خانهاخبار
ویدیوی لو رفته از ماکت رسمی Galaxy S9 سامسونگ

ویدیوی لو رفته از ماکت رسمی Galaxy S9 سامسونگ

در ویدیویی که اخیراً منتشر شده است، ماکت رسمی پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود. این مدل فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و ممکن است ضخامت زیادی داشته باشد.
۱۳۹۶/۱۱/۵

اواخر ماه فوریه، زمان بسیار مهمی برای علاقه‌مندان به فناوری است؛ تعدادی از شرکت‌های مطرح از گوشی‎های پرچم‏دار جدید خود رونمایی خواهند کرد. سامسونگ نیز تصمیم دارد برخلاف سال گذشته، پرچم‏‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در اواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش بگذارد.

در جدیدترین شایعه به‎دست آمده از پرچم‏داران سری Galaxy S9، ویدیویی منتشر شده است که ماکت رسمی این مدل را نشان می‌دهد. اسفاده از ماکت گوشی‎های هوشمند در فروشگاه‌ها رایج است تا کاربران با طراحی احتمالی محصول مدنظر خود، آشنا شوند؛ البته این مدل‏‌ها، فاقد هرگونه سخت‌‏افزار هستند. به همین جهت، ویدیوی جدید می‎تواند طراحی نهایی Galaxy S9 سامسونگ را فاش نماید.

image

البته مشخص نیست ویدیوی به‏‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد؛ ممکن است در این ویدیو، یک نسخه ساختگی از Galaxy S9 سامسونگ که توسط شرکت‌های چینی طراحی شده، به نمایش گذاشته شود زیرا گوشی‏‌های این شرکت، طرفداران بی‌شماری در بین شرکت‌های چینی دارد که محصولات تقلبی تولید می‏‌کنند.

ضخامت دستگاه در نگاه اول، نسبتاً زیاد است؛ البته در شایعات پیشین نیز به افزایش ضخامت جانشین Galaxy S8 اشاره شده بود. ضمن اینکه ویدیوی به‌دست آمده، کیفیت پایینی دارد و هیچ راهی برای تعیین ابعاد دقیق این مدل وجود ندارد. با فرض اینکه ویدیوی به‎دست آمده طراحی نهایی Galaxy S9 را فاش می‏‌کند، باید گفت که این ویدیو به گمانه‎زنی‎ها پیرامون عرضه پرچم‏‌دار 2018 سامسونگ با دوربین جدید اعتبار بیشتری می‎بخشد. گمان می‌‏رود مدل «پلاس» به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با چینش عمودی مجهز شده باشد و این گوشی به همراه Galaxy S9 رونمایی شود. دوربین اصلی پرچم‏دار جدید سامسونگ از سنسور با دهانه لنزی F1.5 استفاده می‌کند که اندازه دهانه لنزی قابل تغییر است؛ ضمن اینکه امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ 480fps و رزولوشن 1080p Full HD وجود دارد.

حسگر اثرانگشت به زیر دوربین اصلی منتقل شده است؛ در نسل قبل، سنسور اثرانگشت در سمت راست دوربین اصلی قرار داشت و فلاش LED نیز به سمت چپ دوربین انتقال یافته بود. با این‌حال، سامسونگ جای‌گیری حسگر اثرانگشت را بهبود داده است تا استفاده از حسگر اثرانگشت ساده‌تر از نسل گذشته باشد. مشابه با نسل قبل، Galaxy S9 از سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد و گفته می‌شود که بهبودهایی در این زمینه حاصل شده است.

شرکت کُره‌ای اخیراً با انتشار دعوت‌نامه‌ای، تأیید کرده است که پرچم‌داران 2018 سری Galaxy S در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهند شد؛ به همین جهت، بدیهی است که در طی چند هفته آینده، جزئیات بیشتری از جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر شود. پس از رونمایی رسمی، انتظار می‌‏رود گوشی‌های جدید سامسونگ در نیمه ماه مارس به صورت رسمی عرضه شوند؛ البته قیمت احتمالی آن‌ها، هنوز فاش نشده است.

مطابق با روندی که در طی چند سال گذشته اتخاد شده است، پرچم‌‏داران جدید سامسونگ در دو مدل با دو چیپ‌ست متفاوت عرضه خواهند شد؛ به‌نظر می‎رسد در ایالات متحده و چین، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus قدرت می‌‏دهد. نسخه‌هایی که به صورت جهانی در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد، به تراشه اگزینوس 9810 مجهز شده‎اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۷
هنگی 10 با آندروید 8 د رحد j5 با آندروید 7 نیست چون بسیاری از قابلیت های سامسونگ اکسپرینس در آندروید خام وجود نداره اینو دیدم که میگم.
تو هنگی 10 داری اینهمه تو پیج های سامسونگ و هنگ تی سی از هنگی u11 تعریف میکنی خخخخخخخخخخخخ خیلی عقبی پسر جان من نوت8 دارم اینو بدون تعصب میگم که بهترین فبلت بازار همینه .تا یکی دو هفته دیگه هم آندروید 8 واسه خاور میانه میاد و نصب میکنم چون الان در بعضی مناطق اروپا منتشر شده

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۷
از محصولات هنگ جی خیلی زیباتره البته کسی که فقط با اسباب بازی های بوت لوپی بنجول ساز کره ای کار کرده باشه انتظار نمیره این چیزا رو درک کنه

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۶
واقعا راست میگی !!!
سامهنگی سال 2016 یه استانداردی رو بین سازندگان موبایل رواج داد که هیچ موبایل سازی در جهان نتونست حتی بهش نزدیک هم بشه ، واقعا دمش گرم !!!
.
(((((((???))))))))

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۶
داداش مثل اینه که من پراید داشته باشم به اونی که بنز داره بگم روکش صندلی ماشین من چرمه پس ماشین من بهتره

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۵
سامسونگ هر ساله با معرفی پرچمداران سری اس شاخص و ایده آل ها را تعین می کند و بقیه باید تلاش کنند تا خود را به استاندارد های سامسونگ نزدیک کنند