خانهاخبار
رسمی: معرفی میان رده HTC U11 EYEs در تاریخ 25 دی (تصاویر رندر شده)

رسمی: معرفی میان رده HTC U11 EYEs در تاریخ 25 دی (تصاویر رندر شده)

کمپانی اچ تی سی تایید کرده است که قصد دارد میان رده تازه U11 EYEs را دو روز دیگر رسما معرفی کند. همچنین برخی تصاویر رندر شده و فهرستی از مشخصات فنی این گوشی توسط ایوان بلاس منتشر شده و اطلاعات کلی آن را فاش کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
image

در خلال ماه گذشته بارها شاهد انتشار خبرها و تصاویر متعدد منسوب به گوشی تازه اچ تی سی به نام U11 EYEs یا همان Harmony بودیم. کمپانی تایوانی اچ تی سی هم روز گذشته با انتشار یک پوستر تبلیغاتی در حساب رسمی Weibo خود، تاریخ 15 ژانویه (25 دی) را برای معرفی رسمی این گوشی در کشور چین تایید کرد. همچنین تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شدند و طراحی ظاهری آن را در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشتند. این تصاویر که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی باشند هم به همراه فهرستی از مشخصات فنی گوشی HTC U11 EYEs ابتدا توسط ایوان بلاس، فاش کننده معتبر، در حساب کاربری توییترش منتشر شد و به سرعت در وب‌سایت‌های خبری قرار گرفت.

همان‌طور که در تصاویر شاهد هستیم، ایوان بلاس رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی را برای U11 EYEs پیش بینی کرده است. این گوشی همچنین از نظر طراحی ظاهری شبیه U11 Plus به نظر می‌رسد، اما از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌های داخلی از سطح پایین‌تر از پرچم‌دار مذکور خواهد بود. اگر این تصاویر رندر شده تازه صحت داشته باشند، HTC U11 EYEs از جنس فلز و شیشه ساخته می‌شود و دوربین اصلی‌اش هم از نوع تک لنز خواهد بود. این گوشی همچنین به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز می‌شود و فلش دوگانه LED هم دوربین اصلی‌اش را همراهی می‌کند. حاشیه‌های کناری صفحه در پنل جلوی گوشی مذکور بسیار باریک طراحی شده‌اند و حاشیه‌های بالا و پایین آن هم نسبت به میان رده‌های قبلی ضخامت کمتری دارند. همچنین شاهد هستیم که گوشه‌های پنل نمایش مانند اغلب گوشی‌های مدرن به صورت خمیده طراحی شده‌اند. دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه و همچنین دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت راست U11 EYEs قرار می‌گیرند و درگاه سیم‌کارت در کناره سمت راست تعبیه می‌شود. به نظر می‌رسد که جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایینی بدنه طراحی شده است؛ البته در این باره چندان مطمئن نیستیم ولی درگاه مشابهی در این موقعیت دیده می‌شود که حدس می‌زنیم به جک هدفون تعلق داشته باشد. انتظار می‌رود دیگر پورت ارتباطی این گوشی هم USB Type-C باشد.

طبق ادعای ایوان بلاس، گوشی HTC U11 EYEs صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 از نوع Super LCD3 دارد و نسخه پایه‌اش به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز می‌شود. این گوشی از پردازنده 64 بیتی میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 652 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم 3930 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. بنا بر گزارش این فاش کننده، گوشی مذکور گواهی IP67 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است. سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری اختصاصی Edge Sense به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود و احتمالا به قیمت 3299 یوان معادل 510 عرضه خواهد شد. این اطلاعات شامل همه مشخصاتی است که ایوان بلاس و سایر خبرهای قبلی درباره U11 EYEs منتشر کرده‌اند. با توجه به این موضوع که این گوشی دو روز دیگر رسما رونمایی می‌شود، اطلاعات رسمی آن هم در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
کادیلاک هنگ تی سی اگه همین کپی کاری رو هم نکنه که یک گوشی هم نمیتونه بزنه

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
همون a8 صد برابر بهتر از پرچمدار هنگ تی سیه این که میانرده اس خالی بند

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
فقط بدنه سه بعدی این به تنهایی جلوه زیباتری نسبت به a8 داره... بمونه که طراحیش فوق العاده شیک تر هم هست... تمامی اصول زیبایی رعایت شده

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
آخه نابغه داریم در مورد گوشی جدید حرف میزنیم نه اینکه استراتژی خرید گوشی همه میدونن گوشی پرچمدار پاراسال ارزونتره... ما داریم در حال حاظر گوشیهای جدید رو با هم مقایسه میکنیم...

علی gsm

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
yh گوشی a8 از نظر قدرت که تقریبا در همین حده و از نظر زیبایی که خیلی زیباتر و لوکس تره این کجاش قشنگه؟