خانهاخبار
Mate 10 Porsche Design با قیمت 10 میلیون تومان وارد بازار ایران شد

Mate 10 Porsche Design با قیمت 10 میلیون تومان وارد بازار ایران شد

پرچمدار پرچمداران هوآوی! با قیمت ده میلیون تومان به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می توانید از مشخصات و قیمت‌های متفاوت این گوشی در بازار کشورمان مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۶/۱۱/۲

 پرچمداران امسال سری میت هوآوی شامل سه عضو با نام‌های Mate 10, Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design  بودند. میت ۱۰ پرو امکانات بسیار بهتری نسبت به نسخه استاندارد در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما به قول معروف دست بالای دست بسیار است. نسخه لاکچری سری میت با نام میت ۱۰ پورش دیزاین نسخه بهتری و البته بسیار گران قیمت‌تری نسبت به میت ۱۰ پرو محسوب می‌شود که چندی پیش به بازار کشورمان راه یافته است. اما این اینقدر گرانی ارزشش را دارد؟ در همین ابتدا باید بهتان بگویم به هیچ عنوان!

image

تفاوت‌های بارزی که میت ۱۰ پورش دیزاین نسبت به میت ۱۰ پرو دارد تفاوت جزئی طراحی در قاب پشتی گوشی، حافظه‌ داخلی ۲۵۶ گیگابایت و درج لوگو PORSCHE DESIGN به جای HUAWEI زیر صفحه‌نمایش است.

image

از دیگر تفاوت‌های جزئی می‌توان به لوازم جانبی متفاوت و رابط کاربری انحصاری سیستم‌عامل اشاره کرد.

image

در مجموع Mate 10 Porsche Design تفاوت آن‌چنانی با Mate 10 Pro ندارد و دقیقا از ابعاد، وزن، مشخصات سخت‌افزاری (به جز حافظه‌داخلی) کاملا یکسانی نسبت برخوردار است. 

این پرچمدار گران‌ قیمت در حال حاضر با قیمت‌هایی بین 9,300,000 الی 10,000,000 تومان بدون گارانتی به فروش می‌رسد. از آن جا که خریداران این نوع گوشی‌ها در این بازه قیمت بسیار کم است و با توجه به تقاضای کم، تعدادی اندکی از آن‌ها وارد بازار کشورمان می‌شود، قیمت میت ۱۰ پورش دیزاین به این زودی‌ها به ثبات نخواهد رسید. سال گذشته نیز Mate 9 Porsche Design با قیمت نجومی 7,500,000 تومان به بازار کشورمان راه یافت و هم اکنون نیز پس از گذشت ماه‌ها با قیمت 5,100,000 تومان به فروش می‌رسد. 

مشخصات بارز  Mate 10 Porsche Design
صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچ  - AMOLED - نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه: ٪۸۰.۹ 
پردازندهKirin 970 - هشت هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی)
رم۶ گیگابایت
دوربین اصلی۱۲+۲۰ مگاپیکسل (دوگانه)
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت - فاقد پشتیبانی از MicroSD
باتریلیتیوم پلیمری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عاملاندروید ۸.۰ اوریو
وزن۱۷۸ گرم

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

بی نام

۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سلام الان ۲۶ دی ۱۴۰۰ هستو هواوی پی۸(پرچمدار ۲۰۱۵ هواوی) از اردیبهشت ۹۵ تا همین الان بدون مشکل داره کار می کنه و حتی یک بار هم باز نشده البته الان باطریش مقداری ضعیف شده که طبیعیه.هواوی عالیه

فاطمه

۱۳۹۷/۳/۲۴
اووووه چه خبره باباهواوی چه خودشودست بالاگرفت دیگه تایذره ازش تعریف شداصلانمی ارزه

farid

۱۳۹۷/۲/۲۵
مشخصات این گوشی با میت 10 پرو یکی هستش،فقط ظاهر گوشی و حافظه داخلیش فرق داره.

آرش

۱۳۹۶/۱۱/۶
مگه اچ تی سیه که 6 ماه کار کنه.

Amin

۱۳۹۶/۱۱/۶
ببینید فروش این جور گوشی های خاص به قدرت برند بستگی داره .
کاری ندارم هواوی خوبه یا بده ولی وقتی یه برند چینی میاد یه همچین گوشی با این قیمت میده بیرون یکم خنده دار و بیشتر شوخی به نظر میاد . اگر مثلا اپل همچین گوشی میزد شاید زیاد عجیب به نظر نمیرسید چون برند اپل آوازه و کلاس زیادی داره و قطعا فروش خیلی بیشتری نسبت به این داشت . توی ایران کمتر کسی واقعا پیدا میشه که این گوشی رو بخره . اولا چون گوشی هوآوی هست و یه برند چینیه بعدم هرکی این گوشی رو میخره فقط به خاطر همون porche design بودنش میخره وگرنه چه فرقی بین این گوشی با میت ۱۰ پرو هست . پس یعنی بازم اسم برند مهم میشه این وسط . توی ایرانم که اگر اسم برند وسط باشه اپل حرف اولو میزنه و
واقعا هیچ کس مثلا آیفون ۱۰ رو نمیزاره بره هواوی هرچند پورشه دیزاین بخره! تازه قیمت آیفون ۱۰ بازم خیلی کمتر از پورشه دیزاین هست .