خانهاخبار
مقایسه دوربین Galaxy A8 2018 با Galaxy S8؛ کدام یک بهتر است؟

مقایسه دوربین Galaxy A8 2018 با Galaxy S8؛ کدام یک بهتر است؟

سامسونگ با معرفی مدل 2018 گلکسی ای 8 نشان داد می‌تواند گوشی‌های خانواده Galaxy A را تا چه اندازه به پرچمدارانش نزدیک کند. در ادامه این مطلب دوربین Galaxy A8 2018 و Galaxy S8 را با هم مقایسه کرده‌ایم تا ببینیم آیا دوربین این میان‌رده جدید به خوبی پرچمدار سامسونک هست یا نه.
۱۳۹۶/۱۱/۴

زمان زیادی از معرفی گوشی‌های Galaxy A8 2018 و Galaxy A8+ 2018 نمی‌گذرد؛ گوشی‌هایی که شباهت زیادی به خانواده Galaxy S8 دارند و در بازار ایران نیز عرضه شده‌اند.

نمایشگر کشیده با کیفیت، پردازنده قوی، حافظه رم 4 گیگابایتی، طراحی زیبا و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی سبب شده است تا Galaxy A8 2018 از استاندارد گوشی‌های میان‌رده بالاتر باشد. اما آیا دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز به خوبی پرچمداران سامسونگ است؟

Galaxy A8 2018 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در پشت بدنه و دو دوربین 16 + 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 در جلو بهره می‌برد.

برای اینکه متوجه شوید کیفیت عکس‌های دوربین Galaxy A8 2018 چه اندازه با دوربین 12 مگاپیکسلی Galaxy S8 تفاوت دارد، در ادامه عکس‌های گرفته شده با این دوربین این گوشی‌ها را کنار هم قرار دادیم تا بتوانید آنها را باهم مقایسه کنید.

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید. به نظر شما کیفیت عکس دوربین گلکسی ای 8 2018 بهتر است یا گلکسی اس 8؟

(سمت راست/بالا: گلکسی اس 8 - سمت چپ/پایین: گلکسی ای 8 2018)

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

Parsa

۱۳۹۸/۳/۲۱
من خیلی راضیم

رامین نظری

۱۳۹۸/۱/۱۳
من اس ۸ پلاس دارم بابام هم آ۸ داره.ناموسن آ۸ اصلا به پای اس ۸ پلاس نمیرسه.واقعا اس ۸ از همه لحاظ سرتره.پرچمدار کجا و میان رده کجا.

Ellll

۱۳۹۷/۱۲/۲۷
A8فوق العاده هستش و در دوربین فرق زیادی با S8نمیکنه

امیر

۱۳۹۷/۱۱/۲۰
به عنوان یک عکاس میگم اس۸ کاملا برتری داره

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۹
درود دوستان.
چیزی ک من فهمیدم شرکتهای موبایل بهترین و با کیفیت ترین قطعات و رو پرچمدارهاشون استفاده میکنند.پس مطمىن باشید کیفیت پرچمدار خیلی بالاتره.توصیه من اینه پول بیشتر بدید پرچمدار بخرید نه میان رده‌اگه میان رده خریدید انتظارات پرچمدار ازش نداشته باشید.
موفق باشید