خانهاخبار
شیائومی از پرچم‌دار Mi 7 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد

شیائومی از پرچم‌دار Mi 7 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد

آن‏‎طور که پیداست، شیائومی نیز در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا خواهد کرد و ممکن است با رونمایی از گوشی پرچمد‌ار جدید خود، طرفداران را هیجان‎زده کند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۸

در ماه دسامبر 2017، شرکت کوالکام به صورت رسمی از تراشه اسنپدراگون 845 برای گوشی‎های پرچم‎دار در رویداد Snapdragon Tech Summit رونمایی کرد. در طی این کنفرانس خبری، لی ژوئن، رئیس شیائومی تأیید کرد که پرچم‎دار جدید این شرکت به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد. از آنجایی‌‍که شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا خواهد کرد؛ انتظار می‌رود پرچم‎دار Xiaomi Mi 7 به صورت رسمی در بازه زمانی 26 فوریه تا 1 مارس معرفی شود.

حضور شیائومی در وب‎سایت مربوط به نمایشگاه MWC بارسلون، تأیید شده است. رئیس این شرکت، پیش‎تر اعلام کرده بود که جانشین Xiaomi Mi 6 در بهار چین معرفی خواهد شد؛ به همین جهت، انتظار می‎رود که این گوشی در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس به صورت رسمی به نمایش گذاشته شود. با اعلام حضور شرکت شیائومی در نمایشگاه MWC 2018، حال پیش‎بینی شده است پرچم‎دار Mi 7 به صورت رسمی در این رویداد مهم معرفی خواهد شد.

image

در صورتی‌که شیائومی از پرچم‏دار جدید خود در کنگره موبایل بارسلون رونمایی کند، Xiaomi Mi 7 به مصاف رقبایی قدرتمندی نظیر Galaxy S9 سامسونگ و Huawei P20 خواهد رفت. سونی نیز با ارائه‎ی یک پرچم‎دار مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا می‏‌کند؛ به‌نظر می‌رسد نام تجاری این گوشی، Xperia XZ Pro است. 

لی ژوئن، رئیس شیائومی اخیراً اعلام کرده بود که این شرکت برای سال جدید روی هوش مصنوعی (AI) و بهره‌گیری از قابلیت‌های آن متمرکز خواهد شد؛ به همین جهت، انتظار می‌رود گوشی‌های 2018 شیائومی با قابلیت‏‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ارائه شود. حتی احتمال داده می‎شود که دوربین دوگانه گوشی پرچم‏دار Xiaomi Mi 7 به کمک هوش مصنوعی، تجربه‌‏ی عکاسی خیره‌کننده‌ای را ارائه دهد.

image

شیائومی هنوز محصولی را با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‏‌سیم معرفی نکرده است اما جانشین احتمالی Mi 6، اولین گوشی خواهد بود که توسط شرکت چینی با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‎سیم ارائه می‏‌شود. آن‌طور که پیداست، امسال گوشی شیائومی می 7 به همراه نسخه «پلاس» معرفی خواهد شد؛ پیش‌بینی شده است که این مدل، نمایشگر 5.65 اینچی داشته باشد و مدل «پلاس» آن با صفحه‎نمایش بزرگ 6.01 اینچی عرضه شود. هر دو گوشی احتمالاً به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهند شد؛ در مقابل، باید اشاره کرد که Xiaomi Mi 6 با صفحه‎نمایش 16:9 همراه شده است. قیمت تقریبی برای پرچم‌‏دار جدید Xiaomi Mi 7، نزدیک به 408 دلار است؛ مدل «پلاس» نیز که صفحه‎نمایش بزرگ‎تری خواهد داشت، با قیمت 453 دلار عرضه می‎شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی بالدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
اگه واقعا این شکلیه عالیه

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
ایول 408 دلار از میانرده های داغان سامی و اچ تی سی هم ارزونتره