خانهاخبار
حالا لوازم خانگی خود را بفروشید

حالا لوازم خانگی خود را بفروشید

حتما برای‌تان پیش آمده که بخواهید در زندگی تنوعی ایجاد کنید و اگر چیزی ندارید بخرید یا لوازم خانگی فعلی خود را به گزینه‌های بهتر و جدیدتری تبدیل کنید.
۱۳۹۶/۱۱/۱

 

تقریبا کسی نیست که تنوع و ایجاد تغییرات خوب و مثبت در زندگی را دوست نداشته باشد. این تنوع‌طلبی و تغییرات می‌تواند در خیلی چیزها خلاصه شود. از تعویض خانه، شغل یا خودرو گرفته تا ایجاد تنوع در فضا و سبک زندگی، همه و همه می‌تواند بخشی از این تنوع‌طلبی و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی باشد.

البته معمولا ایجاد تنوع و تغییر مشمول هزینه می‌شود. حال این هزینه می‌تواند از نوع مادی یا از نوع معنوی مانند زمان و انرژی برای رسیدن به نقطه‌ای دیگر از زندگی باشد. یکی از راه‌هایی که تقریبا بیشتر افراد برای تنوع از آن استفاده می‌کنند، ایجاد تغییرات در فضای زندگی است. جابجایی خانه یا لوازم خانگی می‌تواند از جمله راه‌هایی باشد که تغییر خوبی در زندگی ایجاد می‌کند.

نزدیک شدن به روزهای پایان سال و انتظار برای شروع یک سال جدید دیگر نیز مزیت بر علت می‌شود که بخواهید در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای روزهای پایانی سال و از طرف دیگر خانه تکانی شب عید هستید. ضمن اینکه تصمیم دارید دستی به سر و روی خانه کشیده و با تعویض یا خرید لوازم خانگی جدیدتر و بهتر نه تنها از گزینه‌های زیباتر و مدرن‌تر استفاده کنید، بلکه تنوعی در خانه‌ی خود داده باشید.

یا ممکن است در حال جابجایی به خانه‌ی جدید باشید و به دلایل مختلفی نخواهید لوازم خانگی فعلی را همراه خود ببرید. ممکن است تصمیم داشته باشید برای خانه‌ی جدید لوازم خانگی تازه بگیرید یا اینکه لوازم خانگی فعلی با سبک و سیاق خانه‌ی جدیدتان سازگار نیست و می‌خواهید از دست آنها خلاص شوید.

به هر حال فرقی نمی‌کند مهم این است که تصمیم دارید لوازم خانگی جدید چه کوچک چه بزرگ را وارد زندگی خود کنید. اما این دلیل نمی‌شود که از لوازم خانگی فعلی به سادگی دل بکنید یا دیگر به آنها نیازی نداشته باشید.

اتفاقا الان است که این لوازم خانگی خیلی به کار شما می‌آید. قطعا برای خرید آنها هزینه کرده‌اید و از طرف همه‌ی این لوازم خانگی کهنه و مستعمل نیستند. بنابراین از آنجایی که می‌خواهید پیش از ورود به خانه‌ی نو یا سال نو تغییری در لوازم خانگی خود ایجاد کنید و از طرفی به پول نیاز دارید، می‌توانید روی فروش لوازم خانگی خود حساب کنید.

الان شرایط بازار با توجه به قیمت‌ها به شکلی شده است که خرید و فروش لوازم خانگی کارکرده به ویژه آنهایی که مانند یخچال فریزر ساید بای ساید قیمت بالاتری دارند، رونق خوبی داشته باشد. ضمن اینکه برخی از لوازم خانگی چیزهایی نیستند که خیلی زود دچار مشکل شوند و سال‌های سال می‌توانند همچنان کار کنند.

از طرف دیگر تقریبا همه لوازم خانگی های نویی داریم که شاید قبلا آن را خریده‌ایم ولی هیچ وقت فرصت استفاده کردن از آن را نداشتیم و تقریبا دست نخورده باقی مانده‌اند. یا اینکه با توجه به فضای خانه‌ی جدید یا ایجاد تغییرات برای سال جدید دیگر به این لوازم خانگی نیازی نداریم.

نکته‌ی مهم دیگر این است که برخی کلا به دلایل مختلف مانند تامین لوازم خانگی برای خانه دانشجویی یا ویلا برای تعطیلات عید و تابستان، تصمیم به خرید لوازم خانگ کارکرده می‌گیرند.

به هر حال اگر تصمیم‌تان جدی است الان بهترین موقع است. چرا که ممکن است فرایند فروش لوازم خانگی شما کمی طول بکشد و با توجه به روزهای شلوغ پایان سال، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و هر کدام از لوازم خانگی خود که قصد فروش آن را دارید با یک آگهی رایگان در شیپور ثبت کنید.

با این کار فرصت کافی برای فروش لوازم خانگی فعلی دارید و از طرف دیگر فرصت مناسبی برای خرید لوازم خانگی جدید نیز برای‌تان وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)