خانهاخبار
تصاویری از پرچم‎دار Xiaomi Mi 7 با دوربین دوگانه

تصاویری از پرچم‎دار Xiaomi Mi 7 با دوربین دوگانه

تصاویر تازه منتشر شده، پرچم‌دار جدید Xiaomi Mi 7 را با دوربین دوگانه و طراحی مانند نسل قبل فاش می‌کند. این گوشی، پنل پشتی از جنس شیشه خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۱/۴

این احتمال وجود دارد که شرکت شیائومی از گوشی پرچم‌دار Xiaomi Mi 7 در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون، رونمایی کند. در حالی‌که بسیاری ارائه جزئیات رسمی از پرچم‌دار جدید شرکت چینی در ماه آینده میلادی هستند، تصاویر جدیدی منتشر شده است که Xiaomi Mi 7 را به نمایش می‌گذارد.

image

تصاویر به‌دست آمده، حاوی جزئیاتی پیرامون پنل پشتی پرچم‌دار جدید سازنده‌ی چینی هستند؛ به همین جهت، فعلاً مشخص نیست پنل جلوی گوشی چه طراحی دارد. اگر به تصاویر منتشر شده نگاه کنید، به شباهت احتمالی میان Xiaomi Mi 7 و نسل قبل پی خواهید برد؛ هرچند، به‌نظر می‌رسد که انحنای پنل پشتی در پرچم‌دار 2018 شرکت شیائومی، بیشتر از مدل‌های گذشته نمایان است.

image

فریم دور گوشی از جنس فلز است و پنل پشتی، جنس شیشه‌ای یا سرامیکی دارد؛ مانند Huawei P20، خبری از دوربین سه‌تایی در پنل پشتی نیست و شیائومی ترجیح داده تا از ترکیب دو دوربین استفاده کند. فلاش LED دوگانه با دو رنگ مختلف در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. باید اشاره کرد که تصاویر به‌دست آمده، تنها بخشی از پنل پشتی را به نمایش می‌گذارد؛ به همین جهت، مشخص نیست در قاب پشتی، چه تغییرات دیگری صورت خواهد گرفت. اگر شیائومی به دنبال حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر باشد و شیائومی Mi 7 مانند شایعات از حاشیه‌های باریکی بهره بگیرد؛ انتظار داریم حسگر اثرانگشت در پنل پشتی جای گرفته باشد. در نسل قبل، شیائومی پرچم‌دار خود را به دلیل حاشیه‌های زیاد به حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش مجهز کرده بود. باید دید که امسال، سازنده چینی چه واکنشی نسبت به تِرِندهای اخیر بازار موبایل نشان می‌دهد. 

image

لازم به‌ذکر است که این تصاویر توسط یک منبع معتبر فاش نشده؛ به همین جهت، احتمال دارد تصاویر به‌دست آمده که ادعا می‌شود مربوط به Xiaomi Mi 7 است، جعلی باشند. با توجه به این موضوع، باید با دیده شک و تردید نسبت به این شایعات نگریست.

همان‌طور که در ابتدا نیز اعلام شد، شرکت شیائومی ممکن است از پرچم‌دار جدید سری Mi در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند. Xiaomi Mi 6 در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی نشد اما نسل قبل یعنی Mi 5، در این رویداد سالانه به نمایش گذاشته شده بود؛ به همین جهت، ممکن است شیائومی مجدداً از نمایشگاه MWC بارسلون برای معرفی پرچم‌دار جدید خود استفاده نماید. ضمن اینکه کنگره جهانی موبایل، فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت سازنده فراهم خواهد کرد تا پرچم‌‌دار جدیدش را به طیف گسترده‌تری نشان دهد.

image

Mi 6؛ پرچم‌دار 2017 شیائومی

پرچم‌دار جدید Xiaomi Mi 7، تاکنون چندین‌بار به سوژه شایعه‌پردازان تبدیل شده است؛ هرچند، برخی از گمانه‌زنی‌ها در تعارض با یک‌دیگر هستند. به همین جهت، مشخص نیست کدام‌یک از اطلاعات فاش شده پیرامون پرچم‌دار نیمه اول 2018 شیائومی صحت دارد.

رئیس شیائومی در هنگام معرفی تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 845 توسط کوالکام در ماه دسامبر، اعلام کرده بود که شرکت متبوع‌اش به دنبال عرضه گوشی‌ جدیدی است که از این پردازنده استفاده می‌کند. انتظار می‌رود پرچم‌دار 2018 شیائومی به شش گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شده باشد. پیش‌تر، شیائومی اعلام کرده بود که در سال جدید میلادی، توجه‌ خود را به هوش مصنوعی و مزایای آن معطوف خواهد کرد؛ باید دید که استفاده از مزایای هوش مصنوعی، چه تأثیری روی عملکرد پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Xiaom Mi 7 خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۱۱/۴
مطمئن باشین با تین همه حاشیه و طراحی قدیمی عرضه نمیشه و به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه میشه

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۴
فقط شائومی

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۴
این که شد mi6

reza

۱۳۹۶/۱۱/۴
این که عکس شیاومی می نوت ۳ هست باو !