خانهاخبار
گوشی پرچم‎‌دار HTC U12 با حاشیه‎های باریک فاش شد

گوشی پرچم‎‌دار HTC U12 با حاشیه‎های باریک فاش شد

تصاویر فاش شده از کیس‌های محافظ HTC U12، نشان می‌دهد که این مدل با دوربین دوگانه در پنل پشتی همراه خواهد بود و با وجود حاشیه‌های باریک، به دکمه‏‌ی فیزیکی Home مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

یکی از پرچم‌داران مورد انتظار برای سال 2018، گوشی U12 شرکت اچ‎تی‌سی است؛ پس از عرضه‎ی HTC U11 Plus با طراحی بدون حاشیه، بسیاری دارند که این روند نیز در نسل جدید پرچم‌داران سری U اچ‌تی‌سی تکرار شود و تایوانی‌ها محصولی را با حاشیه‏‌های باریک ارائه دهند. به‌تازگی در فروشگاه آمازون، تعدادی کیس محافظ فاش شده است که HTC U12 را با طراحی مانند میت 10 هوآوی و چهار دوربین به نمایش می‎گذارد.

image

هوآوی در فبلت میت 10، حاشیه‌های پایین صفحه‏‎نمایش را نازک‌تر کرده بود اما این موضوع باعث نشد تا فبلت پرچم‏دار شرکت چینی از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده کند؛ در واقع، حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی و در پایین صفحه‌‏نمایش جای گرفته است. شرکت اچ‌تی‌سی نیز روند مشابهی را برای طراحی پرچم‏دار جدید U12 در پیش گرفته و به همین جهت، این گوشی از یک دکمه‏‌ی فیزیکی Home استفاده می‎کند؛ گمان می‏‎رود حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی Home ادغام شده باشد. در نسل قبل یعنی HTC U11 نیز، دکمه‌ی فیزیکی Home در پایین صفحه‎نمایش جای گرفته بود.

image

HTC U12 علاوه‌بر حاشیه‎های باریک، ضخامت بسیار کمی نیز دارد؛ وب‌سایت AndroidHeadlines مدعی است که ضخامت این گوشی، نزدیک به 6 میلی‌متر خواهد بود. البته در هیچ‌یک از شایعات گذشته به ضخامت پایین HTC U12 به عنوان وجه‌تمایز آن از دیگر پرچم‌‏داران بازار اشاره نشده است؛ به همین جهت، احتمال دارد تصاویر رندر شده، نادرست باشد.

image

با توجه به تصاویری که از این گوشی به‎دست آمده است، تایوانی‏ها پرچم‌دار خود را به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهند کرد؛ HTC U11 Plus در اواخر سال گذشته با چنین نمایشگری معرفی شده بود. گفته می‏‌شود شرکت اچ‏‌تی‌سی، پرچم‏دار 2018 خود را با نمایشگر 4K عرضه خواهد کرد؛ سونی نیز در طی چند سال اخیر، محصولاتی را با صفحه‌نمایش 4K عرضه کرده است اما بسیاری از سازندگان به استفاده از رزولوشن QHD+ روی محصولات خود، پافشاری می‏کنند. حتی برخی از سازندگان نظیر هوآوی یا وان‌پلاس، محصولات رده‌بالای خود را با نمایشگری با رزولوشن FHD+ ارائه داده‎اند.

image

به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته است تا مطابق با روند مرسوم، گام بردارد؛ HTC U12 به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. در جلوی گوشی نیز برای عکاسی سلفی، دو دوربین جای می‎گیرد تا پرچم‏دار جدید تایوانی‎ها، در مجموع چهار دوربین داشته باشد.

image

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون پرچم‌دار HTC U12 ارائه نشده است؛ تنها می‌دانیم که این شرکت تایوانی به دلیل عملکرد ضعیف واحد «موبایل» خود درنظر دارد تا گوشی‌های هوشمند کم‌تری ارائه دهد. حتی پیش‌بینی شده است که تعداد پرچم‌داران این شرکت به یک مدل کاهش خواهد یافت؛ در حالی‌که در سال گذشته، دو گوشی پرچم‌دار HTC U11 و HTC U11 Plus معرفی شده بود. زمان مشخصی برای معرفی پرچم‏دار 2018 اچ‌‏تی‌سی اعلام نشده است؛ به همین جهت، باید همچنان به گمانه‏‌زنی‌ها و شایعه‎پردازی‌ها پیرامون زمان احتمالی ارائه‌ی این مدل امیدوار باشیم. با این وجود، HTC U12 اولین گوشی اچ‏‌تی‌سی در سال 2018 نخواهد بود؛ گفته شده است این شرکت در تاریخ 15 ژانویه، نسخه‎ ارزان‌قیمت‌‏تری از HTC U11 Plus را وارد بازار خواهد کرد که نمایشگر کشیده FHD+ دارد و اسنپدراگون 652، قدرت پردازشی آن‏‌را تأمین می‏‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

??

۱۳۹۶/۱۲/۳
اولا الان خیلی برندا این طرح پشتو طراحی میکنن ک نمیشه گفت کپی چون خطای انتن ام ۷ و ایفون ۶ مو نمیزنن دوما این عکس فک نکنم تفاوت چندانی با گوشی اصلی کنه در هر صورت باید صبر سوما سامسنگیای عزیز برین اس عیتتونو جمع کنید که جلو آنر ۹ کم اورد

??

۱۳۹۶/۱۲/۳
بگو پول ندارم پای محصولات اچ تی سی بدم بهونه نیار

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
@saeed
هنگ تی سی در حد ایران خودرو هم نیست بعد تو با لامبورگیمی که یکی از برند های تاپ هست مقایسه اش میکنی خخخخخخخخخ مگه اونا ضرر میکنن مگه اونا رو کسی اونا رو نمیخره؟

Pm

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
arshia - all rights@ reserved
ای میت sub_brand خود htc بود
من خودم یه imate O2 xda داشتم باتریشو برمیداشتی زیرش برند htc بود
گوشه کنار جعبشم htc بود
مثل انر های هواوی
@Cadillac
اولین گوشی هوشمند بعد ibm سیمون اچ تی سی کانگرو بود نه والبی

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
راهی که اپل و سامسونگ میرن صد سال دیگه هم هنگ تی سی نمیتونه بره چون هر دو جزو بهترین ها و محبوبترین های دنیا هستن در حالی که هنگ تی سی از بدو ورود به دنیای موبایل جزو 10 برند برتر هم نبود نیست و نخواهد بد.هنگی walababy هم واسه بچه ها ساخته بود با اون قیافه کج و کولش