خانهاخبار
میان رده (Galaxy On7 Prime (2018 سامسونگ 27 دی معرفی می‌شود

میان رده (Galaxy On7 Prime (2018 سامسونگ 27 دی معرفی می‌شود

کمپانی سامسونگ قصد دارد با عرضه چند گوشی هوشمند مختلف، بازار میان رده‌ها را هم تصاحب کند. پس از دوگانه تازه Galaxy A8 حالا نوبت به Galaxy On7 Prime (2018) رسیده که ظاهرا نسبت به نسخه قبلی کمی ارتقا یافته است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

سامسونگ بدون شک یکی از بزرگ‌ترین غول‌های صنعت موبایل به شمار می‌رود. این سازنده کره‌ای بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار را در مشت خود گرفته است و ظاهرا قصد دارد بخش میان رده را هم تصاحب کند. همین ادعا به خوبی می‌تواند تعدد گوشی‌های میان رده تازه‌ای را که اخیرا توسط این کمپانی معرفی شدند یا خبرهایی درباره‌شان فاش شد، توجیه کند. سامسونگ تنها چند روز پیش از پایان سال 2017 دوگانه میان رده سطح بالای Galaxy A8 و A8 Plus را معرفی کرد و حالا قصد دارد از Galaxy On7 Prime 2018 هم رونمایی کند. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که گوشی مذکور 17 ژانویه (27ام دی) در کشور هند رسما معرفی خواهد شد. گزارش شده که سامسونگ دعوتنامه‌های مربوط به رویداد معرفی Galaxy On7 Prime را که قرار است در شهر گورگان برگزار شود، برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده است. همچنین به نظر می‌رسد هند اولین کشور دریافت کننده این گوشی باشد و On7 Prime هم منحصرا توسط آمازون به فروش برسد.

image

از طرفی روز گذشته شاهد انتشار اسناد مربوط به آزمون گوشی Galaxy On7 Prime 2018 در پایگاه بنچمارک GFXBench بودیم. این ابزار موثق بنچمارک همچنین فهرستی از مشخصات گوشی مذکور منتشر کرده و برخی ویژگی‌های آن را فاش کرده است. در این فهرست مشخصا به ویژگی‌های گرافیکی Galaxy On7 Prime (2018) اشاره شده است که اصلا جالب توجه نیست. از طرفی این گوشی چند روزی است که در وب‌سایت هندی آمازون هم به نمایش درآمده و بسیاری از مشخصات فنی‌اش منتشر شده است. به همین خاطر فهرست مشخصات منتشر شده توسط GFXBench تقریبا هیچ اطلاعات تازه‌ای برای گفتن ندارد، اما می‌توان آن را تأیید صحت اطلاعات وب‌سایت آمازون قلمداد کرد.

image

گوشی Galaxy On7 Prime 2018 صفحه نمایش 5.5 اینچی لمسی با وضوح تصویر 1920 در 1080 فول اچ دی دارد و ظاهرا از نسبت نمایش 18:9 بهره نمی‌برد. ظاهرا سامسونگ فعلا قصد ندارد میان رده‌هایش را با طراحی مدرن بدون حاشیه توسعه دهد و برای دیدن اولین میان رده بدون حاشیه‌اش با طراحی ظاهری مشابه Galaxy S8 احتمالا باید تا آخر سال 2018 صبر کنیم. این میان رده تازه به پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7870 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 1.5 گیگاهرتز که سال 2016 معرفی شد، مجهز می‌شود. گوشی مذکور همچنین با کانفیگ 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در ابزار بنچمارک GFXBench مورد آزمون قرار گرفته است، اما حدس می‌زنیم سامسونگ یک نسخه سطح بالای دیگر هم از آن را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی کند. Galaxy On7 Prime 2018 همچنین به درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD مجهز شده است تا کاربران در صورت تمایل قادر باشند حافظه داخلی‌اش را تا 256 گیگابایت ارتقا دهند. دوربین اصلی این گوشی ظاهرا به یک لنز 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.9 مجهز می‌شود و فلش LED دوگانه هم آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی آن هم 12 مگاپیکسلی با دیافراگم مشابه گزارش شده است اما فلش LED ندارد. سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 و همچنین پوسته اختصاصی سامسونگ هم به صورت پیش فرض روی Galaxy On7 Prime نصب می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
چقد زشتهههه حاشیه هاش از سونی هم بیشتر شده?