خانهاخبار
شارژ سریع و بی‌سیم دوگانه Galaxy S9 سامسونگ ارتقا نمی‌یابد

شارژ سریع و بی‌سیم دوگانه Galaxy S9 سامسونگ ارتقا نمی‌یابد

همچنان که دوگانه Galaxy S8 سامسونگ به روز معرفی نزدیک می‌شوند، خبرهای تازه‌تری از آن‌ها منتشر می‌شود. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که به همان تکنولوژی شارژ بی سیم و شارژ سیمی سریع مشابه نسل قبلی مجهز می‌شوند.
۱۳۹۶/۱۱/۴

دوگانه پرچم‌دار بعدی ساسمونگ یا همان Galaxy S9 چند روز پیش از کمیسیون چینی 3C مجوز دریافت کرد. 3C اسناد مربوط به این دو گوشی را به همراه برخی مشخصات فنی‌شان منتشر کرد که در آن‌ها شاهد بودیم هر دو مدل به ویژگی شارژ سریع و بی‌سیم مجهز شده بودند. این ویژگی‌ها از نظر سرعت عملکرد ظاهرا با آنچه در دوگانه Galaxy S8 شاهدش بودیم، یکسان هستند.

image

تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده درباره SM-G9600/DS (Galaxy S9 نسخه چینی)، SM-G9608/DS (Galaxy S9 نسخه تایوانی) و SM-G9605/DS (Galaxy S9+ نسخه چینی) نشان می‌دهد که همه این دستگاه‌ها از شارژ سیمی سریع 5V /2A و بی‌سیم 9V/ 1.67A/ 15W پشتیبانی می‌کنند. این اطلاعات با تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ که روی دوگانه Galaxy S8 و S8+ و همچنین Galaxy Note 8 وجود داشت، مطابقت دارد. به همین خاطر انتظار می‌رود که سرعت شارژ بی‌سیم در دوگانه Galaxy S9 نسبت به نسل قبلی خود ارتقا نیابد.

البته این موضوع اصلا نکته منفی به شمار نمی‌رود. باتری‌های 3000 میلی آمپر ساعتی در S8 و 3500 میلی آمپر ساعتی S8 Plus قادر هستند در مدت زمان 1 ساعت و 40 دقیقه یا حتی کمتر از آن از 0 تا 100% شارژ شوند.

image

بنا بر تازه‌ترین گزارش‌ها باید بگوییم که اندازه و ظرفیت باتری‌ها در دوگانه S9 کاملا مشابه S8 خواهد بود و همچنان با باتری‌های 3000 و 3500 میلی آمپر ساعتی مواجه هستیم. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که با توجه به مشخصات ذکرشده باتری این گوشی‌ها هم در مدت زمان مشابه با نسل قبلی شارژ شود.

دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus همچنین چندی پیش مجوز کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) را دریافت کردند؛ اما اخبار چندان تازه‌ای از اسناد این مجوز منتشر نشد. مجوز TENAA برای این دو گوشی هم احتمالا در آینده نزدیک صادر می‌شود و در فهرست پایگاه این آژانس رگولاتوری قادر خواهیم بود مشخصات دقیق‌تر و کامل‌تری را مشاهده کنیم.

این دو گوشی 25 فوریه تنها یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه جهانی MWC 2018 رسما معرفی می‌شوند تا همه توجه‌ها را به خود جلب کنند. نسخه آمریکایی دوگانه مذکور به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی مجهز می‌شود و سایر نسخه‌ها هم از اگزینوس 9810 سامسونگ قدرت می‌گیرند. این دو گوشی قرار است تنها کمی نسبت به نسخه‌های نسل قبلی ارتقا یابند و تغییرات چشم‌گیری در آن‌ها ایجاد نشود. از طرفی نسخه پلاس به دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی مجهز می‌شود در حالی که S9 همچنان از دوربین تکی بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت این بار زیر لنزهای دوربین قرار می‌گیرد و حاشیه‌های صفحه هم اندکی باریک‌تر می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که نسخه استاندارد کوچک آن‌ها 4 گیگابایت رم دارد در حالی که S9+ با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. طبق آخرین گزارش‌ها، امکان پیش فروش دوگانه S9 و S9+ از 1 مارس سال جاری میسر می‌شود و ارسال آن‌ها هم از 16ام مارس آغاز خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۴
دوربینش که بهترین دوربین دنیاست.حسگر عنبیه قویتر.چیپست قویتر.رم بیشتر.دوربین دو گانه.طراحی پشت و حسگر اثر انگشت بهتر.احتمالا تشخیص چهره سه بعدی هم داره اینا اسمش پیشرفته هنگی جان فهمیدی؟ هنگ تی سی رو هم میبنیم که باز م پسرف میکنه و احتمالا ورشکست میشه من هستم اینجا

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۴
فقط نو آور ی دوربینش می ارزه به کل تاریخ هنگ تی سی و فن هاش.بقیه ش رو نمیگم

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۴
عزیز دل برادر فعلا نیازی نیست تغییرات زیادی بده چون فاصله اچ تی هنگ و بقیه پرچمدارا با اس هشت اونقد زیاده که دو سه سال طول میکشه خودشونو به اس هشت برسونن. اس ناین که دیگه جای خود داره پس ارتقا انچنانی لازم نیست فعلا که اس هشت شاخصه همه میخان مثل اس هشت باشن . ایده ال اس هشته داداچ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۴
s بعدی، یعنی s10 محصولی کاملاً انقلابی‌ست. با s9 مدارا کنید تا انقلابِ بعدی

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۴
این آخه چیش پیشرفت کرده؟!!!
بسده اینقدر از این گوشی مطلب میزارین... این گوشی هیچ چیز بخصوصی در سال 2018 نتوسنته ارائه بده