خانهاخبار
تماشا کنید: نگاهی نزدیک به سرعت Huawei Mate 10 Pro

تماشا کنید: نگاهی نزدیک به سرعت Huawei Mate 10 Pro

هوش مصنوعی میت 10 پرو کمک کرده در کنار ویژگی‌های جدیدی که به این گوشی اضافه شده سرعت بسیار خوبی هم داشته باشد و در برابر دیگر پرچم‌داران بازار کم نیاورد.
۱۳۹۶/۱۱/۱
اگر می‌خواهید گوشی پرچم‌داری با قدرت بالا و توانایی زیاد در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین داشته باشید میت 10 پرو یکی از گزینه‌های بسیار خوب در بازار است که می‌تواند به راحتی با بزرگانی مثل گلکسی نوت 8 رقابت کند و در برخی موارد هم از آن رد شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

سامان

۱۳۹۷/۱/۱
با سلام خدمت دوستان عزیز
من چند روزی هست که این گوشی رو از بازار تهران خریداری کردم ، در یک کلام ماهه ماه
صدای های فای عالی و های رز 32 بیت
اسپیکر های استریو عالی
سه میکروفون که از نظر صدا امکانات عالی داره
هوش مصنوعی برای مدیریت انرژی و...
صفحه همیشه روشن که خیلی کاربردیه من چندین بار در روز گوشی آنلاک میکنم نوتیفیکشن ها و ساعت رو ببینم ولی با صفحه الویز آن دیگه نیازی به این کار نیست
ترجمه آفلاین فوق سریع
باتری فوق العاده قوی
دو سیم کارت فورجی هم زمان با 1/2 گیگابیت و...
حالا دوربین های فوق العادش و... بماند
قابلیت پی سی مود بدون نیاز به داک ( برای تماشای فیلم روی تلویزیون های غیر اسمارت خیلی کاربردیه و نیاز به خرید کروم کست یا کابل های اچ تی ام ال و دانگلشون به یو اس بی تایپ سی برای گوشی نیست)
تو یه کلام عالیه اقا، پول برند الکی عین سامسونگو ندین.

رامتین امینی

۱۳۹۷/۱/۱
سلام به شما دوست عزیز
لازم دونستم که یک سری توضیحات رو راجع به برند سامسونگ بهتون بدم. چونکه احساس می کنم سامسونگ داره توی بازار رقابت از رقیب هاش جا می مونه. چند تا از مشکلاتی که می تونم راجب به سامسونگ بهتون بگم و همه مردم ازش اطلاع دارن اینه که باطی های گوشی های سامسونگ اکثراً امنیت کافی رو ندارند و متاسفانه خطر انفجار دارن. سیستم عامل گوشی های سامسونگ بعد از مدتی کٌند می شود و این کٌندی در مدل های جدید سامسونگ هم ادامه داشته. متاسفانه خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ بسیار ضعیف تر از قبل شده و این شرکت با بی احترامی به ایرانی ها طی المپیک زمستانی امسال، اعتبار خودشو تا حدود زیادی بین مردم از دست داده. نکته دیگری که راجب به این گوشی ها می توان گفت اینه که متاسفانه قیمت بالایی نسبت به ارزشش داره. ضمناً خلاقیت و نوآوری در مدل های جدیدتر سامسونگ مانند S9 که به تازگی ارائه شده به چشم نمی خوره و این برند شادابی گذشته خودشو از دست داده.

jahan

۱۳۹۷/۱/۱
سلام به شما دوست عزیز
من قبل خرید mate 10 pro شک داشتم بین mate 10 pro و نوت
خب جا داره اینجا نتیجه تحقیقاتم که منجر به خرید mate 10 pro و مقایسه ای که بین mate 10 pro و نوت 8 داشتم رو بگم ان شاالله برای دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه:
سیستم عامل: تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 رو خودش داشت موقع خرید (نه نوت 8 و نه اس 8 ندارند)
سی پی یو: سی پی یو قدرتمند 2.4 GHz octa-core گوشی mate 10 pro ولی نوت 8 2.3 GHz
دوربین: دوربین فوق العاده mate 10 pro با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره
باتری: باتری فوق العاده mate 10 pro گوشی که با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده
رم: رم 6 گیگی mate 10 pro که در مقایسه با نوت 8 خیلی زودتر بازی های سنگین رو اجرا میکنه
ابعاد: ضخامت و ابعاد mate 10 pro که خیلی خوشدسته و عین نوت 8 نیست که نسبت طول و عرضش انقد بد باشه
قابلیت سوپرشارژ mate 10 pro که از حالت فست شارژ سامسونگ خیلی زودتر شارژ میکنه گوشی رو

رامتین امینی

۱۳۹۷/۱/۱
در گذشته‌ای نه‌چندان دور، هرگاه نام شرکت‌های چینی در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند به میان می‌آمد، عموما آنچه در ذهن تداعی می‌شد، محصولی میان‌رده یا پایین‌رده با برچسب قیمتی بسیار پایین بود؛ اما مدت‌ها است که این وضعیت تغییر کرده و در حال حاضر، محصولات بالارده، خوش‌ساخت و گران‌قیمتی از این سرزمین پهناور در سراسر دنیا به‌فروش می‌رسد. هواوی نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح چینی از این قاعده مستثنی نیست و مدت‌ها است که به‌عنوان یکی از سه شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، محصولات بالارده و جذابی را روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند؛ اما هواوی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۷، پا را فراتر گذشت و با رونمایی از سه محصول میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه‌دیزاین، بیش از هر زمان دیگری، توانایی خود را در ساخت محصولات پریمیوم به رخ رقبا کشید.هواوی مانند سال گذشته و کمتر از دو ماه پیش، در جریان رویدادی که در شهر مونیخ برگزار شد، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری میت رونمایی کرد؛ اما در بین محصولات جدید خانواده‌ی میت، بی‌شک باید میت ۱۰ پرو را شایسته‌ی لقب پرچم‌دار تمام‌عیار هواوی دانست؛ محصولی بالارده که با ویژگی‌هایی نظیر طراحی شیشه‌ای چشم‌نواز، نمایشگر AMOLED بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹، تراشه‌‌ای قدرتمند با محوریت هوش مصنوعی، دوربینی توانمند و انبوهی از قابلیت‌های نرم‌افزاری آمده است تا بهترین‌های شاخه‌ی فبلت‌های پرچم‌دار را به چالش بکشد.

علی

۱۳۹۷/۱/۱
دوستان این گوشی اولین گوشیه که دارای هوش مصنوعیه یه مترجم همراه فوق العاده داره که حتی ترجمه بازاری انجام میده
کاربرد هوش مصنوعی اینه که شما هر جوری با گوشی رفتار کنی اونم با رفتار شما وفق پیدا میکنه مثلا اگه با گوشی زیاد بازی میکنید خودش قدرت پردازشو رو پروفشیونال میزاره اگه تماس تلفنی زیادی دارید خود به خود سرعت پردازشو میاره پایین و..
این گوشی اگه بیست سالم کار کنه اصلا کند نمیشه چون ان پی یو یا همون هوش مصنوعی داره.
شما کدوم کمپانی رو دیدی که گوشیش تو بیست دقیقه شارژ بشه
من که خودم چند وقتی هست که گرفتم با یه اسپیکر عالی و کارت هدیه که این دوتا رو همراه با گوشی هدیه دادن.
تو استفاده این چند روز که هیچ لگ و کندی و ایرادی ندیدم
باطری در عرض یک ساعت و ربع از صفر به صد رسید
دوربیناش عالیه و با کیفیت و این کیفیت رو تلفیقی از هوش مصنوعی و لنز با کیفیت لایکا(لنز قرار گرفته روی دوربین های قوی عکاسی لایکا هست) به ارمغان آورده
کسایی که شک دارند میتونن مقایسه با سایر پرچمداران رو ببینند اگه قصد خرید دارین شک نکنید که با پرداخت این مبلغ خیلی خیلی بیشتر امکانات دریافت میکنید نسبت به بقیه کامپانی ها
یعنی این گوشی فوق العاده ست لطفا منصفانه نظر بدید.