خانهاخبار
CES 2018: لوازم جانبی‌های جالبی که در نمایشگاه امسال معرفی شدند

CES 2018: لوازم جانبی‌های جالبی که در نمایشگاه امسال معرفی شدند

در کنار همه محصولات هوشمند بزرگ و چشم‌گیر، اکسسوری‌های مختلفی در خلال برگزاری نمایشگاه جهانی CES 2018 معرفی شدند. در این مطلب به معرفی و شرح مختصر برخی از جالب‌توجه‌ترین لوازم جانبی معرفی شده می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

نمایشگاه جهانی CES همیشه جایی برای نمایش تکنولوژی‌های تازه و شگفت انگیز است و CES 2018 امسال هم با تلویزیون‌های هوشمند تازه و ربات‌های نوینش که برای پایش خواب کنترل شده‌اند، بار دیگر توجه کاربران و سازندگان را به خود جلب کرد. البته معمولا محصولات چشم‌گیر در خلال برگزاری این نمایشگاه معرفی می‌شوند اما سازندگان اکسسوری و لوازم جانبی هوشمند را هم نباید نادیده بگیریم. در این مطلب قصد داریم از میان همه محصولات جانبی که امسال در نمایشگاه مذکور به نمایش درآمدند، به بهترین‌ها اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

Neutrogena Skin360

تکنولوژی‌های دنیای زیبایی و مراقبت پوست رو به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. امسال شاهد معرفی چند گجت هوشمند جالب از جمله L’oreal UV Sense و ماسک‌ های‌تک Foreo در این زمینه بودیم و به نظر می‌رسد که این محصولات به یکی از ترندهای محبوب سال 2018 تبدیل شده‌اند. از طرفی Neutrogena Skin360 جالب‌ترین محصول تازه از سری لوازم جانبی زیبایی به نظر می‌رسد که در خلال نمایشگاه CES 2018 رسما معرفی شد. این محصول به گوشی شما متصل می‌شود تا وضعیت پوست‌تان را تجزیه و تحلیل کند. گجت Skin360 قادر است منافذ، رطوبت و وضعیت کلی پوست شما را پایش کند. با استفاده از این گجت می‌توانید به خوبی متوجه شوید که تغییرات کوچک مانند نوشیدن آب چگونه ممکن است بر بهبود وضعیت پوست‌تان تاثیر بگذارد. Neutrogena Skin360 احتمالا از تابستان امسال به قیمت حدودا 50 دلار وارد بازار می‌شود.

image

Selfly

اگر قصد دارید عکاسی سلفی را برای خودتان در سطح حرفه‌ای‌تری انجام دهید، پهپاد دوربین Selfly احتمالا بهترین گزینه پیشنهادی خواهد بود. Selfly درواقع یک قاب گوشی شامل پهپاد دوربین جداشونده مستقل است که حمل آن را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید Selfly را همیشه با خود حمل کنید و در هر موقعیتی که مایل به ثبت تصویر سلفی بودید، از آن استفاده بهره ببرید. این پهپاد ویژه سلفی فعلا تنها به صورت پیش فروش و به قیمت 109 دلار فروخته می‌شود. سازنده آن ماه فوریه را برای ارسال سفارش‌ها و عرضه عمومی اعلام کرده است.

image

Osmo Mobile 2

گیمبال لرزش‌گیر Osmo Mobile 2 نسبت به مدل استابیلایزر سال گذشته در موارد مختلفی بهبود یافته است. برای مثال، طول عمری باتری آن تقریبا 3 برابر شده و به 15 ساعت رسیده است. Osmo Mobile 2 همچنین امکان کنترل بزرگ‌نمایی، پیگیری فعال و چند وضعیت متفاوت دیگر را مانند هایپرلپس و اسلوموشن ارائه می‌کند و نکته جالب توجه دیگر اینجاست که این مدل تقریبا 50 دلار ارزان‌تر از نسل قبلی و به قیمت 130 دلار عرضه خواهد شد.

image

قاب Catalyst برای ایرپاد اپل

گاهی ساده‌ترین اکسسوری‌ها، جذاب‌ترین‌ها هستند و مطمئنا قاب نگهدارنده  Catalyst مناسب برای ایرپاد اپل هم در همین دسته قرار می‌گیرد. Catalyst درواقع یک قاب نگهدارنده ضد ضربه و ضدآب است که برای محافظت از ایرپاد شما طراحی شده. این قاب از جنس سیلیکون باکیفیت ساخته شده و یک حلقه بیضی شکل هم به آن متصل شده است تا بتوانید ایرپادتان را از کوله پشتی آویزان کنید. همچنین قادر خواهید بود کابل ارتباطی لایتنینگ را هم از طریق محل اتصال زیر قاب محافظ به آن متصل کنید. قاب Catalyst تنها 25 دلار قیمت دارد و خریدش نسبت به احتمال ضربه دیدن ایرپاد و تعویض آن مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

image

نگهدارنده داخل ماشین PopSockets

پایه PopSockets که مناسب ماشین طراحی شده، به راحتی به هر موقعیتی درون کابین متصل می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا گوشی‌تان را با هرکدام از نگهدارنده‌های PopSockets به آن آویزان کنید. ممکن است پایه‌های نگهدارنده مختلفی را درون اتومبیل خود امتحان کرده باشید اما مطمئنا هیچ‌کدام از آن‌ها برخلاف این پایه تازه، با گیره (گریپ) گوشی سازگار نیست. این پایه در خلال هفته‌های آینده به قیمت 10 دلار وارد بازار می‌شود.

image

IMate

اسم این اکسسوری بسیار عمومی انتخاب شده است اما نباید اجازه دهید نام‌گذاری‌اش شما را فریب دهد. IMate یکی از جالب توجه‌ترین اکسسوری‌هایی است که در خلال نمایشگاه CES 2018 معرفی شده و ما هم آن را به خاطر ویژگی تطابق‌پذیری‌اش در این فهرست جای داده‌ایم. این اکسسوری درواقع شارژر، بکاپ باتری و همچنین داک قابل حمل است و به خاطر اینکه از پورت USB type-C بهره می‌برد، می‌تواند گوشی، آیپد و مک‌بوک‌تان را شارژ کند. iMate همچنین قادر است اپل‌ واچ‌تان را هم شارژ کند؛ بدین ترتیب با داشتن این اکسسوری مفید دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ باتری هیچ‌کدام از دستگاه‌های هوشمندتان باشید. قیمت و تاریخ نهایی عرضه IMate هنوز مشخص نیست اما پیش بینی می‌شود که در خلال هفته‌های آینده شاهد ورود آن به بازار باشیم.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)