خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پیکسل 3 گوگل

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پیکسل 3 گوگل

هنوز مدت‌ها به زمان معرفی پرچم‌دار گوگل باقی مانده اما تصاویر مفهومی منسوب به آن در فضای وب منتشر شده است. مشخصات فنی و ظاهری این گوشی واقع‌گرایانه هستند و ممکن است تا حدودی به پیکسل 3 شباهت داشته باشند.
۱۳۹۶/۱۱/۳

گوشی پیکسل 3 گوگل احتمالا در سه ماهه سوم امسال معرفی می‌شود و هنوز تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است. با این حال یکی از طراحان خلاق غیرمرتبط با سازنده دست به کار شده و تصاویر مفهومی این گوشی را با مشخصات فنی و ظاهری تخمینی منتشر کرده است. پیش از هر چیز از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی مفهومی پیکسل 3 را تماشا کنید. این گوشی هم ظاهرا مانند پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به دو بلندگوی اصلی در پنل جلو مجهز می‌شود و حاشیه‌هایش هم نسب به نسل قبلی باریک‌تر شده‌اند. البته این حاشیه‌ها حتی در تصاویر مفهومی هم به اندازه حاشیه‌های Galaxy S8 سامسونگ باریک نشده‌اند. از طرفی این موضوع با توجه به تعبیه دو بلندگو در حاشیه پایین صفحه نمایش کاملا توجیه پذیر است.

image

همه دکمه‌های فیزیکی پیکسل 3 مفهومی در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و بافت دکمه پاور / قفل صفحه هم با دکمه تنظیم صدا متفاوت است. این نکته در طراحی ظاهری باعث می‌شود کاربر بتواند به آسانی دکمه پاور را لمس کند یا آن را سهوا به جای دکمه تنظیم صدا فشار ندهد. نمای پشتی این گوشی تا حدودی شبیه گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به نظر می‌رسد. بخش عمده پنل پشتی از جنس فلز ساخته شده و تنها بخش بالای آن از جنس شیشه طراحی شده است. در این بخش شیشه‌ای شاهد دوربین اصلی با طراحی تکی هستیم که فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال هم به دوربین تکی مجهز شده‌اند اما با این حال توانسته‌اند در صدر فهرست بهترین دوربین‌ها روی گوشی‌های هوشمند بدرخشند. طراح این ویدیو هم احتمالا به همین خاطر تصور می‌کند که گوگل از همان طراحی برای پیکسل 3 بهره می‌برد. لوگوی برند گوگل هم روی پنل پشتی نقش بسته است و به نظر می‌رسد که این پنل کمی خمیده طراحی شده باشد.

طراح این ویدیو همچنین با نمایش پیکسل 3 در رنگ‌های مختلف تلاش کرده‌ است پیش بینی خود را مبنی بر احتمال معرفی این گوشی در رنگ‌های متفاوت ازجمله کاملا قرمز، قرمز مشکی و غیره بیان کند. حسگر اثرانگشت هم در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است در حالی که با توجه به بازه زمانی تخمینی برای معرفی آن انتظار می‌رود به تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شود. گوشی تخیلی پیکسل 3 همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که احتمالا با کارت حافظه هم ارتقا می‌یابد. همان‌طور که اشاره کردیم، هنوز برای پیش بینی مشخصات فنی و ظاهری گوشی بعدی گوگل کمی زود است. البته این تصاویر مفهومی کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و ممکن است به پیکسل 3 واقعی بسیار شبیه باشند. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم خبرهای بعدی درباره این گوشی چه زمانی منتشر می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۳
گوشی های پیکسل بسیار گرونه دلیلشو هم اصلا نمیدونم چرا.. با اینکه از سخت افزار و جنس بدنه ای مشابه پرچمداران سایر برندها استفاده میکنه . مثلا قیمت پیکسل دو ایکس ال در بازار پنج میلیونه نزدیک به دو برابر میت ده پرو و نوت هشته در حالی که لول و سطحش از میت تن پرو و نوت ایت خیلی پایین تره

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۳
گوشیای پیکسل چغد زشته