‌کاربری خواهد گذاشت.

براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد. مدل 5.8 اینچی با دوربین تکی همراه شده است و نسخه Plus به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ در گلکسی اس 9 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است اما مدل «پلاس»، دو سنسور 12 مگاپیکسلی دارد.

تفاوت میان جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus تنها به دوربین خلاصه نخواهد شد؛ پرچم‌دار 6.2 اینچی سامسونگ مانند فبلت گلکسی نوت 8 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و نسخه کوچک‌تر آن، تنها از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود فضای ذخیره‌سازی در هر دو مدل، 64 گیگابایت باشد؛ هرچند، اعلام شده است Galaxy S9 Plus احتمالاً در یک مدل با 512 گیگابایت حافظه داخلی به صورت محدود عرضه خواهد شد.

با انتشار دعوت‌نامه از سوی سامسونگ برای مراسم Unpacked در اواخر ماه فوریه، مطمئن هستیم که پرچم‏داران این شرکت، یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. انتظار می‎رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نیمه دوم ماه مارس (اواخر اسفند) عرضه شود؛ در صورت تمایل، می‌توانید این دو گوشی را در اول مارس، پیش‌خرید کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

farfar1993

۱۳۹۶/۱۱/۸
قبلا کمپانی ها با هر پرچمدار کلی نواوری میدادن الان اپل و سامسونگ همون گوشی قبلی رو بهینه سازی میکنن میدن بیرون
نکنید خب...

امین

۱۳۹۶/۱۱/۷
هر خبر از اس9 به مانند تیری ست بر چشم دشمنان این برند محبوب.هنگی هم لقب اچ تی سیه کادیلاک جان چون من هنگی در اس8 م ندیدم و زیباترین گوشی سال 2017 همین گوشیه

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۷
نه برعکس گفتی هنگ و افت سرعت از ویژگی های بارز هنگ تی سی با اون رابط کاربری سنس مسخره که بدرد نخور ترین رابط کاربری دنیاست دو دقیقه باهاش کار کنی از هر چی آندرویده بی زار میشی.من دست یک بچه خزدسال تو فامیل دیدم باهاش کار کردم فهمیدم کسایی که هنگ تی سی دارن چقدر زجر میکشن یه چیزایی رو در آندروید 7 نداشت که در آندروید 5 سامسونگ 2سال پیش اونا رو داشت.هنگی u11 هم جهت اطلاع بی کیفیت ترین گوشی سال 2017 انتخاب شد :))))))))))))))))))

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۷
یعنی experience جدید هنگی تر از قبل خواهد بود .
.
نسخه 8.5 روی note8 که بد جوری از سنس +U11 شکست خورد ، حالا وای به حال این !!!

حاجی ممد

۱۳۹۶/۱۱/۷
سلام
این گوشی هم یحتمل تفاوت زیادی با اس8 نخواهد داشت ولی چون برندش سامسونگه همه به به چه چه میکنن.....