خانهاخبار
نسخه ساختگی و غیراصلی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

نسخه ساختگی و غیراصلی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، تصاویری منتشر شده است که نسخه Clone گلکسی اس 9 پلاس را با دوربین دوگانه فاش می‌کند. این مدل، بدین خاطر نمونه واقعی نیست که حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به نسل گذشته دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، جزو اولین گوشی‎هایی محسوب می‎شوند که در سال جاری میلادی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد. با این‎حال، هر دو مدل شباهت‎هایی نسبت به نسل قبل از نظر سخت‌افزاری و طراحی خواهند داشت که آن‌ها را به یک نسخه ارتقا یافته برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مبدل می‎سازد. در میان پرچم‌داران 2018 سامسونگ، گلکسی اس 9 پلاس تغییرات بیشتری نسبت به نسل قبل دارد؛ این مدل به دوربین دوگانه مجهز شده است.

مانند نسل گذشته، شرکت‌های چینی شروع به ساخت نمونه‌های «ساختگی» از کهکشانی‎های جدید سامسونگ کرده‎اند و به‎تازگی، تصاویری از نمونه‏ی Clone پرچم‌دار گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در Huaqiangbei شنزن به‎دست آمده است که این مدل را با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در زیر دوربین اصلی، به نمایش می‎گذارد.

image

نمونه‌های فاش شده، نسخه ساختگی گلکسی اس 9 پلاس را در آبی و طلایی به نمایش می‌گذارد؛ طراحی براق احتمالی که در پرچم‌دار سامسونگ به دلیل استفاده از پنل شیشه‌ای وجود دارد، در نسخه Clone به خوبی به نمایش گذاشته شده است. در نگاه اول، تشخیص اینکه تصاویر به‌دست آمده مربوط به نسخه واقعی نیست، چندان ساده نخواهد بود؛ با این‌حال، با دقت بیشتر متوجه اشکالاتی در این گوشی خواهید شد. اول از همه، حاشیه‎های بالا و پایین نمایشگر ضخامت زیادی دارد؛ حتی بیشتر از حاشیه‌های موجود در بالا و پایین صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 پلاس. با این‏حال، سازندگان این گوشی را به دلیل شبیه‌سازی رام گلکسی اس 8 روی نسخه Clone گلکسی اس 9 پلاس باید ستود.

از آنجایی‌که دستیار صوتی بیکسبی وجود ندارد، روی نسخه ساختگی از دکمه‌ی «بیکسبی» صرف‏نظر شده است. همچنین دکمه‎ی پاور به سمت چپ انتقال یافته که چنین تغییراتی دور از ذهن به‏‎نظر می‎رسد.

image

باید اشاره کرد که سامسونگ، گوشی‌های پرچم‏دار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در تاریخ 26 فوریه (هفتم اسفند) معرفی خواهد کرد. همان‎‌طور که گفته شد، گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ در حالی‌که گلکسی اس 9 مشابه با نسل گذشته، از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وجه‌تمایز پرچم‌داران جدید سامسونگ با نسل گذشته، تنها مربوط به دوربین دوگانه نسخه «پلاس» نیست؛ سامسونگ از لنزی با دیافراگم F1.5 درون دوربین اصلی استفاده کرده است که می‌تواند اندازه آن را به صورت دستی تغییر دهید.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت باتری در پرچم‌داران گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ، بدون تغییر باقی بماند. احتمالاً هر دو مدل به باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهند شد که مشابه با نمونه‌های به‌کار گرفته شده در پرچم‌داران 2017 سامسونگ از سری «گلکسی اس» است.

image

ایوان بلس، اخیراً اعلام کرده است که پرچم‌داران سامسونگ در تاریخ 1 مارس، پیش‌فروش خواهند شد و در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) عرضه جهانی آن‌ها آغاز می‎شود. رئیس سامسونگ در چین نیز، اعلام کرده است که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با پایین‌ترین قیمت ممکن نسبت به نسخه‌های دیگر در بازار چین عرضه خواهد شد؛ هرچند، قیمت حدودی آن‌ها مشخص نشده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۱
کاردستی چینی

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۱
طراحی پشت گوشی خوبه ولی جلوش خیلی زشته