خانهاخبار
سبکترین لپ‌تاپ دنیا به ایران آمد

سبکترین لپ‌تاپ دنیا به ایران آمد

شرکت ال‌جی سبک‌ترین لپ‌تاپ 15.6 اینچی دنیا، یعنی LG Gram را در ایران عرضه کرد. این لپ‌تاپ فوق‌العاده انحصارا توسط شرکت مادیران در ایران عرضه شده است و می‌تواند در عین سبک‌وزنی با قدرتمند‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار رقابت کند.
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

ال‌جی در طراحی این محصول به مسئله کاهش وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه اهمیت خاصی داده و نهایتا با تدابیر دقیق خود این لپ‌تاپ 15.6 اینچی را با وزنی نزدیک به 1 کیلوگرم طراحی کرده است. علاوه بر وزن کم، این لپ‌تاپ به یکی از بادوام‌ترین باتری‌ها با آخرین تکنولوژی روز تجهیز شده و می‌تواند با یک بار شارژ، به صورت مداوم بیش از 15ساعت درخدمت مهارت و خلاقیت شما قرار بگیرد. در کنار این لپ‌تاپ 15.6 اینچی ، ال‌جی دو مدل 13 و 14 اینچی از همین سری را نیز روانه بازار کرده تا نیاز کاربران را کاملا پوشش دهد. این دو مدل نیز بسیار قدرتمند بوده و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند.

image

با اینکه وزن لپ‌تاپ 15.6 اینچی Gram ال‌جی بسیار کم است ولی بدنه منیزیمی آن با استفاده از تکنولوژی مواد نانو کربن تجربه کیفیت بالایی را در اختیارتان قرار میدهد و البته که در دست گرفتن محصولی با ظرافت و زیبایی Gram ، صرف نظر از برجستگی های فنی آن به خودی خود لذت بخش است.

ال‌جی از نظر سخت‌افزاری نیز لپ‌تاپ Gram را دقیق طراحی کرده و وضوح تصویر نمایشگر IPS این محصول را FULL HD در نظر گرفته است. بدین ترتیب تعادل بین قطعات سخت‌افزاری دستگاه و قابلیت شارژدهی باتری آن به بهترین نحو برقرار شده است. لپ‌تاپ Gram 15  ال‌جی به یک پورت اتصال HDMI، دو پورت اتصال USB 3.0، یک پورت اتصال USB 2.0، یک پورت اتصال USB-C و شیار کارت‌خوان Micro SD مجهز است.

image

حاشیه‌های صفحه‌نمایش LG gram  بسیار باریک طراحی شده‌اند تا تجربه تصویری بدون مرز را برای شما خلق کنند. صفحه کلید با کیفیت  به کار گرفته شده در این لپ‌تاپ دارای دکمههای بزرگی است که تجربه کاربری استثنایی را برایتان خلق می کند و در حین تایپ کردن با این صفحه کلید هرگز احساس خستگی نخواهید کرد. صفحه کلید مدل 15.6 اینچی از بخش اختصاصی مربوط به   دکمه‌های    عددی   (Num pad ) بهره‌مند   بوده که آن را برای  فعالیت   های  مالی و   تجاری ایده آل   می کند.   همچنین نور    پس زمینه   دو مرحله ای (Back-light)  آن به شما امکان می‌دهد تا بدون مشکل در محیط های تاریک به کارتان ادامه دهید.

image

پردازنده استفاده شده در خانواده لپ‌تاپ های زیبا و جذاب Gram ال‌جی، نسل هفتم از سری  Coreپردازنده‌های شرکت اینتل با نام Kaby Lake است که در دو مدل Core i5 و Core i7 موجود خواهد بود. رم این لپ‌تاپها ظرفیت 8 گیگابایتی را به همراه داشته و حافظه SSD آنها با ظرفیت‌های 256 و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

الجی دو  لپ تاپ گرم 13 و 14 اینچی را نیز توسعه داده و به بازار عرضه کرده است که وزنشان به کمتر از یک کیلوگرم می‌رسد. صفحه ‌نمایش این دو مدل هرچند از لحاظ سایز کوچک‌تر از برادر بزرگترشان است ولی کیفیت مشابه با مدل 15.6 اینچی دارند. همچنین باتری این دو لپ‌تاپ کاملا مشابه با مدل ذکر شده است و به همین خاطر می‌تواند ساعات بیشتری لپ‌تاپ شما را روشن نگه دارد. این میزان برای مدل 13 اینچی به 17.5 ساعت و برای مدل 14 اینچی به 16.9 ساعت می‌رسد. از لحاظ مشخصات فنی ال‌جی توانسته تمام ویژگی‌های مدل 15 اینچی را بر روی این دو مدل نیز عرضه کند. ویژگی‌هایی از جمله پردازنده نسل هفتم اینتل ، دارا بودن تمام پورت های ورودی و خروجی مورد نیاز و البته حافظه رم 8 گیگابایتی که تا 16 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود .

image

لپ‌تاپGram  ال‌جی چه از نظر طراحی و چه از نظر سخت‌افزاری محصولی فوق‌العاده و کم‌نظیر بوده و قابلیت‌های کاربردی آن مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته‌ است. ال‌جی انتظار دارد که عرضه این محصولات با گارانتی معتبر مادیران بتواند استقبال گسترده‌ای از جانب ایرانیان علاقه‌مند به آخرین فناوری‌های روز دنیا را به همراه داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پوریا

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
خیلی خوبه بررسی لبتاپ هم به بخش بررسی های تخصصیتون اضاف کنین. واقعا سایتتون خیلی خلأ داره.