خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

آن‌طور که پیداست، پرچم‌داران جدید سامسونگ از نظر شارژدهی تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهند داشت زیرا هر دو مدل، به باتری مشابه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مجهز شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۶

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به عنوان موردانتظارترین پرچم‌داران 2018 شناخته می‌شوند و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون آن‌ها وجود داشته باشد. به دنبال افشای مشخصات سخت‌افزاری مدل 5.8 اینچی، به‌تازگی ظرفیت باتری دو گوشی جدید سامسونگ فاش شده است که گمان می‌رود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشند.

image

ظرفیت باتری گلکسی اس 9 سامسونگ

شرکت سامسونگ، موفق به دریافت تأییدیه برای دو گوشی هوشمند جدید خود از آژانس ارتباطات ملی برزیل (ANATEL) در اوایل ماه جاری میلادی شده است. در لیست مشخصات فاش شده، اشاره می‎شود که شرکت کُره‌ای در حال توسعه دو گوشی با باتری 3000 و 3500 میلی‎آمپر ساعت است و با توجه به شماره مدل ثبت شده، احتمالاً این دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهند بود. در واقع، گلکسی اس 9 از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و نسخه پلاس آن نیز به باتری 3500 میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است. در مقایسه با نسل قبل، ظرفیت باتری پرچم‌داران 2018 سامسونگ تغییری نداشته است.

انتظار می‌رود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به باتری مجهز شده باشند که دسترسی به آن برای کاربران، ممکن نیست. هر دو گوشی احتمالاً از شارژ سریع پشتیبانی خواهند کرد؛ ضمن اینکه می‎توانید آن‎ها را به صورت بی‎سیم شارژ نمایید.

image

ظرفیت باتری گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

شایعات پیش‌تر فاش شده، حاکی از آن است که گلکسی اس 9 نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد نسل قبل را حفظ خواهد کرد؛ این مدل به صفحه‎نمایش با رزولوشن QHD+ و نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز خواهد شد. گلکسی اس 9 پلاس نیز نمایشگر 6.2 اینچی از نوع سوپر آمولد دارد که رزولوشن درنظر گرفته شده برای آن، QHD+ است. اما وجه تمایز پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل چیست که با وجود عدم افزایش ظرفیت باتری، شارژدهی بالاتری خواهند داشت؟

سامسونگ در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از پردازنده اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده کرده بود؛ حال در نسل جدید، نسخه بهینه‌شده آن‌ها یعنی اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 قلب تپنده‌ی پرچم‏‌داران این شرکت کُره‌ای است. به همین جهت، این موضوع باعث خواهد شد تا گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نسبت به نسل قبل، شارژدهی بهتری داشته باشند؛ به‌طور هم‌زمان، عملکرد بهتری را نیز ارائه خواهند داد.

image

به جزء افزایش ظرفیت باتری، گفته شده است که نسل جدید گلکسی اس 8 پلاس از نظر مشخصات سخت‌افزاری، تفاوت‌هایی نسبت به مدل 5.8 اینچی دارد؛ در نسل قبل، تنها تفاوت بین گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به اندازه صفحه‌نمایش محدود شده بود. آن‎طور که پیداست، سامسونگ مدل «پلاس» پرچم‌دار جدید خود را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد که دوربین دوگانه، چینش عمودی دارد؛ ضمن اینکه گلکسی اس 9 پلاس، حافظه رم بیشتری خواهد داشت. گفته می‌شود گلکسی اس 9 فاقد دوربین دوگانه بوده و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنزی با F1.5 مجهز شده است. همچنین در هر دو مدل، حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی انتقال یافته است تا دسترسی به این سنسور به منظور احراز هویت کاربران، ساده‌تر باشد.

دی‌جی کوه، رئیس موبایل سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرده است که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اواخر ماه فوریه معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود عرضه‌ی هر دو مدل در ماه مارس 2018 آغاز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
یعنی از محصولان هنگ جی هم بدتره که بوت لوپ میشن سایه میندازنو پیکسل میسوزونن؟آره حمید؟

نادر

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بسیار بسیار ناامید کنندست?

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
هنگی جان چون باتریش یکیه هیچ فرقی نکرده خخخخخخخخخ آی کیو فن های هنگ تی سی زیر صفره

Saeed

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اره y.h تو بگو تغییر نکردخ ما‌هم میگیم باشه

Komeil

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سامسونگ جونه هرکی دوس داری ضد حال نزن دیگ باطری خرکی بذار روش